Minun matka vähän siirtyi.... niin aina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26153668:
Et vaan siellä rajalla niille on täysin yhdentekevää, mitä sinä haluat tai mikä on sun mielestäsi oikein tai oikeudenmukaista. Kaikenlainen häslääminen saa ne tyypit vaan ärsyyntymään ja jos jostain asiasta alat niiden kanssa jankkaamaan, huomaat saaneesi ihkauudet rannerenkaat. Jos huonosti käy, myöhästyt jatkolennolta. Voihan olla, että olet oikeassa elämässä ihan erilainen kuin täällä palstalla :)

Kyllä, mä osaan jok apaikassa käyttäydtyä niin kuin pitäis. En tiedä minkälainen sellainen kuvan olen antanut itsestä, että ihan tyhmäks vain minkälaiseks mua ajatellaan

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26153675:
Vastasin viestissä 71.

Kerrotko vielä, millä tavalla pelkäät hänen häsläävän turvatarkastuksessa? Anna jotain konkreettisia ajatuksiasi tästä, niin ehkä ymmärrän ja yhdyn, ehkä en

Kyllä, mä osaan jok apaikassa käyttäydtyä niin kuin pitäis. En tiedä minkälainen sellainen kuvan olen antanut itsestä, että ihan tyhmäks vain minkälaiseks mua ajatellaan

Keittiönoita se tässä nyt on se, joka ei osaa käyttäytyä! Minä ainakin olen saanut sinusta fiksun kuvan palstalla, enkä epäile lainkaan ettetkö selviäisi yhdestä Meksikon matkasta. Törkeää vihjailla toista enemmän tai vähemmän tyhmäksi! Hyvää matkaa :)

No kyllä esimerkiksi apinan lemmikiksi haluaminen, liian isoilla seteleillä maksaminen (ja siitä metelin nostaminen), kahvikupin kanssa kauppaan meneminen, autolla törmäileminen ja ventovieraan ihmisen luo taksilla lähteminen ainakin minusta ovat aikamoista häsläämistä. Niin, eihän noissa asioissa ole mitään pahaa, väärää tai tyhmää, mutta kyllä nuo mielestäni ovat häsläämistä.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26153777:
No kyllä esimerkiksi apinan lemmikiksi haluaminen, liian isoilla seteleillä maksaminen (ja siitä metelin nostaminen), kahvikupin kanssa kauppaan meneminen, autolla törmäileminen ja ventovieraan ihmisen luo taksilla lähteminen ainakin minusta ovat aikamoista häsläämistä. Niin, eihän noissa asioissa ole mitään pahaa, väärää tai tyhmää, mutta kyllä nuo mielestäni ovat häsläämistä.

:laugh: tää on uskomatonta

niin ja hups, mä elään elämää, en mä jaksa että päivät olisi samanlaisia kuin muutkin ja se joka elää elämää sille sattu ja tapahtu, you know?

:laugh: tää on uskomatonta

niin ja hups, mä elään elämää, en mä jaksa että päivät olisi samanlaisia kuin muutkin ja se joka elää elämää sille sattu ja tapahtu, you know?

Niin, I know. Mutta se juuri on sitä häsläämistä, kun jatkuvasti sattuu ja tapahtuu. Juurihan kirjoitin, ettei siinä ole mitään pahaa tai väärää tai tyhmää, mutta tässähän kysyttiin, mitä sinä olet esimerkiksi häslännyt ja minä kerroin pari esimerkkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26153777:

Eikä unohdeta kyvyttömyyttä käyttää pepastoa. Tirsk.

Hahaha aivan tavatonta että joku on mennyt KAHVIKUPIN kanssa kauppaan! En saata uskoa tätä todeksi ollenkaan! Miten hurjaa, miten uskaliasta, miten uskomatonta!

No... ehkä se kahvikupin kanssa kauppaan meneminen olisi tavalliselle tylsistyneelle kotiäidille hurjakin seikkailu johon ei riitä uskallusta :------D

Hahaha aivan tavatonta että joku on mennyt KAHVIKUPIN kanssa kauppaan! En saata uskoa tätä todeksi ollenkaan! Miten hurjaa, miten uskaliasta, miten uskomatonta!

No... ehkä se kahvikupin kanssa kauppaan meneminen olisi tavalliselle tylsistyneelle kotiäidille hurjakin seikkailu johon ei riitä uskallusta :------D

Niin no, jotkut sitten halusivat tämänkin vääntää näin päin, vaikka itse kysyivät esimerkkejä, missä ap on häslännyt. Näköjään ei kuitenkaan taas jaksettu enää ajatella, mihin kysymykseen vastattiin ja mihin asiaan tämä liittyi..

