Minymon haalarin kokopohdintaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eeny meeny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eeny meeny

Vieras
Haluaisin ostaa vauvalle 11kk talveksi Minymon haalarin. Pituutta nyt 75cm ja painoa 9250g. Ostanko 80cm haalarin vai jääkö jo ennen talven päättymistä pieneksi? Onko muita Minymon omistajia, jotka vois antaa valaistusta tähän koko-ongelmaan? En halua, että haalari on liian suuri missään vaiheessa ja sen ei tartte riittää ensi vuotta varten, joten tuo 86cm koko hirvittää. En pääse mihinkään sovittamaan kyseisiä haalareita.

Kiitos etukäteen kaikista asiallisista vastauksista!

[QUOTE="vieras";22174893]ottaisin 86.. eivät oo erityisen reiluja, meillä n.127senttisellä on 134 haalari ja on sopivan reilu, muttei mikään säkki =)[/QUOTE]

Mut noin 'isolla' lapsella tuo kokoero on suhteessa paljon pienempi kuin meidän tapauksessa (teillä siis eroa 7cm=5% kun meidän tapauksessa eroa olisi 11cm=15%). Olisiko kokemuksia pienten vauvojen osalta ?

[QUOTE="alkup.";22174931]Mut noin 'isolla' lapsella tuo kokoero on suhteessa paljon pienempi kuin meidän tapauksessa (teillä siis eroa 7cm=5% kun meidän tapauksessa eroa olisi 11cm=15%). Olisiko kokemuksia pienten vauvojen osalta ?[/QUOTE]

mulla on kokemusta niistäkin, meillä minymoa on käytetty viitisen vuotta talvisin... mut siis joo, en mä sit sano muuta ku et itse parhaiten tiedät, mä vain kerroin mielipiteeni, joka perustuu tosiaan 5vuoden minymokokemukseen :D

[QUOTE="vieras";22175038]mulla on kokemusta niistäkin, meillä minymoa on käytetty viitisen vuotta talvisin... mut siis joo, en mä sit sano muuta ku et itse parhaiten tiedät, mä vain kerroin mielipiteeni, joka perustuu tosiaan 5vuoden minymokokemukseen :D[/QUOTE]

No oliko teillä koskaan käytössä haalaria, joka olisi ollut samankokoinen kun lapsi? tai oliko lapsi koskaan 'isompi' kuin haalarin kokomerkintä? Jos oletan, että vauvamme on 5kk päästä 82cm, onko 80cm haalari tällöin auttamattomasti pieni?

[QUOTE="alkup.";22175085]No oliko teillä koskaan käytössä haalaria, joka olisi ollut samankokoinen kun lapsi? tai oliko lapsi koskaan 'isompi' kuin haalarin kokomerkintä? Jos oletan, että vauvamme on 5kk päästä 82cm, onko 80cm haalari tällöin auttamattomasti pieni?[/QUOTE]

ei ole minymosta kyllä yhtään ollut noin.. eli jos yhtään auttaa niin esim tickethän menee ainkin kokoa isommalle, eli 80cm on 86senttiselle lapselle sopiva, reimateckin melkein samalla tavalla reilua, mutta minymosta tosiaan meillä aina ollut niin että 92 on ollut alle 92 senttisenä passeli, 110 alle 110senttisenä jne... mut tää on tosiaan vain mun näkemys asiasta =)

Yhteistyössä