Minulla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="kaali";24166352]1 tai 20 olutta. laitonta silti. nosta vaan äläkkä niin saatte alkaa selitellä mistä alaikäinen sai kaljat? ei kai äiti vaan laittomasti ostanut alaikäiselle???? kannattaa miettiä.[/QUOTE]

No ei kyllä olleet minun hankkimiani :D Ja minä sanoin jo aiemmin ettei tyttö halua poliisille tätä asiaa viedä kun tyyppikin oli entuudestaan tyttärelle tuttu.
Tapahtuma kuitenkin ahdistaa tytärtäni ja ymmärrän häntä hyvin. Tuollainen ei vaan ole sopivaa! Kukaan ei missään tilanteessa saa koskea väkisin kehenkään saati tunkeutua estelyistä huolimatta toisen alushousuihin/sukupuolielimiin!
Tuota lapsen isälle kertomista vaan ollaan vähän jännitetty.

Todella toivon ettei sinulla ole lapsia. Ei tyttäriä jotka kasvatat uskomaan että heille saa tehdä mitä tahansa kunhan ei raiskaa tai tapa. Eikä poikia jotka kasvatat uskomaan että on kännissä ok tunkeutua vastusteluista huolimatta toisen alushousuihin! Koska se vaan on kiva iskuyritys!
Hyi *elvetti!

nytkö sä väität että se poika on takuulla kasvatettu kirjoittamallasi tavalla? vai luuletko että saattoi olla peräisin käytös jostain muualta kuin vanhempien kasvatustavoista?

no voi iik. ne ei kai pilalle mennyt. tästäkin huolimatta känniläinen poika varmaan kuvitteli että tyttö syttyy tälläisestä "iskuyrityksestä", vaan tytösi ei halunnut ja kaverit vei tollon pois. ja kaikki hyvin.

Jos sinun sukupuolielimiäsi saa vapaasti iskumielessä kopeloida vaikka sinua ei kiinnostaisi koko tyyppi, ei se tarkoita, että muidenkin sukupuolielimet ovat yhtälailla vapaata riistaa.
Toivon todella, ettei sinulla ole lapsia.

[QUOTE="karpalo";24166363]ei sit vaan setvimään asiaa, eli kerro isälle ja sit yhtetyttä kundiin, poliisi tuskin on kiinnostunut[/QUOTE]

Poliisista ei ole ollut edes puhetta.

Mä kyllä näen asian kyllä samalla lailla että yksi poika oli liian kännissä ja hormonit hyrräs, ajatteli että tyttö tykkää suorasta iskuyrityksestä ja tyttäresi ei sitten tykännytkään ja halusi tilanteesta pois ja poika vietiin pois.
Jos tämä olisi tapahtunut alikulkusillan kupeessa kotimatkalla eikä ketään paikalla auttamassa ja tuntematon olisi hypännyt tyttäresi kimppuun, veisin asian poliisille mutta tässä tapauksessa juttelisin tyttären kanssa uusiksi ja sanoisin ettei ole hänen vikansa, mutta jos tulee ensi kerta niin huutaa vaikka aikaisemmin lujempaa tai riuhtaisee itsensä irti ja läimäyttää avarilla poskeen.

[QUOTE="kaali";24166352]1 tai 20 olutta. laitonta silti. nosta vaan äläkkä niin saatte alkaa selitellä mistä alaikäinen sai kaljat? ei kai äiti vaan laittomasti ostanut alaikäiselle???? kannattaa miettiä.[/QUOTE]

Seksuaalinen ahdistelu ja kaljan juominen on kaksi eri asiaa. Koeta itse miettiä paljonko ketään kiinnostaa kysellä mistä ne pari kaljaa oli saatu.

nytkö sä väität että se poika on takuulla kasvatettu kirjoittamallasi tavalla? vai luuletko että saattoi olla peräisin käytös jostain muualta kuin vanhempien kasvatustavoista?

