T
Toinen törppö
Vieras
Olen seurannut tätä keskustelua koska itselläni on sama tilanne, niin kuin monella muullakin on näyttänyt olevan. Olen ollut korviani myöten rakastunut mieheen ja nyt erilaisten, jo kuukausia kestäneiden erimielisyyksien ja minun oman suhteellisen törkeän skitsoamisen, känniskitson siis mukaan lukien, mies sai tarpeekseen ja jätti minut. Sanoi että suurin osa hänestä haluaisi jatkaa ja antaa anteeksi mutta hän kokee että jatkaakseen ja anteeksi antaakseen hänen täytyisi niellä niin paljon sitä paskaa mitä hänen päälleen olen kaatanut ettei hän pysty siihen. toisaalta en moiti häntä mutta rukoilin että olisin saanut vielä yhden mahdollisuuden näyttää mikä oikeasti olen. Tämä skitsoilu on ollut oireilua etäsuhteesta ja omasta epävarmuudestani. No ei halunnut antaa tilaisuutta.
Nyt sunnuntaina tulee viikko erosta täyteen enkä muista koska viimeksi on viikko näin pitkältä tuntunut. Olen palanut helvetissä mutta en ole myöskään mieheen yhteyttä ottanut vaikka se on todella ollut helvetin vaikeaa. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
Syy miksi kirjoitan on se että minusta on ihana kuulla että sinun kohdallasi tilanne saattaa olla raukeamassa ja saat jatkaa rakastamasi miehen kanssa. Älä kuitenkaan rupea nöyristelemään ja anomaan anteeksi ja tekemään mieliksi vain siksi että olet ollut sika. Jos hän antaa sinulle anteeksi keskity mielummin siihen sinuun iloiseen ihanaan puoleen mihin hänkin varmasti on mieltynyt. Ja jätä viina vähemmälle
Olen sen itse huomannut että sinkkuna ollessa voin ottaa viinaa mutta jos on mies kuvioissa se on parempi jättää pois koska musta tulee sikapaskiainenpiru kännissä.
Nyt sunnuntaina tulee viikko erosta täyteen enkä muista koska viimeksi on viikko näin pitkältä tuntunut. Olen palanut helvetissä mutta en ole myöskään mieheen yhteyttä ottanut vaikka se on todella ollut helvetin vaikeaa. Jos ei kelpaa niin ei kelpaa.
Syy miksi kirjoitan on se että minusta on ihana kuulla että sinun kohdallasi tilanne saattaa olla raukeamassa ja saat jatkaa rakastamasi miehen kanssa. Älä kuitenkaan rupea nöyristelemään ja anomaan anteeksi ja tekemään mieliksi vain siksi että olet ollut sika. Jos hän antaa sinulle anteeksi keskity mielummin siihen sinuun iloiseen ihanaan puoleen mihin hänkin varmasti on mieltynyt. Ja jätä viina vähemmälle