missä maailmassa tuo mies elää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ;(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
;

;(

Vieras
esimerkki tältä aamulta.
mies nukkui krapulaansa vähän yli kymmeneen, heräs kun puhelimensa soi ja nousi ylös.
toivotettiin lapsen kanssa hyvät huomenet, tää vaan murahti.
lapsi sit selittää sille into piukalla et yhdentoista jälkeen alkaa subilla sellanen eläintarhaohjelma, oon odottanu sitä koko aamun. mies murahtaa.
mies linnottautuu sohvalle katsomaan mäkihyppyä ja lapsi menee siihen et siel alkais se eläintarhaohjelma.. mies hermostuu ja korottaa ääntään: "mulla ei oo mitään oikeuksia tässä kämpässä, te ette kato nyt yhtään mitään koska minä katson mäkihyppyä!!!"
sanoin et älä riehu ja pilaa kaikkien päivää, et rauhotu. tää vaan kiukkuaa miten hän ei saa tehdä ikinä mitään!
se on ihan sokee, se on ihan diktaattori täällä, käskee ja määräilee ja pakottaa ja väittää et hän ei saa ikinä tehdä mitään!!!!!
ihan oikeasti, on miljoona vastaavaa asiaa missä se kokee olevansa ihan poljettu ja kääntää meidän päälle miten me hypitään sen silmille vaikka oikeesti se täällä yksinvaltiaana käskyttää meitä ja me hypitään sen pillin mukaan kun ei jaksa riidellä!!!!!
lähdetään lapsen kanssa ens viikolla ainakin muutamaks päiväks pois, ei jaksa.. mikä sillä on?!

mä oon jo miettiny ihan vainoharhaan asti et onkohan toi jonkinasteista narsismia.... oikeesti... voiko raskas elämänvaihe ja burnout laukaista narsismin?!

Ei voi laukaista narsismia. Se on persoonallisuushäiriö joka on lapsena syntynyt ja siitä ei parane, mutta narsisti pystyy salaamaan todellisen luontonsa niin halutessaan, mutta kaikki huomaamattomuus ja huonokäytös ei tod oo narsismia.

Ei enää. Eilen sanoi kännissä että haluaa panna siskosa kaveria: "ei sitä tiiä miten hyvä se ois". Ja kun kysyin että ajatteletko monesta muustakin että olisi parempi avopuoliso? Sanoi vaan että voi kuule. Tuskin se siinä kunnossa osas enää valehdellakaan, en tiedä. Itkettää ihan pirusti, mikä tähän on tullut????? En ymmärrä, enkä enää jaksa ymmärtää. :,( Tsemppiä sinne, elämä tuntuu olevan yhtä helvettiä noiden miesten kanssa. :/

nyt se osoittaa mieltään tölvimällä mun rakasta yucca-palmua minkä oon saanu mun edesmenneeltä mummolta...!!!!! huusin et älä koske siihen, ni se sano et "sä kans joka asiaan puutut, pitäisit sen leipäläpes tukossa!!!!!" mä en kestä.

nyt se osoittaa mieltään tölvimällä mun rakasta yucca-palmua minkä oon saanu mun edesmenneeltä mummolta...!!!!! huusin et älä koske siihen, ni se sano et "sä kans joka asiaan puutut, pitäisit sen leipäläpes tukossa!!!!!" mä en kestä.

No mitäs asut moisen ihmishirviön kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja Mies myös:

No mitäs asut moisen ihmishirviön kanssa?

no mitäs asut???!!!!!
tääl on yli vuoden jonot kunnan asuntoihin, mulla on 2isoa koiraa joita ei voi ottaa omakotitalosta kerrostaloon, tässä kuviossa on lapsi ja miljoona muuta juttua ja toi mies ei todellakaan ole ollut aina tollanen!! siitä tuli raskaan elämänvaiheen jälkeen tollanen. ei asiat ole aina niin yksinkertaisia!!!!
nimim.lähdin kyllä aikanaan suhteesta jossa mua hakattiin vaikkei ollut hajuakaan minne mennä, en ole sinisilmänen idiootti vaan haluan olla varma asioista!

Ja teidän lapset kuulee tuon riitelyn? Minkä ikäiset lapset teillä on?

Mies on täysi sika, mutta on sussakin vikaa kun annat lasten elää keskellä tuollaista. Anteeksi jos loukkaan, mutta en ymmärrä naisia jotka ei laita lasta ykköseksi ja annan normaalia perhe-elämää lapselle vaan antaa lapsen kärsiä tuollaisen keskellä. Henkinen väkivalta on lapselle kamalaa, sen keskellä eläminen jättää traumansa. Vika on titenkin miehessä mutta vastuu on sulla, koska tajuat ettei se tee hyvää lapselle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
heitä pihalle. mullaki mies yrittää määräillä ja komennella mutta en kyllä korvaani lotkauta sen kitinälle vaan muistutan mistä ovi löytyy.

Oikein, näin toimin itsekin, sillä asunto on mun nimissäni. Jo on ukko hiljaa sen jälkeen koska ei ole kavereita joiden luo mahtuisi. :D

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
heitä pihalle. mullaki mies yrittää määräillä ja komennella mutta en kyllä korvaani lotkauta sen kitinälle vaan muistutan mistä ovi löytyy.

Oikein, näin toimin itsekin, sillä asunto on mun nimissäni. Jo on ukko hiljaa sen jälkeen koska ei ole kavereita joiden luo mahtuisi. :D

mun miehellä sama tilanne. voi olla että kuulostaa epäreilulta miestä kohtaan, mutta itse aina yrittää jyrätä minun mielipiteet eikä ota niitä kuuleviin korviinsa.

