Miss Suomi 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
4 ehdottomasti pitäis kruunata ..sillä on ees potentiaalisia mahdollisuuksia pärjätä universum kisoissa..

edellisen harmaaseen kompaten..samaa mieltä :O siis johtuuks se meikistä via mistä..mutta meikäläinen on monta kertaa meinannu päästä lastenlipulla bussissa vaikka oonkin 30v ja noi on n.10v nuorempia ja näyttää 30-35v ikäsiltä

Iltalehti kuvasi upeat missit bikineissä - katso kuvat! | Missit | Iltalehti.fi
Kamalan vanhan näköisiä heistä onkin saatu! Numero 10 kuva ei tosiaan ole mitenkään edustava vaikka luonnossa ehkä onkin hyvinkin kaunis

Mun suosikki on nro 1 mutta samaa mieltä Woltin kanssa että numero 4:llä olisi parhaimmat kansainväliset mahdollisuudet.
Kaikki on ihan kauniita tyttöjä, joinakin vuonna on muutaman kohdalla ihmetyttänyt että mistä näitä tulee....

Hei , Onko täällä henkilöitä jotka myyvät näissä kirppiksillä vaatteitan. Miten nämä postitukset menee? Mihin esim laitatte vanutoppista ja muita paitoja/bodeja? Mitä maksaa?

Minä olen kaikkia heitä vanhempi ja näytän heitä nuoremmalta. Muutenkaan en ymmärrä kuka lähtee nykyaikana Miss Suomi -kilpailuun, kun siitä kilpailusta on kaikki glamour takana ja on nykyään täysi "tyrkkykilpailu".

Yhteistyössä