Minulla on tärkeä ystävä, miespuolinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täh

Vieras
ja hänelle voi kertoa mistä vaan, koska vaan. Usein viestitellään kuulumisistamme.
Sitten käy niin että hän ei enää vastaakaan, eli ikään kuin kyllästyy kesken jutustelun. Eli siis jättää vastaamatta viesteihini vaikka ei suutu, tai ole mykkäkoulua.
Nyt ollaan oltu ahkeraan yhteyksissä ja jutusteltu vakavammistakin asioista kuin päiväkuulumisista. Muun muassa ongelmista mitä arki on meille kumpaisellekin tuonut.
Sitten mies käy taas yhtäkkiä nukkumaan tai ei muuten vaan vastaa mitään.

Ja kun minusta ei sitten mitään kuulu niin illalla jo tulee viesti että kuinkas sujuu tai muuta.
Eli mistä kyse? Kun minulle jää automaattisesti tunne siitä ettei enää vastaa että on kyllästynyt, että pidän liikaa yhteyttä. JA kuitenkin jos en pidä niin tulee viestiä sieltä suunnalta :o
JA siis kavereita ollaan oltu vuosikaudet, ei muuta.

miulla on ihan samanlainen ystävä, miespuolinen. ollaan oltu sydänystäviä jo kymmenen vuotta. ja hälle mie voin kertoa aivan kaiken, kuin myös hän miulle. ja meilläki on välillä tuommosta ettei pitkään aikaan kuule toisesta tai että ykskaks yllättäen yhteys ns. katkeaa. mie oon jo niin tottunu siihen että piän sitä ihan normaalina touhuna.

mie vaan mietin jotta mitä ihmettelemistä siinä on, koska kyllähän, mie ainaki, monasti naispuolisille kavereillekki saatan ykskaks sanoa että nyt on mentävä nukkumaan. vaikka ois kuinka mehevä keskustelu menossa :o oonko mie sitte jotenki omituinen nainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Minulla on kansa mies ystävä ja kans häntä joskus ei saa kinni kun jotain tarvitsen tai hän voi olla vaikka kuukausi vastamatta ja sitten taas soita yhtäkkiä :/

miehet on semmosia. mieki oon vähän semmonen ystävä... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Minulla on kansa mies ystävä ja kans häntä joskus ei saa kinni kun jotain tarvitsen tai hän voi olla vaikka kuukausi vastamatta ja sitten taas soita yhtäkkiä :/

miehet on semmosia. mieki oon vähän semmonen ystävä... :/

Niinpä,ne on tommosia :)
Mä oikeasti itse en ole mikään lahja,ainakin viime tä koko vuos,minulla on joku muistihäiriö,mä en muista mitään ikinä :/