Minusta koulu-hiihto pitäs lopettaa lailla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Minä elättelen toiveita ettei nykypäivänä kouluhiihdossa enää kilpailla aina siitä kuka hiihtää nopeimmin ja taitavimmin. Koulutraumoja nimittäin minullakin.

niin ei mullakaan kouluhiihdosta traumoja ole tullut vaan niistä hiihtokilpailuista joissa jokaisen piti osallistua...

onneks nyt vanhempana olen löytänyt hiihdon ihanuuden, tosin kalliiksi on tullut harrastus kun on pitänyt joka talvi lappiin asti lähteä hiihtämään, noh okei ei tänä talvena...

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Sitäpaitsi, jos koulu pakottaa lapset hiihtämään joka talvi (oli lunta tai ei), niin koulu on velvollinen hankkimaan myös sukset.

Hiihtoa ei mun mielestä pidä lopettaa mutta jos se kerta on pakko niin oon samaa mieltä, että välineet pitäs tulla koulun puolesta.

Alkuperäinen kirjoittaja hömppö:
Sitäpaitsi, jos koulu pakottaa lapset hiihtämään joka talvi (oli lunta tai ei), niin koulu on velvollinen hankkimaan myös sukset.

Hiihtoa ei mun mielestä pidä lopettaa mutta jos se kerta on pakko niin oon samaa mieltä, että välineet pitäs tulla koulun puolesta.

niin ja me kaikki veronmaksajat maksaisimme ne..!!!! älkää viittikö...

Alkuperäinen kirjoittaja anni*:

No mieluummin maksan verojen kautta lasten suksia kuin työttömän ASTIANPESUKONEITA :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja anni*:

No mieluummin maksan verojen kautta lasten suksia kuin työttömän ASTIANPESUKONEITA :kieh:

noh samaa mieltä tästä. tuntuu vaan et näitä veroja maksaa niin paljon että kaik ylimääräinen sais kieltää, mutt joo näin minäkin ennemmin

Ei tartteis lopettaa mitään mutta välineitä (vaatteita ja jalkineita lukuunottamatta) ei pitäis itse joutua hankkimaan. Ja rajansa kaikella, voihan hiihtoa (ja kaikkea muutakin) olla yksi viikko vuodesta, mutta ei enempää.- Ehtisivät lapsetkin saada laajemman kuvan lajeista.

Mä ja lapset tykätään uida! miksi ei joka talvi olla jokatoista viikkoa uimassa? sitä paitsi voin melkosen varmaksi todeta että jos lapset opetetaan uimaan kunnolla koulussa (teknisesti yms.) niin viinä voi joku jäädä hukkumatta. Milloin olette kuullut jonkun pelastautuneen hiihtämällä mistään? uitu on turvaan vaikka veneestä,,,Pakolliset urheilulajit on sellasia johon sit on koulun hoidetytava välineetkin koska koulu ei maksa mitään suomessa. Jätettäs ne sukset ostamati ja menisvät uimaan. Jos ei kävellen niin bussilla, niin moni luokka kun bussiin mahtuu kerralla. Uimahalli on ainakin täälä ihan 14 saakka viikolla kiinni joten sieltä ennen sielä vois uida vaikka koko koulu!!!!!Eikös uimahallit ole kuntien ja kaupunkien?

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Mä ja lapset tykätään uida! miksi ei joka talvi olla jokatoista viikkoa uimassa? sitä paitsi voin melkosen varmaksi todeta että jos lapset opetetaan uimaan kunnolla koulussa (teknisesti yms.) niin viinä voi joku jäädä hukkumatta. Milloin olette kuullut jonkun pelastautuneen hiihtämällä mistään? uitu on turvaan vaikka veneestä,,,Pakolliset urheilulajit on sellasia johon sit on koulun hoidetytava välineetkin koska koulu ei maksa mitään suomessa. Jätettäs ne sukset ostamati ja menisvät uimaan. Jos ei kävellen niin bussilla, niin moni luokka kun bussiin mahtuu kerralla. Uimahalli on ainakin täälä ihan 14 saakka viikolla kiinni joten sieltä ennen sielä vois uida vaikka koko koulu!!!!!Eikös uimahallit ole kuntien ja kaupunkien?

Rahastahan siinä on kyse.... ei ne uimahallitkaan itsekseen pyöri ;)

Häh?

Hiihtohan on superhauskaa. Mun lapsi ihan odottaa jka talvi että koska mennään koulun anssa hiihämään. Käy joka ilta isänsäkin kanssa hiihtelemässä. Kyllä olen ylpeä kun osaa mennä luistelutyyliä jo niin kovaa ja hienostii.

Yhteistyössä