?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
joo, tätä minäkin ihmettelin.
teki monen nuoren tytön elämästä helvettiä yläasteella tämä "kaunis kilpailija"
Ykkösellä on todella kauniit silmät, kakkosella poskipäät. Kolmosella on kaunis hymy, nelosella kivat "nappisilmät". Vitosella on hienot kulmakarvat ja kiva sävy hiuksissa, kutonen on todella upea ikäisekseen. Seiskalla on upeat huulet, kasilla kauniit silmät. Ysi on kaunis kasvoistaan ja sääret on upeat, kympillä on hänelläkin todella kauniit silmät. 11 on jotenkin upea koko paketti, 12 on todella kaunis. 13 on symppiksen näköinen ja omaa myös kauniit silmät, 14 omaa mahtavat hiukset ja ystävälliset kasvot.
12 taitaa olla noista kuitenkin mun lemppari.
Ysissä (Carita Mäkelä) jäi mietityttämään tuo paino. Mun mielestä mä olen hyvinkin paljon saman kokoinen ja mallinen hänen kanssaan, mutta reilusti painavampi. Mahdankohan mä siis nähdä itseni turhan myönteisessä valossa, vai lieneekö tuossa tullut painoon vahingossa -10 kg?
Näkyyhän se. Kyllähän tuo kroppa on selkeästi timmimpi kuin monilla muilla kilpailijoilla. Vai meneekö se niin, että jos harrastaa liikuntaa on automaattisesti laiha?![]()
Näkyyhän se. Kyllähän tuo kroppa on selkeästi timmimpi kuin monilla muilla kilpailijoilla. Vai meneekö se niin, että jos harrastaa liikuntaa on automaattisesti laiha?![]()
No ei laiha, mutta esim. normaalipainoinen. Jos säännöllisesti harrastaa tuollaista liikuntaa, niin pirun vaikea on pysyä lihavana, ellei sitten ihan älyttömästi syö
Hei! Painostan kävitte niin tiiviisti keskustelua, ikävä tuottaa pettymya painoni näyttää tällä hetkellä 82,6..en tiedä onko kaikissa vaakoissa sitten vikaa muttä tällä mennäänj vuosi stten olin 8kg kevyempi...Ihanaa kevättä kaikille lukioille!
Alkuperäinen kirjoittaja MItä??;25919649:Voisitko hieman valottaa asiaa? Olin Helin kaveri ylä-asteella, ja olen vieläkin. En minä ainakaan muista että olisimme kiusanneet ketään..