Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nostaa VisaElectrionilla tai Visalla automaatista tarpeen mukaan, ettei ole suurta rahasummaa mukana.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nostaa VisaElectrionilla tai Visalla automaatista tarpeen mukaan, ettei ole suurta rahasummaa mukana.
Entäs jos ei ole sellaista korttia?
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nostaa VisaElectrionilla tai Visalla automaatista tarpeen mukaan, ettei ole suurta rahasummaa mukana.
Entäs jos ei ole sellaista korttia?
Hanki hyvä ihminen pankkikortti itsellesi.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Nostaa VisaElectrionilla tai Visalla automaatista tarpeen mukaan, ettei ole suurta rahasummaa mukana.
Entäs jos ei ole sellaista korttia?
Hanki hyvä ihminen pankkikortti itsellesi.
No on kait mulla pankkikorttija nimenomaan pankkikortti..
Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Toi käy nyt kaikkialla.. sielläkin, missä esim. visa electron ei käy.. siksi mä en ole sitä vielä vaihtanut.. enkä vaihda nytkään.. vaihdan vasta sitten kun saan varmasti visa-kortin ( tai jonkun muun luotollisen kortin ) .. miten paljon opintopisteitä sellasen saamiseen tarvittiinkaan? onko tietoa..
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Toi käy nyt kaikkialla.. sielläkin, missä esim. visa electron ei käy.. siksi mä en ole sitä vielä vaihtanut.. enkä vaihda nytkään.. vaihdan vasta sitten kun saan varmasti visa-kortin ( tai jonkun muun luotollisen kortin ) .. miten paljon opintopisteitä sellasen saamiseen tarvittiinkaan? onko tietoa..
Siis onko sulla debit -kortti vai ei? Jos on, niin eihän sun sitten tarvitse mitään rahaa vaihdella. Makselet sillä ja nostat automaatista jos jotkut puljut hyväksyy vain käteisen.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Visan debit maksaa vuosittain ja nostoittain mutta electronin saa useimmiosta pankeista ilman veloituksia.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Visan debit maksaa vuosittain ja nostoittain mutta electronin saa useimmiosta pankeista ilman veloituksia.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:No nyt olisi sitten hyvä aika päivittää se kansainväliseen visa / master card debitiin. Jossain vaiheessa joudut kuitenkin tekemään sen kun se siruton korttisi ei enää käy missään.
Toi käy nyt kaikkialla.. sielläkin, missä esim. visa electron ei käy.. siksi mä en ole sitä vielä vaihtanut.. enkä vaihda nytkään.. vaihdan vasta sitten kun saan varmasti visa-kortin ( tai jonkun muun luotollisen kortin ) .. miten paljon opintopisteitä sellasen saamiseen tarvittiinkaan? onko tietoa..
Siis onko sulla debit -kortti vai ei? Jos on, niin eihän sun sitten tarvitse mitään rahaa vaihdella. Makselet sillä ja nostat automaatista jos jotkut puljut hyväksyy vain käteisen.
Ei mulla mitään debitiä ole.. se on ihan persiistä.. B) mulla on ihan perinteinen siruton pankkikortti..
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Nordeassa saa visa debit/credit -kortin hintaan 0 euroa kuussa. Mutta kyllä mä ainakin maksaisin ihan mielelläni sen euron pelkästä debit kortistakin kun tietää että se ainakin toimii, toisin kuin electron.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Niin, siis tarkoitit että käy kaikkialla kotosuomessa, mutta kuten huomaat niin olisi kätevä siellä ulkomaillakin. Ja miten niin debit on perseestä? Parin vuoden sisään kaikki kortit on debittejä ja credittejä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Nordeassa saa visa debit/credit -kortin hintaan 0 euroa kuussa. Mutta kyllä mä ainakin maksaisin ihan mielelläni sen euron pelkästä debit kortistakin kun tietää että se ainakin toimii, toisin kuin electron.
Electron ei kuitenkaan ole luottokortti, joten siksi itse tykkään siitä. En haluaisi luottokorttia itselleni.
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Nordeassa saa visa debit/credit -kortin hintaan 0 euroa kuussa. Mutta kyllä mä ainakin maksaisin ihan mielelläni sen euron pelkästä debit kortistakin kun tietää että se ainakin toimii, toisin kuin electron.
Electron ei kuitenkaan ole luottokortti, joten siksi itse tykkään siitä. En haluaisi luottokorttia itselleni.
Ei debittikään ole luottokortti. Se on pankkikortti jossa on siru ja jota voi käyttää ympäri maailmaa ilman että tarvitsee pelätä toimiiko yhteys pankkiin.
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Nordeassa saa visa debit/credit -kortin hintaan 0 euroa kuussa. Mutta kyllä mä ainakin maksaisin ihan mielelläni sen euron pelkästä debit kortistakin kun tietää että se ainakin toimii, toisin kuin electron.
Electron ei kuitenkaan ole luottokortti, joten siksi itse tykkään siitä. En haluaisi luottokorttia itselleni.
Ei debittikään ole luottokortti. Se on pankkikortti jossa on siru ja jota voi käyttää ympäri maailmaa ilman että tarvitsee pelätä toimiiko yhteys pankkiin.
Mä tiedän.. mun ei vaan kannata ottaa tuollaista, kun kerran haluisin luottokortin ja senkin voisin kait pian saada.. en kyllä tiedä vaikka nyt jo saisin.. yritin ettiä pankin sivuilta ehtoja luottokortin myöntämiselle, mutta eipä löytynyt oikeaa tietoa..
Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja björn:Nordeassa saa visa debit/credit -kortin hintaan 0 euroa kuussa. Mutta kyllä mä ainakin maksaisin ihan mielelläni sen euron pelkästä debit kortistakin kun tietää että se ainakin toimii, toisin kuin electron.
Electron ei kuitenkaan ole luottokortti, joten siksi itse tykkään siitä. En haluaisi luottokorttia itselleni.
Ei debittikään ole luottokortti. Se on pankkikortti jossa on siru ja jota voi käyttää ympäri maailmaa ilman että tarvitsee pelätä toimiiko yhteys pankkiin.
Mä tiedän.. mun ei vaan kannata ottaa tuollaista, kun kerran haluisin luottokortin ja senkin voisin kait pian saada.. en kyllä tiedä vaikka nyt jo saisin.. yritin ettiä pankin sivuilta ehtoja luottokortin myöntämiselle, mutta eipä löytynyt oikeaa tietoa..
No joo joo totta kai hommaat sitten suoraan luottokortin kun sellaisen saat. Mun muistaakseni se raja on 90 pinnaa.