Minun pitää avautua..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kyynel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kyynel

Vieras
Sattumoisin katson dokumenttia joka tulee ylen kakkoselta.. Ja voi luoja..

Siis olen pieneltä paikkakunnalta kotoisin ja sielläpä asuu sellainen poika, että oksat pois.. Tapasin tyypin kun hän oli 17 vuotias.. Itse olin silloin 21 vuotias.. Eihän jutusta olisi voinut tulla mitään, oli niin poikanen, mutta jotakin hänessä oli kumminkin.. Poika täytti vuosia, sai lukion käytyä ja meillä oli pientä vipinää joka ei johtanut mihinkään, olimme toistemme lumoissa, mutta emme edes suudelleet.. Tuijotimme toisiamme ja keskustelimme..

Hän meni armeijaan ja minä tapasin nykyisen mieheni, meillä on yhteinen pieni lapsi ja asumme nyt kaukana tästä paikkakunnasta missä tämä poika asuu.. Hän on nykyisin siis 21 vuotias, viimeksi tavatessamme puhui innoissaan kesätyö paikasta..

Niin jumalaisen komea ja tumma, pitkä kuin mikä ja jäntevä.. Sydän on puhdasta kultaa ja ajatukset niin herkkiä.. Miksi asioiden piti mennä näin.. ;(

Meillä oli mieheni kanssa ongelmia, erosimme ja me kerkesimme tämän pojan kanssa jotakin touhuilla pariin otteeseen.. Ensimmäisen kerran olimme baarin jälkeen rannalla istumassa, suutelimme kiihkeästi ja itkimme tilannetta.. Toisen kerran taas baarin jälkeen otin taksin ja maksoin siitä huimat 50?, että pääsen tämän pojan luo joka oli kerennyt jo kotiin kun olimme sopineet, että ei enää nähdä.. Hän siis laittoi silloin vain viestin, että hyvää yötä.. ( Itse asiassa nyt se taksi kuskikin ahdistelee, pyytelee kahville.. Antoi muutaman kympin alennusta matkast akun oli mennyt samaan suuntaan ja minä pöllönä antanut numeroni jos voisin maksaa myöhemmin, argh!)..
Noh tämä viime kertainen meni niin, että olimme tavallaan lapseni isän kanssa parannelleet välejä, mutta ilta päättyi riitaan.. Hän meni omi amenojaan sukulaisen luokse missä majoituimme ja minäpä pyyhälsin sen pojan luokse ja voi että oli taas niin ihanaa vaikka emme rakastelleet, hellimme kyllä..
Aamulla hän heitti minut ystäväni luo ja valehtelin miehelleni, että olin ystäväni luona yötä.. Ystäväni ymmärtää minua, tämä on niin uskomatonta!!

Ja nyt minulla on niin ikävä tätä.. Voi luoja minulla on ikävä! En uskalla mennä sinne paikkakunnalle kun tiedän taas kuinka käy ;(..

Tässä pitelen puhelinta kädessäni, haluaisin ehdottaa tapaamista parin viikon päähän.. Voisimme olla kahden hetken.. En kumminkaan pysty painamaan lähetä nappia.. Kyyneleet valuvat, sydäntä puristaa.. Tuolla perheeni nukkuu ihan vieressä, oven takana..

Alkuperäinen kirjoittaja Kosmoskukka:
Ei pahalla, mutta sullahan on jo perhe!? Miksi mennä rikkomaan? Ei se ruoho aidan takana vihreempää oo, arki se tulee sielläkin.

