Missä menkat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epätietoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epätietoinen

Vieras
Hei!

Lopetin pillerit marraskuun loppupuolella, ja sit tuli se tyhjennysvuoto. Sit joulukuussa ja tammikuussa tuli menkat.

Nyt on jo maaliskuun 10 ja kuukautiset kohta 2 kk myöhässä.

Onkohan kyse hormonien heittelystä vai voisinkohan olla raskaana?
Olen tehnyt r-testejä, viimeksi eilen, oli nega.

Minulla on ollut tuntemuksia että menkat alkaisi -> jomottaa mahaa yms, mutteivat ole alkaneet kuiteskaan...

Kohtalontovereita?

On täällä yksi :) Menkat siis olleet yli viikon myöhässä, rinnat arat, lievää pahoinvointia ja jomotusta ja vihloja alavatsassa, mutta menkat poissa. Viikon aikana tehny 3 testiä joista eka 2 oli neg ja tänään tehty, 3 oli positiivinen. Eli suosittelen meneen nyt ihan lääkäriin, että ottavat vaikka verikokeel sen testin, se on ihan 100 varma. :) Toivottavasti jotain selviää^^

olen lukenut netistä (ehkä ei pitäisi... ) että joillakin voi olla myöhäinen ovulaatio tai jotain.. en tiedä. ehkä se olisi vain varattava aika lääkärille..

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Mihin te kaipaatte menkkoja?

Jos kierron pituus yli 60 pv, se esim. heikentää luuntiheyttä merkittävästi (estrogeeniä ei ole tarpeeksi).

Mä kyllä ottaisin jo yhteyttä gyneen. Tod.näk. saat terolut -kuurin ja menkkakierto lähtee toivottavasti taas pyörimään normaalisti. Raskaustesti kyllä näyttäisi jo plussan, ovulaatio tosin pitkässäkin kierrossa on ihan mahdollinen.

Tsemppiä ap:lle, toivottavasti saat apua pian :hug: ja pääsette vauvanyrityspuuhiin :)

Yhteistyössä