Minulla on 16 vuotias tytär

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Help!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
EI on aina EI. mulle se on ainakin itsestäänselvyys ja jos joku silti käy päälle nin se on väärin.
ja mitä te meuhkaatte kytistä kun ap jo sanoi ettei asiasta tehdä poliisiasia..??

Edelleen ihmettelen teidän joidenkin asennetta! Toivottavasti ette levitä välinpitämättömyyttänne kovin laajalle? Älkää ainakaan lapsiinne.

Eilen kerroin miehelle ja yllätyksekseni hän ei reagoinutkaan ihan niin raisusti kuin aluksi pelkäsin. Uhosi kyllä ja kyllähän siinä pari tupakkaakin paloi ja halkoja tuli hakattua talven varalle :D Lupasi etsiä tyypin käsiinsä ja jututtaa häntä. Mutta ei sentään piestä niin kuin minä pelkäsin.

[QUOTE="Kaisa";24166357]Kyl minusta se et ilman lupaa (vastusteluista huolimatta) työnnetään käsi alkkareiden alle on = raiskaus!!!!

Jos joku minulle tuttu tai tuntematon työntäs kätensä mun haaruksiin ni kyl se ois liki yhtä paha kuin et raiskais ihan perusteellisesti[/QUOTE]

Ei täytä raiskauksen tunnusmerkistöä tuollainen. Raiskauksen tunnusmerkistön täyttyminen vaatii lain mukaan sukupuoliyhteydessä olemista.

[QUOTE="vieras";24166495]eipä tarvitse enää ihmetellä miksi lapset jättävät kertomatta hyväksikäytöstään vanhemmilleen,kun äidit ovat tälläisiä.
omani kertoi ja raskaat oikeudenkäynnit käytiin,mutta saipahan paskiainen tuomion ja lapsi tuntuvat korvaukset.
asiasta jo vuosia ja lapsi kärsii ja oireilee edelleen monin tavoin,vaikkei raiskaukseen asti mennytkään.

ap:lle voimia. hae keskusteluapua tyttärellesi että pystyy asian käsittelemään[/QUOTE]

Jos molemmat osapuolet ovat jo täyttäneet 16 vuotta, niin silloin ei voi enää tuomita lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Muista seksirikoksista voidaan toki tuomita.

Ei muuta kuin hyppäätte autojen eteen vaan suojatiellä ja meuhkaatte sen jälkeen että "minulla on oikeus!!11"

Miten tuollakin tytöllä kesti noin kauan sanoa SELVÄSTI niin että kaveritkin huomaavat tilanteen? Kuinkahan monesti on tullut nähtyä tää tapahtumakuvio kun teinit kiehnää toisiaan ja tyttö: "kihi kihi, ei saa, hih hih. Aah, älä viitti hih, ei ainakaan sinne kihi kihi"?

Yhteistyössä