Ja tuo kahvikuppihäsläyshän ei johtunut pelkästään siitä kahvikupista, vaan siitä kun ap:lle ilmoitettiin, että kahvikuppi pitäisi laittaa pois. Eli se häsläys on jotain ihan muuta kuin satunnainen kahvikuppi kaupassa.

Keittiönoita se tässä nyt on se, joka ei osaa käyttäytyä! Minä ainakin olen saanut sinusta fiksun kuvan palstalla, enkä epäile lainkaan ettetkö selviäisi yhdestä Meksikon matkasta. Törkeää vihjailla toista enemmän tai vähemmän tyhmäksi! Hyvää matkaa :)

.. Keittiönoitahan vain ystävällisesti varoittaa! Te nuoret ette ollenkaan tajua, minkälainen maailma tuolla ulkona on.

On muuten ihme juttu, että tuollaisesta kommentista nyt noin hermostuttiin. Ihan oikeasti jos keittis sanoisi minulle noin, ottaisin sen vain osittain vitsinä ja osittain ihan asiallisena neuvona.

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26153949:
Niin no, jotkut sitten halusivat tämänkin vääntää näin päin, vaikka itse kysyivät esimerkkejä, missä ap on häslännyt. Näköjään ei kuitenkaan taas jaksettu enää ajatella, mihin kysymykseen vastattiin ja mihin asiaan tämä liittyi..

Ja tuo kahvikuppihäsläyshän ei johtunut pelkästään siitä kahvikupista, vaan siitä kun ap:lle ilmoitettiin, että kahvikuppi pitäisi laittaa pois. Eli se häsläys on jotain ihan muuta kuin satunnainen kahvikuppi kaupassa.

Sepä se. "Mut kun mä haluan, ettei mulla vaan ole tylsää". Teinit on joskus tuollaisia, yli parikymppisestä äidistä ei olettaisi samaa.

[QUOTE="Noh";26154069]Sepä se. "Mut kun mä haluan, ettei mulla vaan ole tylsää". Teinit on joskus tuollaisia, yli parikymppisestä äidistä ei olettaisi samaa.[/QUOTE]

Minusta siinä ei sinänsä ole mitään pahaa, mutta jos joku siitä asiasta ihan asiallisesti sanoo ja neuvoo jossain tulevassa tilanteessa, niin miksi siitä pitää vetää herne nenään ja sanoa, että eikö muilla ole elämää.

Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;26153949:

no voi kamala. Hyvin muuten seurat mua ja mun kirjoitukset:laugh: noloooo!!!!!

Pointti olikin se, että liikkeen myyjä oli sanonut hänelle, ettei kuppi kourassa saa liikkeeseen tulla, joten tämä rouva oli sitten nostanut asiasta metakan. Joskus on hyvä käyttäytyä nöyrästi ja korrektisti =)

[QUOTE="Noh";26154199]Pointti olikin se, että liikkeen myyjä oli sanonut hänelle, ettei kuppi kourassa saa liikkeeseen tulla, joten tämä rouva oli sitten nostanut asiasta metakan. Joskus on hyvä käyttäytyä nöyrästi ja korrektisti =)[/QUOTE]

mä nostin metelin, hehe:D. Mä sanoin sille että ,,ei vittu sitten,, ja vielä jotain pahasti kai. Ja kuppi on take away niminen

mä nostin metelin, hehe:D. Mä sanoin sille että ,,ei vittu sitten,, ja vielä jotain pahasti kai. Ja kuppi on take away niminen

Sepä se. Muistaakseni huusit v.. ttua myös sosiaalityöntekijälle puhelimessa kerran.
Tästä oli kyse, eli tullivirkailjoille EI kannata alkaa heittää f-alkuista sanaa tai käy kalpaten =)

Take away EI tarkoita, että juoma tai ruoka nautitaan muissa liikkeissä.

no voi kamala. Hyvin muuten seurat mua ja mun kirjoitukset:laugh: noloooo!!!!!

No kumpi nyt sitten on sinusta nolompaa, sanoa häsläksi ilman yhtäkään esimerkkiä vai luetella muutama esimerkki. Itsehän niitä esimerkkejä kysyit. Ja olen kyllä ihan satavarma, että näitä häsläyksiä löytyy vielä paljon muitakin, joita en ole edes lukenut. Esimerkiksi tuosta pinkistä autosta, josta joku mainitsi en tiedä mitään.

Yhteistyössä