Minulla on itseäni 20 v nuorempi miesystävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aapee"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä minäkin kuolisin jos tuon ikäinen poikani toisi mummoikäisen miniäehdokkaaksi! Aika hölmö juttu, joten en ihmettele yhtään jos miehen äiti on kauhuissaan! Joku 40 v mies voisi ehkä 60 vuotiasta mammaa katella, mutta on sekin aika hölmöä.

Tuon ikäisen poitsun äiti voi olla nuorempi kuin aloittaja. Huh.

Sitä paitsi en ole mikään mummoikäinen. Siihen menee vielä 15-20 vuotta toivon mukaan. En ollut teiniäiti enkä toivo omasta tytöstänikään sellaista.

Ajattelisin kyllä ensimmäisenä sitä, että mikä pojassani on vialla, kun halusi eri sukupolvea olevan naisen. Enemmän se huolestuttaisi ehkä, kuin se, että mikä sitä naista vaivaa.

[QUOTE="aapee";28747344]Sitä paitsi en ole mikään mummoikäinen. Siihen menee vielä 15-20 vuotta toivon mukaan. En ollut teiniäiti enkä toivo omasta tytöstänikään sellaista.[/QUOTE]

Puhun yleisellä tasolla. Kaksikymppisinä lapsen saaneet eivät ole teinejä. Oletkohan kaiken kaikkiaan laskuissasi vähän sekaisin ;)

Ajattelisin kyllä ensimmäisenä sitä, että mikä pojassani on vialla, kun halusi eri sukupolvea olevan naisen. Enemmän se huolestuttaisi ehkä, kuin se, että mikä sitä naista vaivaa.

Edellinen naisystävänsä oli 32 ja se kaatui kuulemma siihen, että biologinen kello kilkatti, eli se nainen halusi lapsen / lapsia, hän ei. Ero tuli joulun alla. Nyt tuolla eksällä on uusi mies ja on jo raskaanakin.

En tiedä, mikä on vialla. Itse sanoo että samanikäiset tai edes lähelle olevat naiset eivät kiinnosta. Ovat liian lapsellisia hänelle. Tai liian epävarmoja itsestään. Epävarmoja ulkonäöstään, vaativat jatkuvaa vakuuttelua. Eivät ymmärrä hänen tavoitteitaan uran suhteen. Haluavat bailata. Kiinnostuksen kohteet eivät kohtaa.

Jos olisin sinun tilanteessa, kokisin tuollaisen ikäeroa hankalaksi. 20 vuotta ei ole milestäni periaatteessa paljon, olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, mutta mietin ikäeroa toisinpäin, no way. Mutta jos olette onnellisia, mitä sitä miettimään muiden mielipiteitä. Anna palaa.:D

[QUOTE="Vieras";28747417]Jos olisin sinun tilanteessa, kokisin tuollaisen ikäeroa hankalaksi. 20 vuotta ei ole milestäni periaatteessa paljon, olen aina pitänyt vanhemmista miehistä, mutta mietin ikäeroa toisinpäin, no way. Mutta jos olette onnellisia, mitä sitä miettimään muiden mielipiteitä. Anna palaa.:D[/QUOTE]

Toistaiseksi ollaan :)

Mun jokunen kaverini paheksuu, yhden kanssa meni välit kun kutsui miestä mun leluksi. Miehen äiti on shokissa. Luulen että vika ei ole minussa (olen siis ihan kiva, hyvin käyttäytyvä, hyvin kouluttautunut, kohtelias ym. ja hän voisi minusta henkilönä pitääkin), vaan ikäni on ongelma.

Tai ei ehkä sekään, vaan että mies on sanonut ettemme hanki yhteisiä lapsia, siis hän ei saa lapsenlapsia. Tämä taas on yhtä paljon miehen valinta kuin minun.

Miehen kaverit ovat tottuneet miehen naismakuun, eikä osa varmaan tajua että mun ikä alkaa nelosella, eikä kolmosella kuten miehen eksän.

