Minulla se on maailman ihanin anoppi :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miniä 24v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miniä 24v

Vieras
Kun minun ja mieheni esikoinen syntyi kuukausi sitten ja anoppi sai tietää, että lapsemme on tyttö, niin hänen heti sanoi että "Pojan piika pierasoo, tytön huora hierasoo eli jos vaimo on hääyönä neitsyt, niin esikoinen on poika" ja sen jälkeen hän on ehtinyt kaikille sukulaisille ja tutuille ilmoittamaan, että hän ei ainakaan usko, että hänen poikansa on lapsen isä. Senkin hän on tehnyt erittäin selväksi, että vauvamme on hänen mielestään rumin vauva minkä hän on koskaan nähnyt ja että vauvan katseesta näkee selvästi että tämä on aivovammainen tai kehitysvammainen :-(

Alkuperäinen kirjoittaja Miniä 24v;22802918:
rumin vauva minkä hän on koskaan nähnyt ja että vauvan katseesta näkee selvästi että tämä on aivovammainen tai kehitysvammainen :-(

Tästä voit ainakin sanoa, että jos näin tosiaan on, niin ei ole mitään epäilystä ainakaan lapsen isän äidistä, niin on näköinen.

:D Anteeksi että nauratti, mutta on kyllä siistin kuuloinen eukko. Ehdotan kaikkien välien katkaisemista siihen, turha pahoittaa mieltään pitämällä yhteyttä ihmiseen joka on täysi persereikä.

Laita välit poikki. Ei tuollaasen kanssa tarvitte olla missään tekemisissä. Mies voi käydä äitiään tapaamassa, mutta mä en ainakaan tuollaaselle ämmälle lastani näyttääsi enää kertaakaan.

Kuulostaa sen verran tasapainottomalta ihmiseltä, että en antas sellasen pilata lapsen elämää. Aikuset voi pitää puoliaan paremmin, lapsi kärsii syyttömänä asiaan. :/

Voi elämä. Ei oo tainnu anoppis perehtyä ikinä biologiaan ja siihen millä tavoin valikoituu se onko vauva tyttö vai poika. Ei oo tekemistä neitsyyden kanssa sillä (tietääkseni :D ). Ite en kyllä jaksais olla tollasen kanssa missään tekemisissä. Kauhea nainen.

[QUOTE="vieras";22803803]taitaa olla anopilla itellään mennä huonosti tai sitte kateellinen. noin käyttäytyy ihminen jolla huono itsetunto[/QUOTE]

Eikä pelkästään huono itsetunto, vaan oikeasti päästään vialla oleva ihminen.

Yhteistyössä