Minulla ei ole yhtäkään ystävää. Haluatko kysyä jotakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lonely"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täytin hiljattain 25v.
Oma valinta osittain. Suurimmaksi osaksi tämä on ihan jees näin. Toisaalta joskus kyllä kaipaisin seuraa johonkin tiettyyn aktiviteettiin.

On mies ja lapsi.

Ei ole ketään, ketä pyytää kahville. Yksi lukioaikainen tuttu olisi, jonka kanssa joskus hengailin, mutta hän asuu tällä hetkellä ulkomailla.
No on ollut ja ei ole ollut. Mä olin peruskoulussa ja lukiossa niin kiltti, että lähinnä hyväksikäytettiin. Mulla oli aina rahaa, niin siksi mun kanssa kannatti lähteä johonkin ja ne tiesi, etten uskalla sanoa ei. Minä sain lukiossa oman auton ja mun kanssa kannatti kavereerata, koska musta sai hyvän kuskin.
Iän myötä sitten kyllä opin laittamaan stoppia tuollaisele. Sitten kun aloin sanomaan, että mun autoa ei käytetä, tai sen on sitten 2e/naama, niin yhtäkkiä kukaan ei enään ollutkaan kaveria.
Olen kyllä mielestäni kiltti, luotettava ja mukava ihminen. Olen vaan kai aika pidättyväinen ja mussa on ilmeisesti jotain, miksi ihmiset eivät halua lähestyä mua tai välttelevät mun seuraa. Olen sellainen välistäputoaja, jota kukaan ei muista edes kysyä mihinkään. En oikeen tiedä tarkkaa syytä sille, miksei minun kanssa haluta ystävystyä.
Toisaalta olen kyllä jo pienenä ollut paljon ilman kavereita, joten tähän olen tottunut.

ei niin paha tilanne kuin mulla. Mulle suuttuu ihan jokainen ihminen tai no melkein. Pahinta tässä on se, etten itse tiedä mikä minussa tekee sen, ettei musta pidetä. Olen mielestäni kiva, huumorintajuinen, luotettava, rehellinen ja perhekeskeinen. En ryypiskele, en tupakoi, olen ylipainoinen mutta silti elämän myönteinen ja iloinen... en ymmärrä... mutta aika moni on jättäny minut :(

[QUOTE="miranda";26045179]Tuskin painolla on mitään tekemistä ystävystymisen kanssa?! Ellei nyt sitten olen ylipainoa yli 50kg[/QUOTE]

Ja minkä takia silläkään olisi mitään tekemistä ystävystymisen kanssa?

Pohjanmaalla.

Mä tiedän, etten ole ollut niin ahkera hankkimaankaan niitä ystäviä, joten voin osittain syyttää itseänikin. Toisaalta tämä asia on harvoin ongelma. Joskus olisi kiva lähteä parille jonkun kanssa tai saada shoppailuseuraa.
Opiskelen, joten olen koulussa yrittänyt mennä porukkaan mukaan. Yhden kanssa jopa kävin kahvilla ja hän kävi uutta kotiamme katsomassa, mutta se homma jäi. Olen jälkeenpäin kysellyt häntä seuraksi, mutta on koulun ohella vuorotöissä ja muutenkin aika kiireinen.
Mä olen aika pidättyväinen ja aluksi voi olla, että mua pidetään vähän kylmänä ihmisenä.

Mä pukeudun aika naisellisesti ja tyttömäisesti. Pidän paljon hameita, mekkoja, korkoja, saatan laittaa irtoripsiä jne.. Tätäkin olen miettinyt lähinnä siten, että voiko joku pitää mua pinnallisena ja ärysttävänä ulkonäön perusteella, vaikka en tosiaan sellainen olekaan.

[QUOTE="Lonely";26045224]Pohjanmaalla.

Mä tiedän, etten ole ollut niin ahkera hankkimaankaan niitä ystäviä, joten voin osittain syyttää itseänikin. Toisaalta tämä asia on harvoin ongelma. Joskus olisi kiva lähteä parille jonkun kanssa tai saada shoppailuseuraa.
Opiskelen, joten olen koulussa yrittänyt mennä porukkaan mukaan. Yhden kanssa jopa kävin kahvilla ja hän kävi uutta kotiamme katsomassa, mutta se homma jäi. Olen jälkeenpäin kysellyt häntä seuraksi, mutta on koulun ohella vuorotöissä ja muutenkin aika kiireinen.
Mä olen aika pidättyväinen ja aluksi voi olla, että mua pidetään vähän kylmänä ihmisenä.

Mä pukeudun aika naisellisesti ja tyttömäisesti. Pidän paljon hameita, mekkoja, korkoja, saatan laittaa irtoripsiä jne.. Tätäkin olen miettinyt lähinnä siten, että voiko joku pitää mua pinnallisena ja ärysttävänä ulkonäön perusteella, vaikka en tosiaan sellainen olekaan.[/QUOTE]

Älä luovuta liian helposti. Kysele sitä kaveria ja muitakin ihmisiä kahville tai kävelylle tai jotain muuta.

Mulla on myös aika huono itseluottamus, joka kaipaisi skarppaamista. Olet kyllä oikeassa, että luovutan helposti. Tulee sellainen tunne, ettei se nyt kuitenkaan mun kanssa halua olla.
Pistinkin heti viestiä menemään tälle opiskelututulle:)

[QUOTE="Lonely";26045276]Mulla on myös aika huono itseluottamus, joka kaipaisi skarppaamista. Olet kyllä oikeassa, että luovutan helposti. Tulee sellainen tunne, ettei se nyt kuitenkaan mun kanssa halua olla.
Pistinkin heti viestiä menemään tälle opiskelututulle:)[/QUOTE]

Hienoa :) Jos hän ei haluaisi olla sun kanssa niin hän ei myöskään olisi. Ei kannata luovuttaa heti sen takia jos toinen ei itse ehdota menoa. Se voi nimittäin olla, että hän kyllä pitää seurastasi, mutta jos hänellä itsellä on paljon kavereita niin ei sen takia tule niin usein otettua yhteyttä. Sinulla taas ei ole kavereita, joten haluat olla enemmän yhteyksissä. Ymmärätkö mitä yritän selittää? Ajan kuluessa jos teistä tulee läheisempiä niin hänkin varmasti ottaa enemmän yhteyttä.

Yhteistyössä