Mirena ja alkoholi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kenelläkään ollut ongelmia? Mulla tuli niin masentunu olo, kun join olin lukittautunut vessaan itkemään 1,5 tunniksi, välissä muistan jotain itsemurha-ajatuksia ja olin kaikille aivan kamala ja kaikki asiat v*tutti :( Jotain aivan järkyttävää, ja näin on mirenan asettamisen jälkeen käynyt kaksi kertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen;27428101:
Viidessä vuodessa on tullut käytyä viihteellä noin 12 kertaa, ja nyt vaan mirenan aikana olo tämmönen.
Eihän hormonit sovi kaikille ollenkaan, joten onhan se mahdollista, että sinulla sopimattomuus ilmenee noin.

[QUOTE="vieras";27428128]Eihän hormonit sovi kaikille ollenkaan, joten onhan se mahdollista, että sinulla sopimattomuus ilmenee noin.[/QUOTE]

Voi olla kyllä noin, ja löysin kyllä googlella jotain vastaavia kokemuksia. Oli kyllä pelottava olo.

En ole kuullut enkä itsekään ole huomannut, että Mirena aiheuttaisi masennusta. Sen sijaan alkoholin käyttö yhdistetään masennukseen useinkin.
Paskanmarjat. Ehkä nelivetotasolla noin kuin väität. Niin kauan kuin Mirena on hormoonikierukka, se tekee masennusta tai huomattavan mielialan laskun yhtä varmasti kuin e-pillerit tai minipillerit. Ei kannata puolustella hormoonivalmisteita, koska ne ovat huonoja, lihominen ja mielialan lasku yleisissä haittavaikutuksissa.

Yhteistyössä