Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Ei mene mulle myöskään kaaliin että 14v nukkuu isänsä kainalossa.
Niin, onhan se sääli, että murrosiän pyörteissä oleva teinityttö hakee ja saa läheisyyttä isältään ja oppii ehkä vaatimaan tulevalta mieheltään samanlaista lämpöä ja turvaa. Parempi on nurkassa hiljaa möllöttävä teini ja puhumaton isä.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Kun lapsesi on 14, hän ei saa tulla vanhempansa viereen nukkumaan, makoilemaan, viettämään aikaa? Otetaan vielä huomioon, että lapsi näkee isäänsä pari kertaa kuukaudessa.
No miksei se poika siihen kelpaa?
Miksi vain tyttö?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Niin, onhan se sääli, että murrosiän pyörteissä oleva teinityttö hakee ja saa läheisyyttä isältään ja oppii ehkä vaatimaan tulevalta mieheltään samanlaista lämpöä ja turvaa. Parempi on nurkassa hiljaa möllöttävä teini ja puhumaton isä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Kun lapsesi on 14, hän ei saa tulla vanhempansa viereen nukkumaan, makoilemaan, viettämään aikaa? Otetaan vielä huomioon, että lapsi näkee isäänsä pari kertaa kuukaudessa.
Miksi vain tyttö?
Sitä pitää kysyä siltä isältä. Ei se silti ole syy äitipuolen inhota tyttöä, jos isä kohtelee lapsiaan eriarvoisesti. Vai?
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
voi sitä hakea muutenkin kun nukkumalla vieressä. Kyllä meillä halailtiin isän kanssa, mutta tuo nukkuminen on kyllä aika omituista....
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Miksi vain tyttö?
Sitä pitää kysyä siltä isältä. Ei se silti ole syy äitipuolen inhota tyttöä, jos isä kohtelee lapsiaan eriarvoisesti. Vai?
Kaikista ei vain pidetä.
Ja jos tyttö käyttäytyy tuolla tavalla(murrosikäinen ja minulla sellainen ollut joten tiedän mitä ne saattavat olla)
ja poika kiltti ja fiksu tulee taatusti väkisin olotila että ärtymys kasvaa tyttöä kohtaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Miksi vain tyttö?
Kaikista ei vain pidetä.
Ja jos tyttö käyttäytyy tuolla tavalla(murrosikäinen ja minulla sellainen ollut joten tiedän mitä ne saattavat olla)
ja poika kiltti ja fiksu tulee taatusti väkisin olotila että ärtymys kasvaa tyttöä kohtaan.
Se, miten aikuiset käyttäytyvät, ei ole sen lapsen vika, joten ei sitä vihaakaan siihen lapseen pidä kohdistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:En nyt suoranaista vihaa tuosta ap:n tekstistä löytänyt.
Sain käsityksen että on yrittänyt olla mahdollisimman fiksusti ja neutraalisti.
Mutta kun ihmiset ovat mitä ovat ei niitä tuntemuksiaan pysty loputtomiin peittelemään.
Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Jos alat vaatimaan ettet enää niitä lapsia halua kodissasi nähdä, niin varaudu siihen ettei teidän liittonne tule kestämään. Sinä olet kuitenkin se aikuinen, tyttö murkkuiässä.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:minusta tuo nukumisjuttu menee jo yli. Ensinnäkin minä en antaisi kenenkään nukkua MINUN sängyssäni ilman järkevää syytä. On tosi väärin, että poika ei saa nukkua isänsä vieressä jos siskokin saa. Ymmärrän pinet lapset, mutta 14v. :headwall:
Kysymys onkin miksei poika saa mennä isänsä viereen eikä saa haluamaansa huomiota tai hellyyttä?
Miksi vain tyttö?