Sanoppa muuta :ashamed:
Tätä tunteen paloa ja yhteenkuuluvuuden tunnetta on niin jumalattoman vaikea selittää.. Se on vaan siellä, ei lähde pois millään ja sekös rassaa! Minä en tiedä mitä tekisin.. Tämä juttu oli jo ennen perhettä.. On niin paha ihminen olo, petturi.. Mutta ne lempeät silmät, ne on aina olleet lempeät, aina ollut kaveri niin maanläheinen vaikka tuolla ulkonäöllä olisi ties missä ja saisi ties kenet.. Hän asuu vanhempiensa luona, silloin aamulla hänen äitinsä!! tuli pyytelemään aamu kahville :ashamed: ja äidithän varoittelee kuopuksiaan tämmöisistä akoista joilla on lapsi.. Voi itku kun on vaikeaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:
Alkuperäinen kirjoittaja Kyynel:
Tähän asiaan on varmasti vähän huono antaa vertaistukea, mutta olisiko neuvoja antaa.. Tilaane ei helpota vaikka jo 7 vuotta on takana :ashamed:

7 vuotta takana mitä?!

7 vuotta, vähän reilu ollaan tunnettu ja pidetty yhtä tämän pojan kanssa.. Pari vuotta olen ollut nykyisessä suhteessa josta on lapsikin.. Voi itku, lynkatkaa minut!

Tähän asiaan on varmasti vähän huono antaa vertaistukea, mutta olisiko neuvoja antaa.. Tilaane ei helpota vaikka jo 7 vuotta on takana :ashamed:

7 vuotta takana mitä?!

7 vuotta, vähän reilu ollaan tunnettu ja pidetty yhtä tämän pojan kanssa.. Pari vuotta olen ollut nykyisessä suhteessa josta on lapsikin.. Voi itku, lynkatkaa minut!

Minun laskuoppini mukaan olet tuntenut hänet korkeintaan 5 vuotta, jos hän tutustuessanne oli 17 ja nyt 21 vuotta.

7 vuotta takana mitä?!

Minun laskuoppini mukaan olet tuntenut hänet korkeintaan 5 vuotta, jos hän tutustuessanne oli 17 ja nyt 21 vuotta.

Taitaa Aabanilta säpinä puuttua kun noin moittii :D

Niin... Yli kaksi vuotta sinne tai tänne... :whistle: Mutta joka tapauksessa olen sitä mieltä, että viisainta olisi unohtaa tuo homma. Teillä ei luultavammin olisi minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta, koska taidatte kuitenkin loppupeleissä olla aika eri maailmoista. Mies on vasta todella nuori, lapsuuden kodissaan asunut ja kesätyökin on hiukan eri asia, kuin "oikea" työpaikka. Ajattele myös miestäsi ja sitä onko käytöksesi oikeutettua häntä kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:

7 vuotta takana mitä?!

Taitaa Aabanilta säpinä puuttua kun noin moittii :D

:D Juu... Miksipä muuten tähän aikaan palstailisin täällä... :whistle:

... et onko se kaveri nyt niin rehti, kun toisen oman kanssa vehtaa.

Ja vaikka miten ois lempeet silmät, niin ei nyt niin lempeit kuitenkaan ois, kun arki astuis kuvioihin kinasteluineen päivineen. Usko pois!

Tutkimuksien mukaan oliko se nyt noin 80% rinnakkaissuhteen palosta ja hekumasta perustuu kaipaukseen ja yleiseen räytymiseen. Kun arki ja yhteiselämä astuu kuvioihin, palo katoaa.

Eli järki vain käteen, haet tuolla vain pohjimmiltaan voimakkaita kokemuksia ankeaan arkeesi. Onni on lähelläsi, kun vain olet valmis sen eteen tekemään töitä.

Niin... Yli kaksi vuotta sinne tai tänne... :whistle: Mutta joka tapauksessa olen sitä mieltä, että viisainta olisi unohtaa tuo homma. Teillä ei luultavammin olisi minkäänlaista yhteistä tulevaisuutta, koska taidatte kuitenkin loppupeleissä olla aika eri maailmoista. Mies on vasta todella nuori, lapsuuden kodissaan asunut ja kesätyökin on hiukan eri asia, kuin "oikea" työpaikka. Ajattele myös miestäsi ja sitä onko käytöksesi oikeutettua häntä kohtaan.

