H
hermoromahdusko?
Vieras
Mutta eilen minulla napsahti aivan täysin. Olen ollut tosi väsynyt, nukkunut huonosti oman unettomuuden ja lasten sairasteluiden vuoksi. Kotona on kaaos ja pitäisi jaksaa käydä koulutuksessa, ja tehdä sivussa vähän töitä ja hoitaa lapset. Eilen olin mielettömän väsynyt, ja mies lupasi että he siivoavat täällä sillä aikaa kun olen koulussa illalla. Tänään olen koko päivän yksin lasten kanssa siihen asti, että lähden illalla kouluun ja tänne tulee lastenvahti lapsille. Siivota siis pitäisi ja raivata kotia ja laittaa ruoat valmiiksi lapsille iltaa varten.
Tulin kotiin koulusta, ja mitä täällä oli tehty. Eteinen imuroitu, ei mitään muuta
Mä olin monta tuntia poissa. ja mitään ei ollut tapahtunut. Sillä hetkellä mulla napsahti päässä niin pahasti, että aloin itkeä, mies vaan vastas että on täällä tehty mitä on ehditty.... lähinnä mitä on viitsitty minun mielestäni.
Mun oli pakko mennä yläkertaan, tukahduttaa itseäni tyynyllä ja kirkua kirkua kirkua. En ole koskaan kirkunut niin paljon ja kovaa, enkä koskaan niin alkukantaisesti. Huusi niin kauan, että tuntui että mun keuhkot ei jaksa enää hengittää ja vaan tärisin. Sen jälkeen istuin 1½ tuntia pimeän ullakkohuoneen nurkassa että sain itseni edes jotenkin kasaan.
Yöllä en taaskaan saanut nukkua kipeiden lasten vuoksi, ja tuntuu että seinät kaatuvat jo tässä vaiheessa päivää päälle.
Tulin kotiin koulusta, ja mitä täällä oli tehty. Eteinen imuroitu, ei mitään muuta
Mun oli pakko mennä yläkertaan, tukahduttaa itseäni tyynyllä ja kirkua kirkua kirkua. En ole koskaan kirkunut niin paljon ja kovaa, enkä koskaan niin alkukantaisesti. Huusi niin kauan, että tuntui että mun keuhkot ei jaksa enää hengittää ja vaan tärisin. Sen jälkeen istuin 1½ tuntia pimeän ullakkohuoneen nurkassa että sain itseni edes jotenkin kasaan.
Yöllä en taaskaan saanut nukkua kipeiden lasten vuoksi, ja tuntuu että seinät kaatuvat jo tässä vaiheessa päivää päälle.