Missä kaikki kunnon erotiikasta kiinnostuneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Herra56
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En minäkään pidä. Minulle riittää normaali- ja suuseksi. Jotenkin se on likaista touhua, ei kiinnosta. Aina siellä ulostetta on, vaikka kuinka kortsun kanssa ja paljon liukkaria. Vaikka sen sanotaan olevan todella kiihottavaa ja naiset sanoo saavansa rajun orgasmin. Miehen G-pistehän sijaitsee peräsuolessa. Sormella voi hyväillä, mutta täytyy olla varovainen ettei kynnellä revi verille.

Totta on, olen kokenut!!!
Mitä mieltä olet peniksen koosta? Kun lukee näitä juttuja, niin on hirveä ongelma koosta. Pitää olla kaikenlaisia penispumppuja ja painoja. Huonon itsetunnon omaavia miehiä joa koko ei riitä. Kaiken kokoisille on käyttöä, en tarvitse moisia killutimia. Olen tyytyväinen kokooni, eikä kukaan nainen ole valittanut. Kumminkin seksikumppaneita on elämäni taipaleella kertynyt aikamoinen määrä.

Keskikokoinen paras , kerran sattunut vastaan mies jolla niin valta etten kyennyt ottamaan sisääni . Mitä moisella tekee , NÄyttelu kalu......
Mutta nyt poistuttava joskus taas....

Näin on, iso tekee vain kipeää. Minullekkin on sattunut joskus ettei ole meinannut mahtua sisälle, vaikka nainen on ollut kiihottunut ja kostunut.
Kiitos mielenkiintoiseta juttutuokiosta!
Hyvää päivän jatkoa!

Olen nainen, nyt pälle 35v. Kyllähän sitä nuorna koteltiin kaikenlaisia konsteja, opetellessa. Muistan kun veljeni kanssa olimme kahden kotona. Hän oli noin 14v ja minä 121-2 v Hän oli jostain saanut sellaisen seksiopas kirjasen lainaksi, kuulemma. Luimme sitä yhdessä ja kirskuimme katsellessamme yhdynnästä piirrettyjä kuvia seka luimme itsetyydytyksetä selostuksia.
Yksi johti toiseen ja veli rupesi minua reidestä puristelemaan sekä silitti tukkaani. Muistan selvästi että alavatsassa tuntui samanlaiselta kuin hyväillessäni itseänikin tuntui. Homma eteni niin että pian hänen kätensa oli jo jalkovälissäni ja hinkasi tuntuvasti häpyäni vasten.
Jotenkin vaistomaisesti minäkin aloin kopeloimaan hänen haarukkaansa ja tunsin siellä käteeni hänen munansa jotka olin kyllä saunassa nähnyt vuosia sitten.
Siitähän uteliaisuus vaan lisääntyi ja se olin minä joka ehdotin että otamme housut pois. Niin tehtiinkin ja silloin homma kiihottui ja minä otin veljen kalusta kiini ja olin aivan ihmeissäni ku se alkoi kovettua kädessäni. Veli ei oikein osannut muuta kuin olla vaan selällään ja huohottaa kuin olisi juossut maratoonin. Silloin se tapahtui, kateeni alkoi tulla jotain kosteutta ja pelästyin siinämäärin että otin käteni äkkiä pois ja silloin näin kuinka jotai roiskui hanen kalunsa päästä. En tiennyt mitä se voisi olla ja kysyin haneltä että tekikö kipeää, hän vaan nauroi . Olihan hän nähnyt sen ennenkin runkatessaan tietenkin, mutta minä en siitä tiennyt.
Vähän ajan päästä hän siten kysyi että saisi koittaa minun pilluani kädellään, hellästi vaan, hän sanoi.
Oli kai ihan vaiston ajamaa että hänen kätensä ja sormensa teki aivan oikeita liikkeitä pimpsani päällä ja vähän siellä huulien välissäkin. Voi että se teki kivaa ja halusin hänen jatkavan sellaista hyväilyä ja sanoinkin niin. En tiedä sainko orgun mutta tuntui sellainen ihana tunne jota en ollut yksin hyväilleessäni tuntenut. En muista olinko silloin jo saanut karvat itselleni mutta veljella muistan olleen ainakin jonkun verran karvaa. Opettelimme lisääkin muutaman kerran myöhemminkin.
Nyt akuisena on ollut hyviä ja huonoja kokenuksia eri hekilöiden kanssa, miesten ja naisten.

Nuo on tuttuja asioita mitä kirjoitit. Nuorena pitää opetella kaikki. Muistan itse, olisinko ollut jotain samoja ikiä veljesi kanssa. Erektio oli kova ja tuli hyväiltyä penistä. Yht äkkiä rupesi tuntumaan vaan taivaalliselta ja samassa tuli siemensyöksy. Silloin ihmetteli mitähän tämä oli.....Tämän jälkeen tästä ei ole osannut luopua vieläkään. Itsetyydytydtä tulee harrastettua usein, vaikka seksiäkin on. Se on vain hyvä lisämauste.
On myös tullut harrastettua lääkäri leikkejä naapurin tytön kanssa. Muistan ei ollut tytölla karvojkaan pimpissa. Käsin tuli hyväiltyä, ei silloin tiennyt yhdynnästä mitään.
Nyt sitten aikuisena tulee harrastetua kunnon seksiä.

Yhteistyössä