Siis apua...kamalaa millaisia ihmiset voivat ollakaan toisilleen pienen vauvan valtataistelua taistellessaan... ja tarkoitan nyt noita ikäihmisiä, jotka nuoriin perheisiin hyökkäävät tyydyttämään jotain omia vaille jääneitä tarpeitaan...ihan kylmäsi ja pelotti, tunnistin piirteitä anopissani..voi ei... ja meille tulossa esikoinen loppuvuodesta.
En tiedä, pelkään kanssa pahoin että miehestäni ei löydy tarpeeksi "munaa" sitten seistä perheensä takana tai siis minun takana jos äitinsä jotain saa sellaista päähänsä mikä minua harmittaa..toivottavasti olen väärässä! kyllä hän kerran (humalassa kylläkin" on äidilleen ärjäissyt ettei halua hänen levittelevän meidän asioita ympäri kyliä. Oli ollut kuulemma pahoillaan ja käski olla kertomatta minulle, no mies tietty kertoi mutta jätin minäkin asian siihen. Että se kyllä on hatunnosto miehelleni. iso sellainen!
Kuitenkin yleensä hän vaan loiventelee äitinsä käytöstä eikä ymmärrä miksi loukkaannun "turhasta" !
Anoppi on jo innokkaasti haalinut tavaraa, en ole kuitenkaan vastaanottanut ja sanonut etten vielä kun laskettuun aikaan on niin kauan. No joitain voisin kai valitakin, mutten automaattisesti kaikkea vanhaa ( löysi kuulemma roskislavalta!!! HALOOOOOOOOOO!!!)
Miestäni hän pitää ihan omana vauvanaan, humalassa on koko ajan suukottelemassa ja halimassa häntä ( silloin kun ollaan oltu yhteisissä illanvietoissa, jotka on nyt harventuneet, koska pahoitan aina mieleni tavalla tai toisella) mietinkin että onko sairasta olla mustasukkainen miehen äidille?? kertokaapa !! olen hävennyt tunteitani, mutta en ole nähnyt vastaavaa käytöstä kavereideni anopeilta tai äideiltä...
mies ei kommentoi, tai sitten sanoo mua lapselliseksi. Tämä on yksi asia mikä estää meidän parisuhteessa "täyden onnen", se on ( Ja näköjään pysyy ) mieheni äiti. Ja mieheltä kyllä löytyy eksäkin ja lapsi, jotka eivät kuitenkaan luojan tähden - aiheuta päänvaivaa, ainakaan anoppiin verrattavaa
Vikaa on minussakin... en ota "omakseni" tätä anoppia joka toivoisi aikaa minun kanssani, mutta minun on kertakaikkiaan minimoitava aika hänen kanssaan, koska tulen usein niin surulliseksi hänen käytöksestään...suoraan en pysty puhumaan hälle, vihjailuja ei ymmärrä.
Nytkint aas tippa linssiin tuli kun näitä tunteita muistelee ja läpikäy..ja kai vähän raskauskin auttaa siinä
tsemppiä kaikille anoppien ja äitiensä kanssa tuskaileville! muistetaan että me ollaan kuitenkin itse äitejä, jotka vetää rajat perheelleen!!! hyvää syksyä naiset! :wave: