Minun viikkopäiväkirjani , aiheena läskistä hoikemmaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no en kyllä sanoisi kalliiksi. 15pussin paketti maksaa n. 20e. siitä riittää kolmeksi päiväksi. kaikki päivän ateriat siis n. 5e! tarjouksesta saa myös joskus halvalla.

Saanen liittyä joukkoon? :)

Kerranki kiva kun löytyi ryhmä, jossa on samoista lukemista laihduttavia kuin minä.
Huhtikuun alussa kun alotin niin painoin 111kg ja nyt paino on 103,2 kg. Itse en nutraa, vaan otin "alkupyrähdyksen" kuukauden mittaisella gfg-dieetillä, sinä aikana lähti 7kg, ja nyt jatkan omalla sovelluksenani samantapaista :)

Hei, onpa kiva ketju. Itselläni ei ole painon pudotus tarvetta, mutta kiinteytys tarvetta löytynee. Nutrasin reilu vuosi sitten pari viikkoa, jotta sain kunnon sykäyksen painon pudotukseen, sitten tulinkin raskaaksi ja painon pudotus jäi, mutta hyvin silloin muutamassa viikossa paino lähti putoamaan. Kovasti tsemppiä pudottajille, minä jään seurailemaan teidän edistymistä.

Saanen liittyä joukkoon? :)

Kerranki kiva kun löytyi ryhmä, jossa on samoista lukemista laihduttavia kuin minä.
Huhtikuun alussa kun alotin niin painoin 111kg ja nyt paino on 103,2 kg. Itse en nutraa, vaan otin "alkupyrähdyksen" kuukauden mittaisella gfg-dieetillä, sinä aikana lähti 7kg, ja nyt jatkan omalla sovelluksenani samantapaista :)

Tottakai :) Tervetuloa ! :)

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille ! :)

AP

Tää on oikeesti niin mahtavaa , olo on niin paljon parempi, ei ollenkaan niin väsynyt ja saamaton olo, vaan enemmän sellainen hassun leijaileva :))

Tärkeää on muistaa juoda, varsinkin vielä kun ilma nyt todella hiostava , ainakin täällä etelä-Suomessa.. Ja ei unohdeta niitä suoloja, elikkä vissy olisi hyvä :)

Lapset tuossa jo kommentoivat että "äiti sä oot laihtunu!" . KYllä se tuntuu itsestä hyvältä, ja tosiaan kun nuo patukat mitä syön on hyviä ja pirtelö mitä juon on namia :) Lisäksi ne kasvikset, niitä en ole laskenut tarkkaan, vaan jos meinannut tulla mieliteko olen ottanut ison lautasellisen kurkkua, tomaattia ja paprikaa esim :)

Hei, tsemppi päällä vaan !! jos mä pystyn tähän niin säkin !! :)

AP

Mä olen saanut apua läskien ja selluliitin sulatukseen Galvanic Spa -laitteesta. Ennen kävin pari kertaa kavitaatioissa, mutta ovatr aivan sairaan kalliita. Sitten ostin tällasen laitteen ja käytän sitä 2-3 kertaa kotona. LÄskit sulaa silmissä. Tehoaa erityisesti peffaan ja reisiin. Olen säästänyt ison pennin ja ukko on tyytväinen :D

Laitteesta oli muinoin artikkeli Anna-lehdessä ja löysin siitä viitteen tästä plogista: http://ikuinennuoruus.blogspot.fi/2013/03/galvanic-spa-selluliittille-kyytia.html Laitetta saa vaan verkostomyynnistä, enkä itse ole sinä. Plogista löytynee halukkaille lisätietoa. Mäkin uskaltaudun nyt bikineihin!

Hienoa ap!! :) Mulla alkaa 8 päivä ja hyvin menee.Viikko pudotus n. 5.5kg :) Ajattelin aloitella naruhyppelyn, siitä se kuntokin kasvaa pikku hiljaa! Pirteä olo on ja näläntunne ei vaivaa.

Heip!!

9. päivä puolillaan jo :)

aamulla paino oli pompannut hiukkasen takaisin päin 115,1kg, luulenpa että syynä liian vähäinen juominen eilen.