Alkuperäinen kirjoittaja minCa:

LÄHDE LÄTKIMÄÄN NY SAMANTIEN EI TOMMOSEN LUONENVIKAISEN IHMISEN KANSSA PIDÄ ELÄÄ: JOS VÄHÄKÄÄN LAPSISTASI VÄLITÄT VIIS ITESTÄSI JA TUNTEISTASI JA LÄHTEMISEN VAIKEUDESTA _ AJATTLE LAPSIASI; EI HYVÄ ELÄÄ TOMMOSEES PARISUHTEESSA LASTEN; KAMALIA TRAUMOJA!! JA LAPSET MYÖHEMMIN SULLE TOD:KATKERIA JA VIHAISIA KUN ET SUOJELLUT HEITÄ OTTAMALLA EROA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIHIN MÄ TÄSTÄ NYT LÄHDEN LÄTKIMÄÄN LAPSEN JA KAHDEN KOIRAN KANSSA ILMAN AUTOA JA OMAISUUTTA???!!!
MUSTA SÄ NYT VÄHÄN YLIREAGOIT VAIKKA TILANNE EI KOVIN HYVÄ TÄÄLLÄ OLEKAAN, MÄ HALUAN SELVITTÄÄ TÄLLAISET ASIAT ENKÄ VAAN LÄHTEE MENEEN!!!!

Kerro sille miehelle ihan tavalisella äänellä et sä haluat näyttää jotain, tulisko kattomaan?
Ja jos se mies sieltä tulee niin talutat sen ovelle ja kerrot et jos ei osaa elää perheenä niin tota on hyvä käyttää ja osotat ovea.

Alkuperäinen kirjoittaja minCa:

LÄHDE LÄTKIMÄÄN NY SAMANTIEN EI TOMMOSEN LUONENVIKAISEN IHMISEN KANSSA PIDÄ ELÄÄ: JOS VÄHÄKÄÄN LAPSISTASI VÄLITÄT VIIS ITESTÄSI JA TUNTEISTASI JA LÄHTEMISEN VAIKEUDESTA _ AJATTLE LAPSIASI; EI HYVÄ ELÄÄ TOMMOSEES PARISUHTEESSA LASTEN; KAMALIA TRAUMOJA!! JA LAPSET MYÖHEMMIN SULLE TOD:KATKERIA JA VIHAISIA KUN ET SUOJELLUT HEITÄ OTTAMALLA EROA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

MIHIN MÄ TÄSTÄ NYT LÄHDEN LÄTKIMÄÄN LAPSEN JA KAHDEN KOIRAN KANSSA ILMAN AUTOA JA OMAISUUTTA???!!!
MUSTA SÄ NYT VÄHÄN YLIREAGOIT VAIKKA TILANNE EI KOVIN HYVÄ TÄÄLLÄ OLEKAAN, MÄ HALUAN SELVITTÄÄ TÄLLAISET ASIAT ENKÄ VAAN LÄHTEE MENEEN!!!!
Elämä on valintoja. Itse olet valinnut siten, ettei omaisuutta ja autoa ole, eikä sitäkautta itsenäisyyttä tehdä valintoja. Niin makaa kuin petaa.

Jestas sentään. Ei sitä nyt ihmisen kaikkea tarvii kestää. Mies tarvii irtioton arjesta ja potkua perseelle. Lähe lätkimään sieltä, mene vaikka muualle majailemaan niin että se mörökatti saa apinoida ja elää sinkkumiehen elämäänsä.

Ai että muo ottaa pannuun tommoset jokka ei näe omaa napaansa pidemmälle, osaavat arvostaa vasta sitten kun on liian myöhästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Christina Death:
Kerro sille miehelle ihan tavalisella äänellä et sä haluat näyttää jotain, tulisko kattomaan?
Ja jos se mies sieltä tulee niin talutat sen ovelle ja kerrot et jos ei osaa elää perheenä niin tota on hyvä käyttää ja osotat ovea.

tää on miehen omakotitalo. kaikki on miehen nimissä ja miehen maksamaa, monestakin syystä. mulla ei ole mitään omaisuutta, ei mitään. meidän sänky ja tietokonepöytä.
mutta kuten joku kirjoitti niin itsepä olen valinnut niin ettei omaisuutta ole kun olen kuvitellut että ollaan loppuikä yhdessä. en ole voinut uskoa että tällainen elämänvaihe tuon miehen kanssa tulisi, se on ihan eri ihminen kun viimeiset 10v. siksi on niin vaikea lähteä kun tietää että se oma rakas ihminen ei nyt ole oma itsensä. mutta kuten kirjoitin aloitukseen, niin lähden ensi viikolla ainakin muutamaksi päiväksi muualle, sen pidempään mua, lasta ja koiria ei missään kyllä "hyysätä"....

Aika inhottaviaki kommentteja sait :( jonain toisena päivänä jos kirjoittaisit teidän perheestä tulisi varmaan iloistakin tekstiä? ei kai teillä aina ole noin huonosti, eihän? täällä välillä ihan helvetti irti ja sit on kun joku onnela. eikai täydellistä suhdetta olekaan? miksi ihmeessä joku oli sitä mieltä et sulla pitäis olla joku salainen hätäväara omaisuus jos pitää lähtee on varaa lähtee? mielestäni sulla on oikea asenne et haluut selvittää teidän asiat, miksi se "erotkaa" on aina eka neuvo? kyllä lapset kärsii erosta! ikäänkuin kun se ois ainoo ratkasu kaikkeen. mitäs minä teen jos en kestä enää itteeni? eroan itestäni? hah

Yhteistyössä