Esim. reilillä meitä pidettiin perheenä, siis että mies on lapseni isä. Entinen mieheni on fyysisesti hyvin paljon samaa miestyyppiä kuin mies, ja tyttö on isänsä näköinen aika paljonkin. Itse olen eri värinen hiuksista ja silmistä. Kukaan ei tajunnut, että siinä olisi 21-vuotias 8-vuotiaan isä, vaan pitivät meitä noin kolmekymppisinä.

Mä niin voisin kirjoittaa puolesta ja vastaan. Oon 37 ja mun vanhin poika täyttää kohta 18. Ajatus seurustella jonkun hänen kaverinsa kanssa naurattaa ja huvittaa, on se niin kaukaa haettu. Ajatus siitä, että joku mun ikäinen seurustelis mun pojan kanssa, mikä vika siinä ihmisessä on? Siis poika on ihan pentu vielä. Anopin reaktion ymmärrän, niin paljon puumista on puhuttu, että kuvittelee varmaan sun pitävän hänen pientä poikaa seksileluna hetken ja turmelevan tämän tulevaisuuden.

[QUOTE="vieras";28747497]Mä niin voisin kirjoittaa puolesta ja vastaan. Oon 37 ja mun vanhin poika täyttää kohta 18. Ajatus seurustella jonkun hänen kaverinsa kanssa naurattaa ja huvittaa, on se niin kaukaa haettu. Ajatus siitä, että joku mun ikäinen seurustelis mun pojan kanssa, mikä vika siinä ihmisessä on? Siis poika on ihan pentu vielä. Anopin reaktion ymmärrän, niin paljon puumista on puhuttu, että kuvittelee varmaan sun pitävän hänen pientä poikaa seksileluna hetken ja turmelevan tämän tulevaisuuden.[/QUOTE]

Mutta vaikka kyse onkin vain 3 v vanhemmasta pojasta, on niillä vuosilla tuossa iässä aika paljon merkitystä, jos vertaa meidän iässä 3 vuotta sinne tai tänne.

En mäkään minkään lukiolaispojan kanssa seurustelisi.

Mutta jos poikasi olisi sellainen kuin mun mies, eli hyvin kunnianhimoinen tulevaisuutensa suhteen, älykäs ja tykkää haastaa aivojaan, kulkee puvussa, käyttää valtaosan ajastaan ns. vakaviin asioihin, jota kaikki ensi silmäyksellä pitävät vähintään kolmikymppisenä, niin ymmärtäisitkö, että joku samanikäinen ei välttämättä ole hänelle oikea kumppani.

Miehen äiti tapasi edellisenkin tyttöystävän, joka oli siis yli 30. Joten luulisi tajuavan, että jostain syystä poikansa ei ole viehättynyt 20-vuotiaista.

Totta kai mua viehättää myös hänen poikamaisuutensa, ja hän on ihanan söpö ja häntä on ihanaa katsellakin. Sitä intoa, draivia, kun kaikki on edessä ja hänestä oikeasti tulee jotain. Se on ihan selvää.

En osaa sanoa, onko se hänen persoonassaan vai onko Suomi kehittynyt, mutta hänessä ei ole tippaakaan sellaista vanhaa perisuomalaista anteeksi kun olen olemassa-asennetta.

Seksikin sujuu kyllä, mutta ei hän mikään seksilelu ole mulle.

En ikinä vois seurustella noin nuoren kanssa. Puku ei tee miestä, kyllä siihen tarvitaan muutakin. Ehkä hän tuolla pukuun pukeutumisella yrittää tehdä itsestään vanhemman oloisen. Itse koen olleeni ihan fiksu parikymppinen mutta ei musta kyllä äitipuoleksi olisi ollut, eikä kyllä olis ollut haluakaan vaikka onhan se tavallaan varmaan jännää leikkiä kotia.. Enkä omille lapsilleni toivo noin vanhaa kumppania, sori vaan.

Tuosta seksileluna pidosta, niin ainakin meillä tuntuu, että mies halusi seksin takia vanhemman naisen kuin että minä nuoremman.

Hän sanoo, että vanhemmat naiset ovat rennompia. Ja seksi on parempaa kun nainen on ihan sujut itsensä ja kroppansa kanssa eikä skitsoile turhaan että onko tissit liian pienet tai perse liian iso. Ei tarvi vakuutella, että olet hyvä. Seksi on kuulemma parempaa senkin takia, että nainen tietää mistä itse tykkää ja osaa itsekin jo edetä siihen suuntaan, että saa tyydytyksen.

Samoin äidillisyys noin muuten on plussaa, eli että on huolehtivainen. Esim. hänestä on ihanaa kun kokkaan hänen lempiruokiaan. Tai kun hän tulee niin olen lämmittänyt saunan ja odoran häntä iloisena, eikä kytäten ja kadehtien.

Meillä on samanlaiset elämänarvot, haluamme tehdä samanlaisia asioita vapaa-ajalla. Osaan tukea häntä, minulla on jo omakin ura ja elintaso vrt. kaksikymppisiin. Hän tekee itsekin töitä, saa palkkaa, tykkää kun voimme matkustella jne.

[QUOTE="vieras";28747653]En ikinä vois seurustella noin nuoren kanssa. Puku ei tee miestä, kyllä siihen tarvitaan muutakin. Ehkä hän tuolla pukuun pukeutumisella yrittää tehdä itsestään vanhemman oloisen. Itse koen olleeni ihan fiksu parikymppinen mutta ei musta kyllä äitipuoleksi olisi ollut, eikä kyllä olis ollut haluakaan vaikka onhan se tavallaan varmaan jännää leikkiä kotia.. Enkä omille lapsilleni toivo noin vanhaa kumppania, sori vaan.[/QUOTE]

Toki. Esim. se että uskaltaa vastustaa äitiään ja elää kuten haluaa.

En koe, että varsinaisesti leikimme kotia.

En osaa sanoa mitä ajattelisin, jos tytölläni olisi parikymppisenä nelikymppinen mies. Mitäänhän en sille voisi, vaikka kuinka en hyväksyisi.

Haluaisin sun ap vielä kiinittävän huomioo siihe, että et nuorene tuosta... Mitä enemmän sulle tulee ikää sen enemmän teidän ikäero korostuu. Sinä oot kohta ryppynen rusina halusit tai et ja mies on vielä vuosia nuori mies - tosin nyt lapsukainen.

Mikäli mun perimä jatkuu tällaisenä kuin nyt, niin en ole ryppyinen pitkään aikaan. Äitini rypistyi vasta kuusikymppisenä ja silloinkin oli varsin nuorekas. Olemme aika saman näköiset.

Mieshän voi vaikka kaljuntua ja olla todella vanhan näköinen nelikymppisenä :)

[QUOTE="vieras";28747882]Mitä ajatuksia sulla oli, kun teit tämän aloituksen?[/QUOTE]

Onko täällä esim. toista samanlaista paria, miltä ajatus tällaisesta ikäerosta tuntuu "massasta"...

Missä lukee että näin ei saisi tehdä. Ei missään. Onnea teille. Älä kysele ihmisiltä ei tämä ole yleisesti hyväksyttyä, mutta kukapa voi toisen onnea määritellä.
Voi loppua pian voi kestää, kukapa tietää. Olkaa yhdessä niinkauan kuin kestää mitä se kelleen kuuluu.
Luin netistä äskettäin pariskunnasta jolla oli sama ikäero mutta mies 40 nainen 60. olivat muistaakseni olleet yhdessä jo kauan.

[QUOTE="Merri";28748023]Missä lukee että näin ei saisi tehdä. Ei missään. Onnea teille. Älä kysele ihmisiltä ei tämä ole yleisesti hyväksyttyä, mutta kukapa voi toisen onnea määritellä.
Voi loppua pian voi kestää, kukapa tietää. Olkaa yhdessä niinkauan kuin kestää mitä se kelleen kuuluu.
Luin netistä äskettäin pariskunnasta jolla oli sama ikäero mutta mies 40 nainen 60. olivat muistaakseni olleet yhdessä jo kauan.[/QUOTE]

Joo, ei voi tietää. Mehän olemme vielä tuore pariskunta, vasta keväästä yhdessä olleet. Vielä ei ole ollut edes ensimmäistä riitaa.

Yhteistyössä