Mirenasta vuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tip-tip-tip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tip-tip-tip

Vieras
Minulla oli Mirena hormonikierukka 5 vuotta ja nyt laitettiin uusi. Kyselin tuleeko taas alussa vuotoa kuten ensimmäisellä kerralla. Mielestäni vastaus oli , että ei tule. On kuitenkin tullut pientä jatkuvaa veristä vuotoa siitä lähtien eli kuukauden verran. Onko muilla kokemusta vastaavasta. Kuinka kauan tätä pitää sietää?

Minulla oli Mirena hormonikierukka 5 vuotta ja nyt laitettiin uusi. Kyselin tuleeko taas alussa vuotoa kuten ensimmäisellä kerralla. Mielestäni vastaus oli , että ei tule. On kuitenkin tullut pientä jatkuvaa veristä vuotoa siitä lähtien eli kuukauden verran. Onko muilla kokemusta vastaavasta. Kuinka kauan tätä pitää sietää?

Vuosin 2 vuotta putkeen, kuivia päiviä sinä aikana oli varmaan yhteensä noin 14. Koko aika joku tulehdus päällä. Otatin kierukan pois, ja silloinkin oli paha tulehdus johon sain lääkkeet. Tiputtelut loppui siihen paikkaan, samoin tulehdukset. Ei koskaan enää kierukkaa.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja ei enää.;10382803:
Vuosin 2 vuotta putkeen, kuivia päiviä sinä aikana oli varmaan yhteensä noin 14. Koko aika joku tulehdus päällä. Otatin kierukan pois, ja silloinkin oli paha tulehdus johon sain lääkkeet. Tiputtelut loppui siihen paikkaan, samoin tulehdukset. Ei koskaan enää kierukkaa.

Mulla sama. Mirena laitettiin lokakuun alussa 2009, siitä lähtien ehkä 14 pv ilman veristä vuotoa. Lisäksi tammikuun alussa alkoi tulehduskierre. Aiemmin ei koskaan mitään. Olen syönyt nyt 2 Flagyl-kuuria ja aloitan taas huomenna. Karmean tympeä haju ja runsas valko/kelta/ruskea vuoto.

Onko muuta vaihtoehtoa, kuin poistaa kierukka. Flagyl on voimakas lääke, joka rasittaa koko elimistöä. En halua olla jatkuvalla Flagylilläkään.

Yhteistyössä