Siitä nuoresta miehestä en tässä kohtaa väittänyt mitään vaan toivoin että sinulla ei ole lapsia jotka oppivat tuollaiset ällöttävät ja väärät tavat! Jos sinusta on siis oikein kosketella toisen sukupuolielimiä kun ne ei siitä kulu? Viis siitä vastusteleeko tämä 'uhri' asiaa vai ei? Kun se nyt vaan oli iskemistä?

[QUOTE="Kaisa";24166357]Kyl minusta se et ilman lupaa (vastusteluista huolimatta) työnnetään käsi alkkareiden alle on = raiskaus!!!!

Jos joku minulle tuttu tai tuntematon työntäs kätensä mun haaruksiin ni kyl se ois liki yhtä paha kuin et raiskais ihan perusteellisesti[/QUOTE]

no se on sun mielipitees vaan. lain mukaan tuo ei ole lähimainkaan raiskaus.

[QUOTE="vieras";24166388]Seksuaalinen ahdistelu ja kaljan juominen on kaksi eri asiaa. Koeta itse miettiä paljonko ketään kiinnostaa kysellä mistä ne pari kaljaa oli saatu.[/QUOTE]

lainvalvojaa kiinnostaa.

Jos kyseessä olisi minun tyttäreni, niin ehdottomasti veisin asian poliisille. Tuollainen ei missään tapauksessa ole ok ja se pitäisi taottua sen pojan päähän. Tytön isälle ei kai auta, kuin kertoa asia suoraan ja mahdollisimman pian.

Mä kyllä näen asian kyllä samalla lailla että yksi poika oli liian kännissä ja hormonit hyrräs, ajatteli että tyttö tykkää suorasta iskuyrityksestä ja tyttäresi ei sitten tykännytkään ja halusi tilanteesta pois ja poika vietiin pois.
Jos tämä olisi tapahtunut alikulkusillan kupeessa kotimatkalla eikä ketään paikalla auttamassa ja tuntematon olisi hypännyt tyttäresi kimppuun, veisin asian poliisille mutta tässä tapauksessa juttelisin tyttären kanssa uusiksi ja sanoisin ettei ole hänen vikansa, mutta jos tulee ensi kerta niin huutaa vaikka aikaisemmin lujempaa tai riuhtaisee itsensä irti ja läimäyttää avarilla poskeen.

Ap kirjoitti jossain viestissään, että tyttö oli yrittänyt töniä ja hätistellä poikaa pois.
Käsittämätöntä kuinka typerää porukkaa täällä taas on!
Haleja sulle ap, voin vaan kuvitella miltä susta tuntuu nyt lukea näitä älyvapaita vähätteleviä viestejä.

jee! kiitos! :)

Kerrot rehellisesti isälle ja sit otat yhteyttä poikaan!! Ei tuosta munkaan mielestä kannata isoa numeroa tehdä koska jo sen luulis olevan pojalle opetuksesksi et kaverit "näki" miten sai pakit!
Mut pojalle kyl kannattaa informoida et edes kännissä hän ei ole niin mahtava et kannattaa yrittää jokaista jol on vähänkään hameenhelmaa vapaana!

Toistan taas itseäni. Poliisille ei olla oltu asiaa viemässäkään koska tytär ei ole halunnut tuttavastaan ilmoittaa. Sanoi jo ennen kuin asian laidan kertoi että ei sitten halua mitään poliisi juttua. Jos hänet olisi raiskattu tms. niin olisin kertonut poliisille kaikesta huolimatta!

Tämä tyyppi siis 'liimautui' ensin tyttäreeni kiinni ja tyttö vaihtoi paikkaa. Tuli perässä ja alkoi puristella rintoja ja näykkiä kaulaa. Tyttäreni kielsi ja työnsi tyyppiä pois. Nuori mies kuitenkin jatkoi näykkimistään ja vei kätensä tytön hameen alta tytön pikkuhousuihin ja hyväili häntä. Tässä kohtaa tyttäreni huusi apua ja 2 muuta nuorta miestä raahasi limanuljaskan pihalle. Tyttäreni halusi kotiin ja toinen avuliaista kavereista hänet kotiin toi.
Tällä ahdistelijalla on ikää 20v.

