Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Sä olet aina oikeassa, omasta mielestäsi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:Ja sulla on myös paksut hiukset B)
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Haa, älä sitten suutu. Olet semmoinen äitin pikku apulainen joka istuu nytkin kotona koneella vaikka ikätoverit pitää hauskaa ja elää nuoruuttaan.
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:Haa, älä sitten suutu. Olet semmoinen äitin pikku apulainen joka istuu nytkin kotona koneella vaikka ikätoverit pitää hauskaa ja elää nuoruuttaan.
Mä olin kuule just eilen ja viime viikonloppuna bileissä B) Nyt juttelen kavereitten kanssa mesessä =) Ei mua saa suuttumaan, älä huoli![]()
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Lapsi oot viellä :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ois kysymys:Oletko saannut jo ensimmäisen suudelmasi?Miten rakkauselämä, onko ihastuksia?
Alkuperäinen kirjoittaja Bellukka:mulla ei oikeastaan oo mielipidettä susta, mutta jos pitää sanoa niin en ainakaan pahalla ajattele =)
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ihan okei, täysin erilainen kuin mä ikäisenäsi, toisaalta samanlainen.
(no jopas oli vastaus, puutaheinää, nyt hävettää. :ashamed: )
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ihan okei, täysin erilainen kuin mä ikäisenäsi, toisaalta samanlainen.
(no jopas oli vastaus, puutaheinää, nyt hävettää. :ashamed: )
Millä tavoin erilainen ja miten samanlainen? =) Kiinnostaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:Naurettavan naiivi ja mietteissään ehdoton tuleva vanhapiika.