Minustakin saa kertoa mielipiteen :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Lapsi oot viellä :heart:

Niin olenkin, tai en ehkä lapsi, mutta nuori :) Aikuiseksi koen itseni vasta sitten, kun olen itsenäistynyt ja ottanut täyden vastuun elämästäni =)

miks sua kiinnostaa roikkua "aikuiisten" palstalla, pahalla en kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja ei paha:

Niin olenkin, tai en ehkä lapsi, mutta nuori :) Aikuiseksi koen itseni vasta sitten, kun olen itsenäistynyt ja ottanut täyden vastuun elämästäni =)

Koska täällä on aikuista juttuseuraa (tai ainakin pitäisi olla :whistle: ) ja tykkään lapsista.

Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Naurettavan naiivi ja mietteissään ehdoton tuleva vanhapiika.

Haluatko perustella esim. tuota vanha piika-juttua? B) :whistle:

Tarviiko sitä..? :whistle:

Sinänsä tuo vanhapiika-juttu on totta, että mä tuun varmaan aina ihastumaan vääriin tyyppeihin, varattuihin tai muuten vaan saavuttamattomiin.

Olet turhan huomionkerjääjä, aina "mitä mieltä minusta, mitä mieltä minun kavereistani, mitä mieltä minun silmistäni, mitä mieltä minun harrastuksestani" jne., eli vaikutat todella lapselliselta ja epävarmalta tyypiltä. Minusta sinä olet todella ärsyttävä.

Olet ihan erilainen kuin minä olin sinun iässäsi.

Ei katsos kiinnostanut pahemmin muut ihmiset.

Kun minulla itselläni ei ollut lapsia, en tajunnut, että jollain muulla on, ei käynyt lapset mielessäkään. Ikipäivänä ei minua olisi tällaisella palsatalla näkynyt.

Hmmm. miten vanha oikein olet? Jos olet alle 18, niin minua kiinnosti oma koulunkäynti ja siinä pärjääminen. Oma tulevaisuus johon kuuluin hieno ura (en haaveillut lapsista). Liikunta ja urheilu.

Mulla on jäänyt mieleen sun mustavalkoinen maailmankatsomus. Olet hyvin erilainen kuin minä olin sinun ikäisenä. Pidän sinua sosiaalisena mutta hieman ihmettelen mikset tuuleta päätäsi enemmän ikäistesi seurassa, kun tuntuu että otat tämän palstailun liian vakavasti. Toisaalta voi olla, että haluat vain huomiota ja kaikki johtuukin siitä...

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Olet ihan erilainen kuin minä olin sinun iässäsi.

Ei katsos kiinnostanut pahemmin muut ihmiset.

Kun minulla itselläni ei ollut lapsia, en tajunnut, että jollain muulla on, ei käynyt lapset mielessäkään. Ikipäivänä ei minua olisi tällaisella palsatalla näkynyt.

Hmmm. miten vanha oikein olet? Jos olet alle 18, niin minua kiinnosti oma koulunkäynti ja siinä pärjääminen. Oma tulevaisuus johon kuuluin hieno ura (en haaveillut lapsista). Liikunta ja urheilu.

Niin, ja siis tarkoitan tuolla erilaisuudella, että en usko, että minulla oli mielipiteitä niin monista asioista. En miettinyt paljon muuta kuin itseäni tuossa iässä.

Alkuperäinen kirjoittaja ei paha:

Koska täällä on aikuista juttuseuraa (tai ainakin pitäisi olla :whistle: ) ja tykkään lapsista.

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Nekkis:
Olet turhan huomionkerjääjä, aina "mitä mieltä minusta, mitä mieltä minun kavereistani, mitä mieltä minun silmistäni, mitä mieltä minun harrastuksestani" jne., eli vaikutat todella lapselliselta ja epävarmalta tyypiltä. Minusta sinä olet todella ärsyttävä.

Peesi! Ja ei, toi sun vanhapiika-arvaus meni metsään.. :whistle:

Peesi! Ja ei, toi sun vanhapiika-arvaus meni metsään.. :whistle:

En mä ajatellutkaan, että se oli sun mielipide..luulen tietäväni, mitä ajat takaa tolla vanha piika-jutulla.

Peesi muuten, mutta tuo on turhan vahva ilmaisu, tuo todella ärsyttävä.
En pidä sinua ärsyttävänä, vaan lapsena. Minun mielestä olet vaan vähän hukassa, haet paikkaasi...
Muutama ikävuosi lisää, niin eiköhän tuo epävarmuus katoa (toivottavasti ainakin ) ja mustavalkoinen ajattelutapa saa vähän värejäkin. Ihan fiksuhan sinä muuten olet. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Peesi muuten, mutta tuo on turhan vahva ilmaisu, tuo todella ärsyttävä.
En pidä sinua ärsyttävänä, vaan lapsena. Minun mielestä olet vaan vähän hukassa, haet paikkaasi...
Muutama ikävuosi lisää, niin eiköhän tuo epävarmuus katoa (toivottavasti ainakin ) ja mustavalkoinen ajattelutapa saa vähän värejäkin. Ihan fiksuhan sinä muuten olet. ;)

Tuo epävarma menee kyllä pahasti metsään, koska mulla on melko vahva itsetunto. Olen vain luonteeltani utelias ja siksi kiinnostunut siitä, mitä minusta ajatellaan..myönnän myös nauttivani huomiosta, toiset vaan on ulospäinsuuntautuneempia kuin toiset =)

ai kukaan muu ei kerjää huomiota?Fjonga yks pahimmista!Mä tykkään susta Tytsi

Yhteistyössä