Minulla on todella paha olo:'(((

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
just nuo shokki, delirium (juoppohulluus), psykoosi, huumet tulee ekana mieleen. Mutta ainakin meillä tuo oli töissä niin arkipäivää, että ei sitä voisi tehdä työtä jos tuollaiset tulisi yöuniin. Olisin siis teholla töissä. Infarktin jälkeen joillain tulee voimaksta sekavuuttaa joillain lievempää (meillä osastona jo teho voi aiheuttaa lääkkeineen ym. sekavuutta jopa psykoosin). Yksi asia on jäänyt mieleen, että kun ihmisellä on ollut niinkin "vähäinen" asia sekaisin kuin Kalium-Natrium tasapaino niin eräs esim. juoksenteli vähissä vaatteissa talvipakkasilla ihmisten asuntoihin menossa.. tuo vain siksi esimerkkinä että syyt voivat olla hyvin hyvin moninaiset.

:| mä en olisi ikinä pystynyt olla lääkäri :( kun olen tooodella herkkä :(
Oletko sinä sairalassa töissä? :hug:

onhan sitä kaikkea nähnyt.
hurjin juttu vuosia sitten kävi mulle kun istuin aamulla espoonkeskuksessa kauppakeskuksen alhaalla (kulutin aikaa,kun bussin tuloo oli aikaa) lehteä lukemassa,kun yht,äkkiä kuulin miehen huudon ja sitten tömähti suoraan metrin päähän naisen ruumis!!!!

nainen oli hypänny kolmannesta kerroksesta.itsemurha tekin.hänen miehensä yritti estää.

se ääni kun se nainen läsähti oli jotain niin kauheaa!!!

Sairaanhoitaja. Työkokemukseni on teholta, mutta nyt olen kotona hoitamassa lapsia ollut ihan viime vuodet. Olen minäkin herkkä..herkempi kuin moni muu, mutta ehkä sitten jossain asioissa vahva. En kyllä opiskeluaikanani vielä kuvitellut olevani teholla töissä. Ja on sitä monia asioita, joihin on vain pitänyt tottua ja oppia suhtautumaan ammatillisesti. Ja uskon, että siitä herkkyydestä on myös hyötyä kun pitää osata esim. ymmärtää hengityskoneessa olevaa potilasta joka ei voi puhua.."lukea" ihimistä millon sillä on kipua, millon pelottaa jne. Vaikka toki on todettava että työ on joskus työ "raakaa".. ei voi liiaksi jäädä miettimään, ehkä siinä menee juuri se raja.

Alkuperäinen kirjoittaja ääti:
onhan sitä kaikkea nähnyt.
hurjin juttu vuosia sitten kävi mulle kun istuin aamulla espoonkeskuksessa kauppakeskuksen alhaalla (kulutin aikaa,kun bussin tuloo oli aikaa) lehteä lukemassa,kun yht,äkkiä kuulin miehen huudon ja sitten tömähti suoraan metrin päähän naisen ruumis!!!!

nainen oli hypänny kolmannesta kerroksesta.itsemurha tekin.hänen miehensä yritti estää.

se ääni kun se nainen läsähti oli jotain niin kauheaa!!!

voi ei, hirveä :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Vierailija:
Sairaanhoitaja. Työkokemukseni on teholta, mutta nyt olen kotona hoitamassa lapsia ollut ihan viime vuodet. Olen minäkin herkkä..herkempi kuin moni muu, mutta ehkä sitten jossain asioissa vahva. En kyllä opiskeluaikanani vielä kuvitellut olevani teholla töissä. Ja on sitä monia asioita, joihin on vain pitänyt tottua ja oppia suhtautumaan ammatillisesti. Ja uskon, että siitä herkkyydestä on myös hyötyä kun pitää osata esim. ymmärtää hengityskoneessa olevaa potilasta joka ei voi puhua.."lukea" ihimistä millon sillä on kipua, millon pelottaa jne. Vaikka toki on todettava että työ on joskus työ "raakaa".. ei voi liiaksi jäädä miettimään, ehkä siinä menee juuri se raja.

haleja sulle ja ihana kun pystyt tommonen työ tehdä :flower: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
ootkos savanna ollut koko yön ja aamupäivän tääl,ku huvikseni kurkkasin profiilias ni näytti että oot viimeksi kirjautunu puol yks yöllä.ei pahalla

:D ei,mä olin jopa abc myymmälässä ja kirputorilla tänään hakemassa tavaroita,mun kone on vaan auki aina,yölläkin

Yhteistyössä