Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:sitä että pystyt laulamaan tuosta vaan vaikka nuotin g, ja se menee tismalleen oikein eikä sinnepäin niinkuin useimmilla.
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Sulle on hommia pianonvirittäjänä. Tai jos on vielä lauluääntäkin, niin a capella -laulajana.
Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Sulle on hommia pianonvirittäjänä. Tai jos on vielä lauluääntäkin, niin a capella -laulajana.
Itse asiassa pianonvirittäjällä absoluuttinen sävelkorva haitaksi koska hän silloin haluaa täydellisen oktaavin jokaiseen asteikkoon ja pianossa korkealla oktaavi on "lyhyempi" kuin absoluuttisesti pitäisi olla ja matalalla taas aavistuksen pidempi. Tätä ei siis normaali korva erota.
Oli asiasta juuri pianonvirittäjän kanssa juttua!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Alkuperäinen kirjoittaja juuei:Sulle on hommia pianonvirittäjänä. Tai jos on vielä lauluääntäkin, niin a capella -laulajana.
Itse asiassa pianonvirittäjällä absoluuttinen sävelkorva haitaksi koska hän silloin haluaa täydellisen oktaavin jokaiseen asteikkoon ja pianossa korkealla oktaavi on "lyhyempi" kuin absoluuttisesti pitäisi olla ja matalalla taas aavistuksen pidempi. Tätä ei siis normaali korva erota.
Oli asiasta juuri pianonvirittäjän kanssa juttua!
En siis ala pianonvirittäjäksi!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Mun veljellä on kans ja se pystyy sanomaan mistä sävel lajista hyttynen inisee![]()
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Ei tuo ole mitään ihmeellistä,itsekin omistan saman
Ap,oletko ollut kuorossa,musiikkikuokalla tms?
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Olen kuullut puhuttavan, että absoluuttista sävelkorvaa esiintyy vain kahdella suvulla Suomessa. Periytyvä ominaisuus siis. Sävelpuhtaus ei tarkoita absoluuttista sävelkorvaa. Absoluuttista sävelkorvaa ei saa myöskään sekoittaa sävelmuistiin, joka siis on opeteltavissa oleva taito.
Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Olen kuullut puhuttavan, että absoluuttista sävelkorvaa esiintyy vain kahdella suvulla Suomessa. Periytyvä ominaisuus siis. Sävelpuhtaus ei tarkoita absoluuttista sävelkorvaa. Absoluuttista sävelkorvaa ei saa myöskään sekoittaa sävelmuistiin, joka siis on opeteltavissa oleva taito.
Absouuttinen sävelkorva on yhdellä / 10 000 henkilöstä.
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Olen kuullut puhuttavan, että absoluuttista sävelkorvaa esiintyy vain kahdella suvulla Suomessa. Periytyvä ominaisuus siis. Sävelpuhtaus ei tarkoita absoluuttista sävelkorvaa. Absoluuttista sävelkorvaa ei saa myöskään sekoittaa sävelmuistiin, joka siis on opeteltavissa oleva taito.
Suomessa se siis tekee jotain noin 500 henkeä eli ei ole ristiriidassa sen kanssa, että Suomessa on vain kaksi sukua, jossa absoluuttista sävelkorvaa esiintyy. Mulla on musiikkialan koulutus ja konservatoriolla mainittiin nämä kaksi sukua.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Alkuperäinen kirjoittaja terapian tarpeessa:Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Olen kuullut puhuttavan, että absoluuttista sävelkorvaa esiintyy vain kahdella suvulla Suomessa. Periytyvä ominaisuus siis. Sävelpuhtaus ei tarkoita absoluuttista sävelkorvaa. Absoluuttista sävelkorvaa ei saa myöskään sekoittaa sävelmuistiin, joka siis on opeteltavissa oleva taito.
Suomessa se siis tekee jotain noin 500 henkeä eli ei ole ristiriidassa sen kanssa, että Suomessa on vain kaksi sukua, jossa absoluuttista sävelkorvaa esiintyy. Mulla on musiikkialan koulutus ja konservatoriolla mainittiin nämä kaksi sukua.
Voitko sanoa, mitkä/minkänimiset suvut on kyseessä? Ihan mielenkiiinnosta vaan...
t. toinen muusikko
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:Olen kuullut puhuttavan, että absoluuttista sävelkorvaa esiintyy vain kahdella suvulla Suomessa.