Minun käytökseni ei todellakaan ole oikeutettua häntä kohtaan. Hän ei tekisi näin minulle.. Ei hänellä tainnut suhdetta ollakkaan ennen minua varmaan 7 vuoteen.. Olen hänelle kaikki.. Mutta hän ei ollutkaan minulle joten lähdin ja tulin nyt takaisin, yrittämään.. Silti tämä toinen kummittele emielessäni.. Teenkö väärin jos otan pienen hetken aina kun käydään isllä suunnalla, niin tält pojalta.. Se, että saadaan istua vaikka vain metrin päässä toisistamme, saamme jutella ja sanoa taas hyvästit.. Onko sekin jo väärin.. :ashamed: Tahtoisin niin, että tilanne poistuisi.. Häviäisi!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Mietis nyt vähän:

Ja vaikka miten ois lempeet silmät, niin ei nyt niin lempeit kuitenkaan ois, kun arki astuis kuvioihin kinasteluineen päivineen. Usko pois!

Tutkimuksien mukaan oliko se nyt noin 80% rinnakkaissuhteen palosta ja hekumasta perustuu kaipaukseen ja yleiseen räytymiseen. Kun arki ja yhteiselämä astuu kuvioihin, palo katoaa.

Eli järki vain käteen, haet tuolla vain pohjimmiltaan voimakkaita kokemuksia ankeaan arkeesi. Onni on lähelläsi, kun vain olet valmis sen eteen tekemään töitä.

Nyt minä kävin itkemään....

Hmm. No minusta teet väärin. Et jaksa tuollaista pitemmän päälle itsekään. Mieti niitä asioita, joihin rakastuit miehessäsi... Rupea hoitamaan suhdettanne tosissaan niin ehkä tunteesi tuota toista kohtaan väistyvät.

Hmm. No minusta teet väärin. Et jaksa tuollaista pitemmän päälle itsekään. Mieti niitä asioita, joihin rakastuit miehessäsi... Rupea hoitamaan suhdettanne tosissaan niin ehkä tunteesi tuota toista kohtaan väistyvät.

Voinen sanoa, että tilanteemme on tällä hetekllä päällisin puolin hyvä. Huomioimme toisiamme, teemme asioita yhdessä koko perhe nykyisin.. Mutta se on se minun mieli joak tekee tätä hullun työtä.. Meinaan taas pakahtua kaipuusta ja enkä tarvitsisi kuin muutaman kauniin sanan, kuulla kuinka kuuma päivä toisella olikaan töissä..
Sen verran luonteen lujuutta löytyy, että en käy ottamaan yhetyttä.. Nähdään jos nähdään..

Alkuperäinen kirjoittaja Mietis nyt vähän:

Sitä me itkemmekin.. Toivomme kuinka tilanne voisi olla toisin, se on se asia mikä meitä toppuuttaa menemästä pidemmälle..

Voinen sanoa, että tilanteemme on tällä hetekllä päällisin puolin hyvä. Huomioimme toisiamme, teemme asioita yhdessä koko perhe nykyisin.. Mutta se on se minun mieli joak tekee tätä hullun työtä.. Meinaan taas pakahtua kaipuusta ja enkä tarvitsisi kuin muutaman kauniin sanan, kuulla kuinka kuuma päivä toisella olikaan töissä..
Sen verran luonteen lujuutta löytyy, että en käy ottamaan yhetyttä.. Nähdään jos nähdään..

Niin tärkeintä työskentelyä parisuhteen eteen onkin se tunnepuoli eikä se miltä suhde ulospäin näyttää. Huomioiko miehesi sinua tarpeeksi ja keskusteletteko ajatuksistanne/toiveistanne?

Alkuperäinen kirjoittaja Kosmoskukka:
Miltäpä susta tuntuis jos miehes ajattelis samalla lailla? Suunnittelis samanlaista kuin sinä nyt?
En ryhtyis leikkimään tulella..jos nyt näin sanoisin.

Eihän se hyvältä tuntuisi, mutta ei se ajatus saa näitä tunteita kuolemaan.. Kuinka se voisikaan? Kerro minulle, tahdon todella tietää!!

Yhteistyössä