mitä mieltä olette?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gissa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hyviä:
-ei enää hormoneista ongelmia, muistamista ja mielenjärkkymistä ym
- syvään huokaava helpottunut olo
-itsevarmempi olo kun ei enää ole riippuvainen raskautumisehkäisystä

huonoja:
-kateeksi käy niitä joille sopi hormonikierukka kun niille se vie menkat :(
-ei voi siirtää menkkoja
-iskee biologinen vauvakuume heti kun klipsit laitettu jonka paranemiseen tarvi aikaa ( tai ehkä se olin vain minä )

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Hyviä:
-ei enää hormoneista ongelmia, muistamista ja mielenjärkkymistä ym
- syvään huokaava helpottunut olo
-itsevarmempi olo kun ei enää ole riippuvainen raskautumisehkäisystä

huonoja:
-kateeksi käy niitä joille sopi hormonikierukka kun niille se vie menkat :(
-ei voi siirtää menkkoja
-iskee biologinen vauvakuume heti kun klipsit laitettu jonka paranemiseen tarvi aikaa ( tai ehkä se olin vain minä )

kiitti sulle, mä haluaisin ajatella että, kun mulla ei normaalisti tule menkkoja muuten kuin hormoneilla (tai siis satunnaisesti tulee) niin että ne jäisi pois kokonaan, jää nähtäväksi, mutta jos nää migreenit jää pois, niin se on jo hyvä.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnClaire:
Jos sulla on hormonaalinen migreeni, niin sterilisaatio ei siihen auttane.

no ei, mulla noita migreenejä aiheuttaa nähtävästi nämä e-pillerit, jotka ei siis mulle sovi ollenkaan (liian vahvat) oon jo kokeillut niin monia ehkäisymenetelmiä, että nyt saa riittää.

Hormonikierukka? Sterilisaatiosta en osaa sanoa kumpi parempi. Jos lapsiluku täynnä, nii varmaan katkaisu?
Mulla on hormonaalinen migreeni ja hormonikierukka on ollu sellanen, mikä on mulle käyny, kun se vaikuttaa paikallisesti. Toki siinä on ne omat sivuvaikutuksensa, mitkä kestää jonkun aikaa.

Mulle sterilisaatio oli mahtava ratkasu. Operaatiosta en osaa kummemmin sanoo, kun tehtiin sektion yhteydessä. Mutta nyt ei tartte stressata ehkäsystä, ja koska meiän lapsiluku on EHDOTTOMAN täynnä, en ole sekuntiakaan katunut valintaani.

Yhteistyössä