On täällä sairasta porukkaa. Jokainen, joka sanoo ettei ole paha juttu, ei varmaankaan sitten itsekään pistä pahakseen, jos joku tulee kielloista huolimatta kourimaan ja tunkemaan kättä housuihin.

eipä tarvitse enää ihmetellä miksi lapset jättävät kertomatta hyväksikäytöstään vanhemmilleen,kun äidit ovat tälläisiä.
omani kertoi ja raskaat oikeudenkäynnit käytiin,mutta saipahan paskiainen tuomion ja lapsi tuntuvat korvaukset.
asiasta jo vuosia ja lapsi kärsii ja oireilee edelleen monin tavoin,vaikkei raiskaukseen asti mennytkään.

ap:lle voimia. hae keskusteluapua tyttärellesi että pystyy asian käsittelemään

Mulle on sattunut vähän vastaavanlainen tapaus nuorena likkana ja tarvi sanoa että se vieläkin vaikuttaa jollain tasolla elämääni.

Mä en ymmärrä että kenen mielestä tällänen on ihan ok ja normaalia?!?! :headwall: Mä ymmärrän että likkas ei halua tehdä asiasta numeroa. Ole kuitenkin itse tarkka tytön suhteen, voi alkaa oireilla (asia vaivaa) myöhemmin. Tsemppiä tytölles! Ja puhukaa asiasta aina kun vaan tyttös tahtoo. Koita järkkää vaikka tarkoituksella joku kahdenkeskinen juttu tovin päähän.

Ja jos asiasta ei poliisiajuttua tehdä onko sille isälle pakko kertoa? Ettei tapahtuisi mitään ylilyöntiä hänen osaltaan... Itse suosittelisin kuitenkin tekemään poliisiasian, mitä jos se kundi jatkaa touhujaan ja joskus päätyy tosissaan raiskaamaan jonkun?

P.s. En viittiny lukea kun ekan sivun kommentit, kun alko niistä jo sappi niin kiehua :ashamed:

kyllä tää paikka kuvisee kamalia hysteerikoita! onneks mun äiti ei ole ollut tuollainen. aina nuorempana oli kivempi kertoa ihan kaikki asiat kun tiesi että äiti on "cooli" eikä nosta kohtausta. asiat tuli kuitenkin hoidettua jos tarve vaati, mutta ilman hysteriaa.

kyllä tää paikka kuvisee kamalia hysteerikoita! onneks mun äiti ei ole ollut tuollainen. aina nuorempana oli kivempi kertoa ihan kaikki asiat kun tiesi että äiti on "cooli" eikä nosta kohtausta. asiat tuli kuitenkin hoidettua jos tarve vaati, mutta ilman hysteriaa.

Kuka täällä on ollut hysteerinen tai nostamassa kohtausta? Jos mielestäsi on hysteeristä puolustaa lastaan ja hänen oikeuksiaan koskemattomuuteen, sitten minäkin olen erittäin hysteerinen persoona. Mustakin on ollut aina kiva kertoa äidille (ja isälle) vaikeammatkin asiat, kun on tiennyt että he osaavat suhtautua asioihin tarvittavalla vakavuudella.

no voi iik. ne ei kai pilalle mennyt. tästäkin huolimatta känniläinen poika varmaan kuvitteli että tyttö syttyy tälläisestä "iskuyrityksestä", vaan tytösi ei halunnut ja kaverit vei tollon pois. ja kaikki hyvin.

Voi jumalauta, sinä et todellakaan ymmärrä, miltä tuollainen tuntuu. Siis törkeää tekstiä suollat, ei voi muuta sanoa! Se on VÄÄRIN, AINA JA AINA, jos joku toisen vastusteluista huolimatta työntää kätensä toisen housuihin. Ja vielä 20-vuotias! Ei edes teini enää!

Yhteistyössä