Olo tuntuu paranevan päivä päivältä, töitä jaksaa tehdä aivan eri lailla, ei tule ollenkaan sellaista nuukahtamistunnetta mikä usein tullut puoliltapäivin .

Jaana, ihan loistopudotus , voutsi !! :)

Haleja ja tsemppii !!

AP

[QUOTE="vieras";28502165]Kauan sä ap aiot sitten yhteensä nutrata jos vielä loman jälkeen jatkat?[/QUOTE]

Täysnutrata ajattelin tuonne 100 kilon - 95 kg:n tietämille :) Sitten osanutraukselle :)

Tämä olisi tän hetken suunnitelma :)

AP

[QUOTE="jaana";28500349]Hienoa ap!! :) Mulla alkaa 8 päivä ja hyvin menee.Viikko pudotus n. 5.5kg :) Ajattelin aloitella naruhyppelyn, siitä se kuntokin kasvaa pikku hiljaa! Pirteä olo on ja näläntunne ei vaivaa.[/QUOTE]

Minä kans liikun sellaisen 30 min päivittäin :) ei mitään tappotahtia vaan hiljakseen ja voinnin mukaan nyt aluksi.

AP

huomenta !

10.päivä aluillaan :) paino tänään 114,7 kg. Eilen oli hieman ärtynyt olo koko päivän ja olisi tehny mieli syödä ihan normiruokaa , mutta ähäkutti, enpäs syönytkään :)

Illalla poljin kuntopyörää 30 min ja vitsi miten hyvä fiilis siitä tuli :)

AP

Hienosti menee ap, tsemppiä ja itsekuria :) Täällä myös hieman ärtynyt olo välillä...pistän sen kuitenkin menkkojen syyksi ;) Itellä tulee lenkkeiltyä päivittäin rattaiden kanssa, joten siinäkin saa hyvää liikuntaa. Kuntopyöräkin löytyy, ei vain ole tullut aikoihin ajeltua. Pitäs ostaa se mittanauha niin näkis mistä niitä senttejä lähtee!!

Huomenta !

11.päivä alkanut :)

Paino 113,7 kg , hiljakseen hiljakseen :)

Eilen paistoin pienessä tipassa öljyä kesäkurpitsa siivuja ja illalla sitten tomaattia ja kurkkua , pirtelöiden ja patukoiden lisäksi siis :)

AP

Iltaa ! :)

vajaan tunnin kävelylenkki vetästy, ihanan raikas ilma oli kävellä :) tihkutti sadetta, mutta eipä tuo haitannu mitään :) Nyt iso tuopillinen vettä ja suihkuun, pikkasen vatsoja vielä voisi tehdä ennen unta .

Tsemppiä ja unia kauniita !

AP

Tsemppauksena haluaisin kertoa kaveristani, joka laihdutti jollain valmisateriasysteemillä noin 55 kg. (Ei Suomessa.) Lähtöpaino oli hänellä noin 130 kg. Taisi syödä noita valmishommeleita vajaan vuoden. Hän myös aloitti kuntoilun (sohvalta 5 km lenkille -ohjelman mukaan sekä kunto-ohjaajan avulla salilla). Hänellä on paino pysynyt alhaalla ja kroppa hyvänä juuri tuon kuntoilun ansiosta, vaikka syö nykyään normaaleja ruokia.
Ylipainoisenahan hänellä ei ollut kestävyyttä liikuntaan ollenkaan mutta heti kun painoa alkoi pudota kunnolla, niin tietty liikuntakin kävi koko ajan helpommaksi ja helpommaksi ja sitä myötä kunto ja kestävyys kasvoivat. Tämä on sen hyvän ruokavalion ohella se kaikkein olennaisin juttu, ettei kaveri oli lihonnut takaisin, vaikka välillä sortuisi hieman herkkuihin.
Tsempit kaikille!

13.päivä menossa :)

Vointi ihan mainio !! parempi olo kuin aikoiiiiinhin .

Paino oli tänään 113,5 kg.

Illalla kävin reilun tunnin kävelylenkillä .

Hyvä jaana !! :)

Hyvä ME <3

AP

Yhteistyössä