Minustakin saa kertoa mielipiteen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

tytsi-89

Aktiivinen jäsen
27.04.2007
20 996
11
38
Eli millaisena pidätte minua palstan perusteella? Kiinnostavaa vertailla, kuinka paljon se kuva vastaa todellista luonnettani :D Matkin tuota vispilän (en osaa kirjottaa nikkiä ) aloitusta :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Haa, älä sitten suutu. Olet semmoinen äitin pikku apulainen joka istuu nytkin kotona koneella vaikka ikätoverit pitää hauskaa ja elää nuoruuttaan.

Mä olin kuule just eilen ja viime viikonloppuna bileissä B) Nyt juttelen kavereitten kanssa mesessä =) Ei mua saa suuttumaan, älä huoli :)

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Huvikummun iltavuoro:
Haa, älä sitten suutu. Olet semmoinen äitin pikku apulainen joka istuu nytkin kotona koneella vaikka ikätoverit pitää hauskaa ja elää nuoruuttaan.

Mä olin kuule just eilen ja viime viikonloppuna bileissä B) Nyt juttelen kavereitten kanssa mesessä =) Ei mua saa suuttumaan, älä huoli :)

Hyvä juttu !

Jonkinlaista nuoruuden intoa puhkuva yltiöoptimisti joka suunnitellut elämänsä ja perhekuvionsa valmiiksi vaikkei asia ajankohtainenkaan vielä. Tietää tasan millaisen miehen haluaa eikä sinisilmisyyttään (?) halua edes kuulla mahdollisuudesta ettei elämä aina menekään niin. Jotenkin näin...?

Alkuperäinen kirjoittaja ois kysymys:
Oletko saannut jo ensimmäisen suudelmasi?Miten rakkauselämä, onko ihastuksia?

En ole saanut, jos tarkoitat kunnon suudelmaa. Olen kyllä ihastunut, mutta yksipuolisesti..ko. henkilö on lapsuudenystävä ja entinen naapuri, kaiken muun lisäksi varattu :| Olen ollut ihastunut häneen jo 10v eikä se ihastus ole valitettavasti laimentunut ajan myötä.

Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ihan okei, täysin erilainen kuin mä ikäisenäsi, toisaalta samanlainen.

(no jopas oli vastaus, puutaheinää, nyt hävettää. :ashamed: )

Millä tavoin erilainen ja miten samanlainen? =) Kiinnostaa :D

Ajatuksilta samantapainen.
Mä vaan toimin täysin päinvastoin, mitä ajattelin.

Ikäiseksesi(muistelen sinun olevan 18)varsin kypsästi ja järkevästi ajatteleva nuori naisen alku.
Vahvan mielipiteen omaava ja mielestäni osaat perustella asiasi.

On hienoa että omaa OMAN mielipiteen eikä mene niinkuin muut.

Lapsirakas taidat myös olla ja varmasti hyvä äiti ja puoliso tulet olemaan jahka se rinssi kolahtaa kohille.

Et ole mikään pissis.

Oikeestaan moni nuori mamma täälläkin voisi ottaa oppia sinun elämän arvoista.

Yhteistyössä