Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Eikö mun vastaus riittänyt, että olen syntyisin sieltä ja tiedän lähes kaikki paikat?
Kyllä luin sun aloituksen, ennenkuin vastasin.
Haenko mä sitä ratakiskoa??
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja haapee:Ap, älä välitä, tääl on juoppoäidit taas vauhdissa. Vastauksista päätellen ainakin.![]()
ja mt-ongelmainen aloittaja ja puolustelijat.
![]()
Anteeksi, mikä on mt?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Eikö mun vastaus riittänyt, että olen syntyisin sieltä ja tiedän lähes kaikki paikat?
Riittää, kaikki on ok. Mentäiskö kaikki nukkumaan? Huomenna on uusi päivä paremmalla palstalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Eikö mun vastaus riittänyt, että olen syntyisin sieltä ja tiedän lähes kaikki paikat?
Riittää, kaikki on ok. Mentäiskö kaikki nukkumaan? Huomenna on uusi päivä paremmalla palstalla.
Mä en tykkää nimittelystä yhtään, vaan annan tulla takaisin.
Alkuperäinen kirjoittaja onnellinen maalainen:Ydinkeskusta, Eira, Töölö jne.
Äitini luona Munkkiniemessä, Patolassa, Kivihaassa...
Vähän joka puolella olen käynyt. Liikaa ihmisiä mun makuuni, liikaa ulkomaalaisia.
Alkuperäinen kirjoittaja persvakoonasana:Milloin olet BV asunut Hgissä?Asuitko itsekin Kontulassa?
Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:Noista ainoastaan patolassa saattaa olla mamuja häirikkömaista. Muuten ovat suomen eliittialueita. miksi vihaat?
Alkuperäinen kirjoittaja stadilainen:Noista ainoastaan patolassa saattaa olla mamuja häirikkömaista. Muuten ovat suomen eliittialueita. miksi vihaat?
Alkuperäinen kirjoittaja haapee:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja haapee:Ap, älä välitä, tääl on juoppoäidit taas vauhdissa. Vastauksista päätellen ainakin.![]()
Todellakin! Hauskaa illanjatkoa sinulle sentään :flower:.
Kiitos samoin!
Oon muuten itse paljasjalkainen, ja muuttaisin heti täältä pois jos vaan ei työmatkat venyis järkyttäviksi.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilith Le Mort:Eikö Jumbo ole Vantaalla?
lue: Kallioon, joka on täynnä räkälöitä, bordelleja, narkkareita ja alakulttuurihörhöjä. kalliossa ei todellakaan kannata käydä ellei ole köyhä juoppo.Alkuperäinen kirjoittaja 3T:-Kallioon, jossa on lukuisia underground-baareja ja etnisiä ruokakauppoja
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Alkuperäinen kirjoittaja haapee:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja haapee:Ap, älä välitä, tääl on juoppoäidit taas vauhdissa. Vastauksista päätellen ainakin.![]()
Todellakin! Hauskaa illanjatkoa sinulle sentään :flower:.
Kiitos samoin!
Oon muuten itse paljasjalkainen, ja muuttaisin heti täältä pois jos vaan ei työmatkat venyis järkyttäviksi.![]()
ON NIITÄ TÖITÄ MAALLAKIN!
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Ap, mä ymmärsin pointtisi! Mä en vaan juurikaan käy muualla kuin keskustassa, asun siis Helsingissä. Täällä omassa kaupunginosassa pörrätään ja välillä koukataan Vantaan puolelle, muuten siis keskustassa.
Mä kyllä tykkään Helsingistä, vaikka olen pieneltä paikkakunnalta tänne muuttanut. Tykkään tietynlaisesta yksityisyydesta, ei tarvitse jokatoista vastaantulijaa moikata ja naapuritkin ovat ihan mysteeri!
Mun vastaus lienee aika turha, koska en ole se vastarannankiiski...
Niin ja se vielä, että ehkäpä tuolla keskustassa on liikaa vilinää mun makuun (yleensä). Ennen tuli liikuttua paljon Meilahdessa, Pasilassa ja Kampissa, nykyään vähän kauempana keskustasta.
Alkuperäinen kirjoittaja dechs:lue: Kallioon, joka on täynnä räkälöitä, bordelleja, narkkareita ja alakulttuurihörhöjä. kalliossa ei todellakaan kannata käydä ellei ole köyhä juoppo.Alkuperäinen kirjoittaja 3T:-Kallioon, jossa on lukuisia underground-baareja ja etnisiä ruokakauppoja