Miss XL 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vogue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ykkösellä on todella kauniit silmät, kakkosella poskipäät. Kolmosella on kaunis hymy, nelosella kivat "nappisilmät". Vitosella on hienot kulmakarvat ja kiva sävy hiuksissa, kutonen on todella upea ikäisekseen. Seiskalla on upeat huulet, kasilla kauniit silmät. Ysi on kaunis kasvoistaan ja sääret on upeat, kympillä on hänelläkin todella kauniit silmät. 11 on jotenkin upea koko paketti, 12 on todella kaunis. 13 on symppiksen näköinen ja omaa myös kauniit silmät, 14 omaa mahtavat hiukset ja ystävälliset kasvot.

12 taitaa olla noista kuitenkin mun lemppari.

Ysissä (Carita Mäkelä) jäi mietityttämään tuo paino. Mun mielestä mä olen hyvinkin paljon saman kokoinen ja mallinen hänen kanssaan, mutta reilusti painavampi. Mahdankohan mä siis nähdä itseni turhan myönteisessä valossa, vai lieneekö tuossa tullut painoon vahingossa -10 kg?

Ykkösellä on todella kauniit silmät, kakkosella poskipäät. Kolmosella on kaunis hymy, nelosella kivat "nappisilmät". Vitosella on hienot kulmakarvat ja kiva sävy hiuksissa, kutonen on todella upea ikäisekseen. Seiskalla on upeat huulet, kasilla kauniit silmät. Ysi on kaunis kasvoistaan ja sääret on upeat, kympillä on hänelläkin todella kauniit silmät. 11 on jotenkin upea koko paketti, 12 on todella kaunis. 13 on symppiksen näköinen ja omaa myös kauniit silmät, 14 omaa mahtavat hiukset ja ystävälliset kasvot.

12 taitaa olla noista kuitenkin mun lemppari.

Ysissä (Carita Mäkelä) jäi mietityttämään tuo paino. Mun mielestä mä olen hyvinkin paljon saman kokoinen ja mallinen hänen kanssaan, mutta reilusti painavampi. Mahdankohan mä siis nähdä itseni turhan myönteisessä valossa, vai lieneekö tuossa tullut painoon vahingossa -10 kg?

Ysi ei missään tapauksessa paina vain 82 kg, ei ole mahdollista kun pituuttakin on vain 171 cm. Ainakin 15 kg alakanttiin tuo paino...

[QUOTE="hmm";25919946]Ysi ei missään tapauksessa paina vain 82 kg, ei ole mahdollista kun pituuttakin on vain 171 cm. Ainakin 15 kg alakanttiin tuo paino...[/QUOTE]

En mä siihen 15 kiloon usko. Tai siis mä olen 175 cm pitkä ja paino pyörii siinä 89-93 kg:n välissä. Ja tosiaan mielestäni olen hyvinkin samankokoinen tuon ysin kanssa. Jalat voi olla mulla vähän paksummat kyllä, mutta ei paljoa.

Näkyyhän se. Kyllähän tuo kroppa on selkeästi timmimpi kuin monilla muilla kilpailijoilla. Vai meneekö se niin, että jos harrastaa liikuntaa on automaattisesti laiha? :D

Jos tanssii, juoksee ja käy salilla usein tai edes säännöllisesti, niin tuskin näyttää tuolta, ellei sit oo joku ahmimispakkomielteinen tms. Mut tokihan tuossa ei lue et miten usein käy salilla, ehkä kerran vuodessa :whistle:

Vai monestiko ootte nähneet esim. lihavaa juoksijaa? Siis jotain muuta kuin näitä "aloitan ns. hölkän joka kevät ja jaksan sitä kuukauden kunnes kyllästyn"-tyyppejä. Aika harvassa on. Saati jos vielä siihen päälle tanssii ja käy salilla edes pari kertaa viikossa niin läskit saa kyytiä helposti. Nimim. been there, done that.

[QUOTE="vieras";25932583]no, mulle ei ainakaan ole mikään ongelma syödä niin paljon että paino huitelee ylipainon puolella liikunnasta huolimatta[/QUOTE]

No mulle on. Mutta mä en syökään herkkuja tms. vaan oikeaa, puhdasta ruokaa ja sitä pitäisi kyllä mättää aikamoiset määrät, että onnistuisi lihomaan ylipainoiseksi.

Hei! Painostan kävitte niin tiiviisti keskustelua, ikävä tuottaa pettymya painoni näyttää tällä hetkellä 82,6..en tiedä onko kaikissa vaakoissa sitten vikaa muttä tällä mennään ;) j vuosi stten olin 8kg kevyempi...Ihanaa kevättä kaikille lukioille!

Hei! Painostan kävitte niin tiiviisti keskustelua, ikävä tuottaa pettymya painoni näyttää tällä hetkellä 82,6..en tiedä onko kaikissa vaakoissa sitten vikaa muttä tällä mennään ;) j vuosi stten olin 8kg kevyempi...Ihanaa kevättä kaikille lukioille!

Älä viitsi teini trollata, mee takas sinne apuluokalle, ja tuu takas kun osaat edes kirjoittaa...

Huoh.

[QUOTE="hmm";25919946]Ysi ei missään tapauksessa paina vain 82 kg, ei ole mahdollista kun pituuttakin on vain 171 cm. Ainakin 15 kg alakanttiin tuo paino...[/QUOTE]
Ja vai ei ysillä ruskeita piilareita ja vielä videolla sanoo päin naamaa että aidot ruskeat Hah Haa...

Alkuperäinen kirjoittaja MItä??;25919649:
Voisitko hieman valottaa asiaa? Olin Helin kaveri ylä-asteella, ja olen vieläkin. En minä ainakaan muista että olisimme kiusanneet ketään..

Valottaa?
Ha, kannattais muistella
Voin kertoo että ei unohdu toisilta se mikä teiltä liian helposti.
Onnea kisaan, toivottavasti saa hyvät naurut jatkoa!

erinäköinen kilpailu, myös vastapainoa miss suomi/helsinki kilpailuun. Rohkeat, itsevarmat sekä kauniit xl-naisetkin voi yhtä hyvin hakea mukaan. Jotkut tykkäävät laihemmista, toiset taas tukevimmista. Kaikki eivät voi pitää samoista asioista. Hienoa että Seiska jaksaa järjestää myös plus-koon naisille kauneuskilpailuita.

Ja toki, aina voi laihduttaa, se on yleensä vain itsestään kiinni :)

Olen myös menossa tänä vuonna kannustamaan näitä muhkuja kisoihin ja omat suosikit onkin jo valittuna!