Miss XL 2012

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vogue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anteeksi minulla on huono päivä ja siksi kai ajattelen näin ilkeästi:

Aivan samoin kuin bb:ssä kaikenmaailman tyhjäpäät hakee tuollaisiin kilpailuihin. Harvalla noistakaan oli mitään kunnon ammattia! Esim. kotiäiti = en ole käynyt peruskoulun jälkeen mitään kouluja, enkä ole ollut töissäkään. Ajattelin, että jos tässä vielä puskisi näitä mukuloita niin ei tarvitsekaan.

Onko tämä joku lihavan naisen stereotypia "sydämellinen ja tulinen". Kun kaikilla on tuon suuntaista vastausta?

Nro 3. Jossain tukiluokalla, noin ylipainoinen ja tuon ikäisenä. Ei ole kovin loistava tulevaisuus edessä, eikä ennuste seiskan kisoilla parane.

Nro 4. Siis aivan järkyttävä kampaus! Kuka vastuuntuntoinen kampaaja tuollaisia edes suostuu tekemään?

Nro 6. Ei tuo nyt kovin lihavalta edes näytä.

Nro 12. Todella kauniit kasvot ja taisi olla ainut jolla oli kunnon koulutuskin!

9308_12JasminRaisanen.jpg

12 on kaunis mutta vähän oudonnäköinen kun kasvot näyttää normipainoisen kasvoilta, ei sovi kroppaan. Kolmosella on ihanat silmät, hän vois ehkä olla suosikkini.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
MInusta kaikki ihan sieviä, mutta nro 5 on suosikkini, persoonallisen kaunis. On tuo 12 kyllä tosi kaunis myös, mutta ei ehkä ihan niin persoonallisella ja raikkaalla tavalla kuin 5. Enemmänkin sellainen klassisen kaunis.

Mut pakko myös todeta, että vaikka kauniita ovatkin, niin kyllä vaan kilot tekee huomattavasti vanhemman näköiseksi! Nuoria naisia suurin osa ja minun silmään kaikki näyttää yli kolmekymppisiltä, Tuo yksi 17-vuotiaskin näyttää ainakin 13 vuotta ikäistään vanhemmalta... Oikein hämmästyin, kun katsoin ikävuosia ja vertasin kuviin.

[QUOTE="vieras";25829311]hyi kuinka joku voi päästää itsensä tohon kuntoon??[/QUOTE]

Niin, menepä haukkumaan mun vanhempani. Painoin kuudennella luokalla 65 kg ja luuletko että olen koskaan ollut hoikka aikuisena???

Alkuperäinen kirjoittaja nättei;25829380:
Mut pakko myös todeta, että vaikka kauniita ovatkin, niin kyllä vaan kilot tekee huomattavasti vanhemman näköiseksi! Nuoria naisia suurin osa ja minun silmään kaikki näyttää yli kolmekymppisiltä, Tuo yksi 17-vuotiaskin näyttää ainakin 13 vuotta ikäistään vanhemmalta... Oikein hämmästyin, kun katsoin ikävuosia ja vertasin kuviin.

Musta nuo oli taas meikattu ja kammattu kamalan vanhoiksi. Niinku tavalliset missitkin, laitetaan stailauksella 10vuotta ja risat lisää. Noi uimapuvutkin KAMALIA, kuka alle 50v ees pukis tommosia vapaaehtoisesti päälleen, oli paino mitä hyvänsä?!

Musta nuo oli taas meikattu ja kammattu kamalan vanhoiksi. Niinku tavalliset missitkin, laitetaan stailauksella 10vuotta ja risat lisää. Noi uimapuvutkin KAMALIA, kuka alle 50v ees pukis tommosia vapaaehtoisesti päälleen, oli paino mitä hyvänsä?!

No joo, tuo perinteinen missistailaus vanhentaa kyllä kamalasti myös. Ja mistä ihmeestä nuo uimapuvut on revitty? Miss Suomi-finalisteillakin on aina jotkut hirvitylset päällä, yritetäänkö siinä hakea jotain vanhan ajan missityyliä vai miksi nuoret naiset puetaan tätiuikkareihin...

ompa otsaa jollain arvostella toisten kokoa tai syitä lähteä kisaan mukaan. kokemusta siellä ollaan hakemassa ja huumoia mukana sylin täydeltä. yksikään teistä arvostelijoista (lyön vetoa) ei lähtisi minkäänlaiseen julkiseen kuvaan uimapuvussa, ja nyt siellä joku viisas jurputtaa että ei kukaan itseään kunnioittava mukaan lähtisikään tai pitää olla julkisuustyrkky tuollaiseen hakiessaan. minäpä luulen että nämä naiset ovat TODELLAKIN sinut itsensä kanssa ja uskaltavat siksi tuoda muotonsa julkisuuteen. ette te voi arvostella pelkän kuvan ja maharepun perusteella. ja eniten silmääni pisti tämä manaus siitä että eihän jumalauta nyt siis kotiäideillä ole mitään asiaa julkisuuteen. et todellakaan voi tietää miten naisten asiat todellisuudessa on, jotkut vain ova jättäneet kylmän ja epävarman työelämän taakseen ja jääneet kotiin hoitamaan perhettä. ja saattaahan ehkä olla että heillä on vaikka kuinka hyvät tutkinnot, mutta ovat silti päättäneet toisin.
Ai että mua sieppaa kyllä.