Mirena kierukasta kyselyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ollut nyt reilut kaks vuotta, menkkoja ei ole ollnekaan, mutta iho ja varsinkin hiuspohja rasvottuu ihan tajuttomasti :kieh: oikeen teini akne tullut tosta kierukasta

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Mulla on ollut nyt reilut kaks vuotta, menkkoja ei ole ollnekaan, mutta iho ja varsinkin hiuspohja rasvottuu ihan tajuttomasti :kieh: oikeen teini akne tullut tosta kierukasta

:o tätä juuri hiukan pelkään myös. Oliko sinulla aknea ennen asennusta?

Menkat jäi pois kokonaan, mutta minulle iski myös jatkuva akne, kiva kiva. Ennemmin tosin se kuin että olin viikon lähes jumis kotona järkkyjen ja kivuliaitten menkkojen vuoksi.Olen siis tykännyt ja suosittelen (kolmen vuoden kokemuksella)

mulla oli mirena reilun vuoden ja vuodot oli niukemmat mutta kestivät aina n 10 pv. Lisäksi tuli ihmeellistä märkivää ihottumaa, päänsärkyä ja seksihalut katos täysin joten mulle se ei sopinu.

Kierukka ollut kohta parisen vuotta. Alun tiputtelu vuodon jälkeen menkat loppu kokonaan n.vuodeksi, mutta nyt sitten loppukesästä alkoivat jälleen. Vuoto on onneksi tosi niukkaa.
Haittapuolina epäilen karvan kasvun lisääntyneen :ashamed: Siis karvaa on kyllä ollut aina (säärissä ) mutta nyt on mielestäni enemmän, esim. reisissä |O |O

mulla ollu nyt 2 kuukautta.. 3viikkoa sitten loppui vasta vuodot laiton jälkeen..viikko sitten alkoi uudestaan ja vieläkin vuodan aika reippaasti..kipuja ei ollenkaan eikä kuki naama =) lääkäri sanoi että menee aikaa ennenkun hormonitasapaino löytyy..hiukset kyllä rasvottuu normaalia enemmän

mulla se vuosi alkuun aika kauan..
sitten vuosi ihannpikusen kerralla.pärjäs pikkuhousun suojalla..mutta ne menkat kesti aina viikon.
normaalisti 4 päivää.

ja akne tuli. ei enne mitään ollut.
pidin 2vuotta..meni hermot siihen rasvaan joka naamasta tunki ulos.

nyt ollut ilman 3kk ja parantunut on naama, vaikka vieläkin aika paljon nyppyjä.
olin kasvohoidossa ja se hoitaja sanoi että noi nypyt viittää hormoonaaliseen toimintaan.
jos siis on nypyt poskilla ja leualla