Miss XL 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vogue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Vieras";25855646]Koska niillä peitetään ijon epätasaisuus, appelsiini-iho, eli selluliitti.[/QUOTE]

Ihmeellinen oletus, että jokaisella ylipainoisella on selluliittia. Selluliittia voi olla myös laihoillakin.

numero 5 oli suosikkini ja sen verran pitää sanoa että meitä on moneksi toiset on hoikkia ja toiset ei.itse en ole mikään hoikka ihminen mutta mulle on riittänyt se onni että olen tavannut tytön isän ja olen kelvennut juuri tälläisenä kuin olen olen saanut olla terve ja lapsiakin on rikastuttamassa elämäämme.
Olen joskus sanonut miehelle että pitäisi kyllä saada tuota painoa tippumaan ja mies on silitellyt mun massua ja sanonut että kulta sä olet just hyvä nuin :heart:
Mistä se onni tulee...siitä että hyväksyy toisen sellaisenaan kuin on.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Tunnen tuon Jasminan ja hän on ehottomasti kova ehdokas voittamaan, ei vaan ulkonäkönsä puolesta, vaan myös luonteeltaan! Kun hän astuu huoneeseen niin energiat muuttuu ja hän on aivan mahtava persoona! Mä oon käyny jo äänestämässä :)

Ja ei ole mikään tyhjäntoimittaja, vaan ihan töissäkäyvä menestyvä ihminen, jolla on paljon annettavaa :)

tietääkö joku että valitseeko kilpailijat itse uimapukunsa vai ne tulee seiskalta? Ihan hirveän näkösiä! Siis uikkarit, naiset on monet mun mielestä kivan näkösiä!

Alkuperäinen kirjoittaja tietääkö;25858657:
tietääkö joku että valitseeko kilpailijat itse uimapukunsa vai ne tulee seiskalta? Ihan hirveän näkösiä! Siis uikkarit, naiset on monet mun mielestä kivan näkösiä!

vastaajana osallistuja nro 8.
Susanna Lystilä Miss XL-kisaaja nro 8 | Facebook

Juu sponsorilta tulee ja mallit olivat, öööö kurjia.
Epäsopivan muotoisia; iso sieltä, pieni toisaalta.. Ja ekat jotka menivät kuvaukseen saivat tietysti valita ensin. Mutta ei valiteta :)

Äänestäkää ihmiset!

4853_11JenniRekunen.jpg

Mikä helvetin tötterö tällä on?

4:lle kans kampausmuutos, niin hänen lisäkseen nro 12. kauniita naisia :)

:X

Eikö tuohon kisaan muka ole löytynyt yhtään kaunista naista? Kyllä mä tiedän ettei lihava nainen ole vartaloltaan kaunis, mutta kyllä jotkut on kauniita edes kasvoiltaan! Tuossa kisassa vaan ei ole yhtään sellaista.

Äänestäkää Miss XL Semifinalisti Carita numerolla 9:n Finaaliin!!

https://www.facebook.com/#!/pages/Miss-Xl-2012-Semifinalisti-Carita/241185499307879
http://www.seiska.fi/seiskatv/?preview=true&a=334411