Minun matka vähän siirtyi.... niin aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="traveler";26150356]Ihan suht helppoa lentokoneessa on pienen vauvan kanssa, kun vaan suunnittelee juttuja etukäteen.

Milanna, onko sun vauvalla jo passi?[/QUOTE]

Nikistäsi päätellen olet matkustellut paljonkin pienten vauvojen kanssa, niin tuli mieleen kysymys?
Miten äidinmaidonkorvikkeen kanssa, saako viedä nesteenä matkustamoon?

[QUOTE="Vieras";26150908]Jep, suosittelen koneen vaihtoa Euroopassa... Onhan vauvalla passi?[/QUOTE]

Taisi ap. lähteä sitä kiireen vilkkaan hommaamaan, kun hävisi vastailemasta.

[QUOTE="vieras";26151027]Nikistäsi päätellen olet matkustellut paljonkin pienten vauvojen kanssa, niin tuli mieleen kysymys?
Miten äidinmaidonkorvikkeen kanssa, saako viedä nesteenä matkustamoon?[/QUOTE]

Saa toki viedä, eihän pulloruokitut vauvat muuten pystyisi matkustamaan ollenkaann

[QUOTE="vieras";26151027]Nikistäsi päätellen olet matkustellut paljonkin pienten vauvojen kanssa, niin tuli mieleen kysymys?

Korviketta saa ottaa mukaan koneeseen. Laita korvikkeet/ruokapurkit minigrip-pusseihin ja nostat ne vain erikseen hihnalle.
Suomen päässä ei tarvitse maistaa korviketta/ruokaa, mutta monissa muissa maissa joutuu turvatarkastuksessa vielä itse maistamaan vauvan ruokia. Joten ota tyhjä tuttipullo käden ulottuville, jotta saat kaadettua avatun korvikepurkin pulloon.
Laskevat tietyn prosentin, että kuinka monesta purkista joudut maistamaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja lentelijä;26150989:
öööh...Frankfurt taitaa olla Euroopan suurin ja vilkkain lentoasema...eli ei mitenkään jättisuuri...
Joo, totta, mutta siellä kuulemma vaihdot sujuu yksinkertaisemmin kuin JDG:llä tai Heathrowssa. Siis kun Suomesta menee Meksikoon. Ja jotenkin mulla on tunne, että ap ei tarvitse mitään ylimääräistä häslinkiä lentokentillä :)

Joku ehtikin jo vastaamaan, eli vauvalle saa viedä tarvittavat nesteet matkustamoon, ne pitää vaan esittää turvatarkastuksessa erikseen.

[QUOTE="siis";26151738]Siis nytkö se vauva sit lähtee Milannan mukana sinne meksikoon? Eikö se pitäny alunperin jäädä kotia hoitajien kanssa???[/QUOTE]

Tilanteet muuttuu.
Milannan mies sai järjestettyä vapaata ja lähtee myös mukaan pariksi viikoksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26150790:
Ja kannattaa muistaa, että WTC:n jälkeen USAn rajalla ollaan täydellisen huumorintajuttomia. Eikä tilannetta paranna, että on tulossa Meksikosta. En tiedä, millainen olet irl, mutta jos olet puoliksikaan niin hupsu kuin annat palstalla ymmärtää, suosittelen vaihtamaan konetta Euroopassa eikä USAssa.
nyt meni kyllä kokonaan ohi:D. Siis näytänkö mä muslimilta tai teroristiltä?:D

[QUOTE="vieras";26153454]Eiköhän Keittiönoita tarkoittanut, että ihan kuka vaan, joka tulee Meksikosta Usaan, on tarkkailun alla.[/QUOTE]

no mitäs sitten, sitten olen?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26150790:
Ja kannattaa muistaa, että WTC:n jälkeen USAn rajalla ollaan täydellisen huumorintajuttomia. Eikä tilannetta paranna, että on tulossa Meksikosta. En tiedä, millainen olet irl, mutta jos olet puoliksikaan niin hupsu kuin annat palstalla ymmärtää, suosittelen vaihtamaan konetta Euroopassa eikä USAssa.

Mitä tarkoitat tällä? Millä lailla VenakkoMilanna on hupsu? Millä sellaisella tavalla, että se on hänelle vaaraksi/haitaksi? Mielestäni olit nyt tyly ja kovin paljon alle oman tasosi.

nyt meni kyllä kokonaan ohi:D. Siis näytänkö mä muslimilta tai teroristiltä?:D
Et vaan siellä rajalla niille on täysin yhdentekevää, mitä sinä haluat tai mikä on sun mielestäsi oikein tai oikeudenmukaista. Kaikenlainen häslääminen saa ne tyypit vaan ärsyyntymään ja jos jostain asiasta alat niiden kanssa jankkaamaan, huomaat saaneesi ihkauudet rannerenkaat. Jos huonosti käy, myöhästyt jatkolennolta. Voihan olla, että olet oikeassa elämässä ihan erilainen kuin täällä palstalla :)

[QUOTE="Ninnulii";26153654]Mitä tarkoitat tällä? Millä lailla VenakkoMilanna on hupsu? Millä sellaisella tavalla, että se on hänelle vaaraksi/haitaksi? Mielestäni olit nyt tyly ja kovin paljon alle oman tasosi.[/QUOTE]
Vastasin viestissä 71.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26151086:
Joo, totta, mutta siellä kuulemma vaihdot sujuu yksinkertaisemmin kuin JDG:llä tai Heathrowssa. Siis kun Suomesta menee Meksikoon. Ja jotenkin mulla on tunne, että ap ei tarvitse mitään ylimääräistä häslinkiä lentokentillä :)

Miksi koko ajan nälvit VenakkoMilannaa ja pidät häntä selvästi hyvin tyhmänä? Minulta menee maku sinuun, tämä oli taas kovin selvästi alle tasosi!

Yhteistyössä