minulla on huomenna syntymäpäivää, ikä tulee lisää, kamala

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kiitos, te nostitte vähän mielialan:D. Mulle taas tuli kaikenlaisia ajatuksia pienestäkin, että olen jo pian 30, kamala....

ja onneks olkoon teille kelle tulee kans jo pian syntärit:)

Onnea!

party0003.gif

[QUOTE="vieras";25728627]Heh, olen 50v, kaunis, rietas ja onnellinen! Ja naurattaa todellakin monet jutut tässä ketjussa :) Päivääkään en vaihtaisi pois![/QUOTE]
Sepä kivaa. Olen 41v. kaunis jota luullaan alle 30v.

Olen 29-vuotias ja kolmenkympin kriisi alkoi neljä vuotta sitten. Ja vasta kysyttiin peräkkäisinä päivinä muutamaan kertaan paperit. Ensin yritin ostaa kahvia pubissa, ei ollut paperit mukana. Sitten Alkossa viini-ostoksilla ja kolmas oli Ray:n pelikoneella :xmas: Eli haitanneeko että ikää tulee, se näkynee vasta 10-vuoden kuluttua. :D

Olen 29-vuotias ja kolmenkympin kriisi alkoi neljä vuotta sitten. Ja vasta kysyttiin peräkkäisinä päivinä muutamaan kertaan paperit. Ensin yritin ostaa kahvia pubissa, ei ollut paperit mukana. Sitten Alkossa viini-ostoksilla ja kolmas oli Ray:n pelikoneella :xmas: Eli haitanneeko että ikää tulee, se näkynee vasta 10-vuoden kuluttua. :D

minulta kans joka paikasta kysytään papereita, jopa nyt raskaana ray:ssä kysyttiin:D

• Tykkää
Reactions: Target
Noo sä olet kuitenkin nuoren näköinen ja -mielinen eikä tyylikään ole mikään tanttamainen. Ja elämä hyvällä mallilla.

Mä täytän lokakuussa 27 ja hain nuorten kesätöihin :) Kiva olla siellä joittenki 16- ja 17-vuotiaitten kanssa :D
Kyllä mullakin vähän kriisiä pukkaa, lähinnä siksi etten vieläkään tiedä mikä musta tulee isona :D Mutta ulkonäkö, tyyli ja mieli on nuorekas, se auttaa.

[QUOTE="vieras";25728627]Heh, olen 50v, kaunis, rietas ja onnellinen! Ja naurattaa todellakin monet jutut tässä ketjussa :) Päivääkään en vaihtaisi pois![/QUOTE]

Minä vielä vanhempi.

Entäs kun täällä ollaan jo yli 60.
Vaikka ikää kertyy, ei se mieli siitä välttämättä niin muutu, jos on nuoria ympärillä.

[QUOTE="vieras";25733449]Mä täytän itse 29v ja musta se on kivaa :) Vanheminen tuo aina lisää kokemuksia ja henkistä kasvua. I Ilke! Parikymppisenä olossa ei ole mitään mitä kaipaisin.[/QUOTE]
Peesi! (ikää tosin enemmän)

[QUOTE="vieras";25728289]35 vuoden jälkeen helpottaa, sit on jo peli menetetty...!!! Oot nuori vielä! :)[/QUOTE]

Ei mulla ainakaan vielä ole peli menetetty. Ikää 37.

Ole onnellinen, että näytät nuoremmalta kuin olet. Et varmaan vanhene nin nopeasti, vaan olet keski-ikäisenäkin parikymppisen näköinen.. :D
Olen vuotta sinua nuorempi, ja edelleen saa paperit varata jos meinaa ostaa esim. alkoholia..

Yhteistyössä