Minun viikkopäiväkirjani , aiheena läskistä hoikemmaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jaana";28519734]Huomenta. Eilen tuli ajettua kuntopyörällä ja lenkkeiltyä. 12pvä alkaa ja paino 110.5kg jee :)[/QUOTE]

Pikku hetki niin olet siellä alle 110 :)

AP

Alussa en liikkunut, mutta sit oli pakko purkaa energiaa johonkin :D Kaikenkaikkiaan tippui tuolla reissulla 70kg, nutraus päättyi lihavuusleikkaukseen. Sulle mä suosittelin kahvakuulaa avuksi, on ihana kapistus.

Alkuperäinen kirjoittaja pööööööööö;28524166:
Alussa en liikkunut, mutta sit oli pakko purkaa energiaa johonkin :D Kaikenkaikkiaan tippui tuolla reissulla 70kg, nutraus päättyi lihavuusleikkaukseen. Sulle mä suosittelin kahvakuulaa avuksi, on ihana kapistus.

Voi kuulostaa aivan uskomattomalta <3

Söitkö mitään kasviksia jne nutrauksen aikana ?

AP

[QUOTE="vieras";28524181]Voi kuulostaa aivan uskomattomalta <3

Söitkö mitään kasviksia jne nutrauksen aikana ?

AP[/QUOTE]

Joskus tein salaatin kanalla tai kalalla, ihan luvalla, varsinkin jos liikuin.
Vielä pitäis tiputtaa 30kg, on juminut jo kauan ja mietin nutrausta :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöööööö;28524197:
Joskus tein salaatin kanalla tai kalalla, ihan luvalla, varsinkin jos liikuin.
Vielä pitäis tiputtaa 30kg, on juminut jo kauan ja mietin nutrausta :)

Wau, hieno saavutus :flower: Kyllä ne loputkin vielä lähtee

Saanko kysyä miksi olette päästäneet itsenne tuollaiseen kuntoon? Eikö hälytyskellot ala jossain vaiheessa soimaan? Itsekin lihon todella helposti, mutta heti kun tulee muutama kilo extraa syön vähemmän ja lopetan herkuttelun joksikin aikaa. Koskaan en ole ollut ylipainoinen. Mulla on myös yksi ehdoton painoraja jota en aio ylittää, eli 70 kg. Silloin bmi on joku 24.

[QUOTE="hmm";28525061]Saanko kysyä miksi olette päästäneet itsenne tuollaiseen kuntoon? Eikö hälytyskellot ala jossain vaiheessa soimaan? Itsekin lihon todella helposti, mutta heti kun tulee muutama kilo extraa syön vähemmän ja lopetan herkuttelun joksikin aikaa. Koskaan en ole ollut ylipainoinen. Mulla on myös yksi ehdoton painoraja jota en aio ylittää, eli 70 kg. Silloin bmi on joku 24.[/QUOTE]

Saanko kysyä miksi et ole lukenut koko ketjua ? ;)

AP

Huomenta !

15.päivä aluillaan :)

2 viikkoa takana ja tässä vertailua mitoissta, tuoreimmat mitat mitattu tänään.

paino 112,4 kg ( alkupaino 116,9 kg )

ranne 19 cm ( lähtö 21 cm )

vatsanympärys 111,5 cm ( lähtö 121 cm )

hauis 34 cm ( lähtö 35 )

lantio 121 cm ( lähtö 127 cm )

reisi 67 cm ( lähtö 69 cm )

kaula 39 cm ( lähtö 42 cm )

Mukavaa maanantaita !

AP

Hienoa ap!Sen verran meinasin kertoo,et mä oon kanssa pudottanu 6,5 kg nyt kevään aikana.Mulla lähtö paino oli 73,3..Jos alkaa noi Nutriletit tökkii,niin suosittelen Fitfarmia,siellä mä oon tälläkin hetkellä laihduttamassa ja mä tykkään,kun saa syödä oikeeta ruokaa ja todellakin laihtuu,eli ihan vinkkinä vaan!Ja,ei sillä,oon itekkin noilla Nutrileteillä laihduttanu,mutta mulla ne ei jostain syystä meinaa toimia,en tiiä miks..täysnutrasin 4 vk ja painoa ei lähteny kahta kiloa enempää.Mutta,koitahan sinnitellä!!

Pakko sanoa, että itse aloitin laihdutuksen nutraamalla ja sen jälkeen olen aloittanut terveellisen ruokailun ja painoa on tippunut nyt yli 20 kiloa ja normaalipainossa ollaan. :) Aikaa tosin vierähtänyt n. 3 vuotta ja vielä on 5 kiloa pudotettavana.

Aion päästä tänä vuonna ihannepainooni. :) Paluuta entiseen elämään ei ole. En halua enää olla ylipainoinen, koska olen ollut lapsesta asti ja olen tullut kiusatuksi siitä syystä. :/ Haluan myös olla hyvä roolimalli lapsilleni ja innostaa heitä liikkumaan

Kuulostaapa hienolta tuo panonpudotus, siis kaikkien nutraajien! Onneksi olkoon!

