Minun vikani. Aina minun vikani.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolla

Vieras
Se on syy miksi mieheni ei osaa juoda vain muutamaa olutta vaan pitää kiskoa kaikki viinat mitä maa päällään kantaa. Lähtiessä vielä sanoo,että nyt otan fiksusti.. tuntia myöhemmin on unohtanut sen mitä on sanonut ja viina virtaa.

Ja syy on aina sama,että se on minun vikani. Olen tyhmä vaan en tajua miten se on minun vikani.

Näin kävi taas... miehen piti siististi viettää iltaa ystäviensä kanssa... kotiin tultiin viidensadan promillen humalassa, minun vikani oli kaikki... en ollut illanistujaisissa vaan kotona. Kännissä kotona örisi, huuteli ja sikaili... minun vikani,kun pyysin olemaan hiljaa.

Ja kun olen tänään suurin piirtein itkenyt silmäni päästäni miehen paskamaisen käytöksen takia niin vastaus on se,että minun vikani... kuvittelen ja lisäilen kuulema miehen käytökseen omiani. :O Kun sanon,että olipa todella hienoa yöllä valvoa sinun takiasi... niin vittuilee vain.

Minä en käsitä, en ymmärrä, enkä jaksa.. :(

Mies on tälle vuotta käynyt illanistujaisissa viisi kertaa ja lopputulos on aina sama... liikaa viinaa, riitelyä illanistujaisissa, kotona ja julmettu krapulapäivä .... ja kaiken tämän jälkeen pitäisi elää normaalisti.

Paskasateen jälkeen on vain hieman vaikea elää normaalisti. Mikä minussa on vikana :/

Ihmettelen sitä jälleen itsekin... Luultavasti siksi,että mies ei kuitenkaan käytä viinaa jatkuvaan vaan todella harvoin,joten tuntuu sille,että tuota pitäisi jaksaa... tai en minä tiedä pitäisikö. Mies on selvinpäin ihan erilainen kuin kännissä. Mutta minusta on kyllä ruennut tuntumaan,että mies taitaa vain pitää minuna elämänsä varmimpana itsestään selvyytenä eli täytenä nollana. :/

Alkoholistin omaiset on yleensä jollaki tapaa läheisriippuvaisia. Ja alkoholistit osaa koukuttaa tuollasella syyllistämisellä vielä lisää. En katselis tuommosta menoa, jos ei mies ole valmis tekemään ongelmalleen mitään niin pistä se pihalle.

Jos viina maistuu liika hyvältä, eikä voi edes tunnustaa virhettään (otin liikaa), niin minusta siitä ei ole alkoholismi kaukana. Siis jos aina lipsahtaa kännit päälle, kun lähtee viihteelle...

En jäis kattelemaan, jos ei meno muutu.

Meillä oli exän kanssa aivan samanlaista. Mä olin aina pettäny sitä yms. vaikka istuin himas, ku se oli viihteel. Jonkun aikaa jaksoin katella, kunnes heitin pihalle...

Yhteistyössä