Miranax ruoan kanssa vai tyhjään vatsaan?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Onko jollain kokemusta, ärsyttääkö Miranax vatsaa, eli kannattaako ottaa ruoan kanssa vai uskaltaako ottaa tyhjäänkin vatsaan? Itselläni esim. ibuprofeeni aiheuttaa mahaoireita, jos ei ota ruoan yhteydessä. Miranaxin pakkausselosteessa ei asiasta mainita muuta, kuin että ruoka hidastaa lääkkeen imeytymistä.
 

Similar threads

Yhteistyössä