Itse olen myös ollut ylipainoinen ja olen saanut nyt pudotettua niin että olen normaalipainon ylärajan tuntumassa. En ole koskaan nutrilettejä käyttänyt enkä taida nyt aloittaakaan.

Itse syön x3/päivä ja välttelen kaikkea missä on runsaasti turhia hiilihydraatteja eli pasta, peruna ja riisi. Jäljelle jää kana, kala, liha ja vihannekset sekä hedelmät ja vähän maitotuotteita lisäksi.

Kuulostaa tosi mahtavalta että ei tarvitse tuntea nälkää lainkaan. Itse voin sanoa että jos haluan laihtua pitää minun tuntea sitä nälkää, useita kertoja päivässä. Tai voisi sanoa niin että nälkä on poissa hetken kun olen syönyt ja palaa melko nopesasti. Lisäksi en koe minkäänlaista kylläisyyden tunnetta vaikka söisin kontillisen salaattia ja proteiinia, vaan aina on olo että mahaan vielä jotakin mahtuisi. Syöminen pitää vaan lopettaa kun on sopivan määrän syönyt. Minä siis opettelen syömään oikein ihan tavallista ruokaa ja valitsemaan itselleni sopivat ruoka-aineet. Näin vähän kuin syön nyt en voi loppuelämääni syödä mutta välttelemällä suuria määriä hiilihydraattia jatkossakin uskon että painoni pysyy kohtuudessa.

Mutta jokainen tyylillään :) Pääasia on että paino laskee ja syö terveellisesti sekä liikkuu tarpeeksi. Toivottelen laihtumisia kaikille lahduttajille ja pysyvää elämänmuutosta :)

Pyrin siihen että joka päivä olisi vähintään se 30 min liikuntaa . Olen käynyt nyt päivittäin kävelylenkillä joka on ollut noin tunnin kestoinen.

Mielitekoja on tullut, mutta sitten otetaan iso lautasellinen kurkkua ja tomaattia ja pieni loraus vaikka salaattikastiketta tai ripaus yrttisuolaa. JA mielikuvissa mennään sinne valokuvaan ja oloon joka on sitten kun kilot karistettu . Näillä pärjätty hyvin .

ME ollaan aika hyvii hei ! :)

AP

[QUOTE="jaana";28528245]Hienoa ap :) Täällä 14 päivä alkoi ja paino aamulla 109.8! Ensimmäinen tavoite jo saavutettu ja jatkuu vielä!![/QUOTE]

Hienoa jaana !!! onnittelut <3

:)

*ojentaa ruusun ja ison halauksen *

AP

Kiitos ap :)Hienosti sinullakin mitat pienentyny!!

En malta olla käymättä vaakalla, joten käyn joka päivä....paino 108,9. Siitä se vaan tippuu!!
Mielitekoja tulee välillä täälläkin, mutta niistä on toistaseksi selvitty hyvin!
Mukavaa keskiviikkoa :)

[QUOTE="jaana";28537151]Kiitos ap :)Hienosti sinullakin mitat pienentyny!!

En malta olla käymättä vaakalla, joten käyn joka päivä....paino 108,9. Siitä se vaan tippuu!!
Mielitekoja tulee välillä täälläkin, mutta niistä on toistaseksi selvitty hyvin!
Mukavaa keskiviikkoa :)[/QUOTE]

aivan ihanaa <3 !!

Mukavaa keskiviikkoa sinulle myös :)

AP

sen verran mun on pakko kommentoida et mulla on hauis 35 enkä luopuis sentistäkään. mielummin muutaman ottaisin lisää. Ja siin ei oo mitään "löysää" et mitää tos asias on vähän harhaanjohtava.
Teil tulee olee pitkä ja kivinen tie mut kyl te siihe pystytte.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja hienoa tytöt;28537298:
sen verran mun on pakko kommentoida et mulla on hauis 35 enkä luopuis sentistäkään. mielummin muutaman ottaisin lisää. Ja siin ei oo mitään "löysää" et mitää tos asias on vähän harhaanjohtava.
Teil tulee olee pitkä ja kivinen tie mut kyl te siihe pystytte.. =)

Juu, minulla ei ole "löllöä" hauiksissa eli en myöskään siitä kyllä halua senttejä pois :) Mutta otin eri paikoista mitat jotta helppo seurata mitä tapahtuu :)

Kiitti tsempistä !

AP

[QUOTE="vieras";28537925]Juu, minulla ei ole "löllöä" hauiksissa eli en myöskään siitä kyllä halua senttejä pois :) Mutta otin eri paikoista mitat jotta helppo seurata mitä tapahtuu :)

Kiitti tsempistä !

AP[/QUOTE]

Eli nostellen puntteja ahkerasti? Muutoin en kyllä usko, etteikö alleja olisi.

Yhteistyössä