kp 46 eikä menkkoja kuulu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Buttery
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Buttery

Vieras
Lopetin joulukuussa pillerit, jolloin tuli normaali tyhjennysvuoto, sen jälkeen tammikuussa ei tullut mitään, mutta helmi- ja maaliskuussa tulivat ihan säännöllisesti menkat 28 kierrolla. Nyt ei ole menkkoja kuulunut eikä näkynyt. kp 46 menossa, kumia ollaan käytetty ja 3 testiä olleet negatiiviset. Eli kannattaako ihan vain odotella rauhassa että tulevat sieltä sitten kun huvittavat? vai pitäisikö huolestua? Onko muilla ollut samanlaista pillereiden lopettamisen jälkeen :p

Mulla tasoittui heti 29-30 päivään kierrot, nyt kuudes kierto menossa. Ja ovikset bongasin, oli nimittäin niin kovat oviskivut. Olin kyllä varma että kierrot heittää, ja pelkään vielä että alkaa heittää...7-vuotta kun pillereitä söin.

Lopetin pillerit viime vuoden marraskuussa. Jouluna rupesin ihmettelemään, että missä menkat ja testailin varmuudeksi. Negahan se oli. Niitä negoja tein muutaman parin viikon aikana, kunnes yllättäen plussaa näyttii kp 60 :D Ovis oli ultran mukaan ollut kp 45-46....

Mulla ei tullu pilsujen lopettamisen jälkeen ekan vuodon jälkeen puoleen vuoteen ollenkaan kuukautisia. Sit sen jälkeen alko tulla ihan normisti. Outo juttu mut ei kuulemma aihetta huoleen, oottele vielä.

Jospa sitä pari viikkoa odottelis ja soittelis sitten. Tuntuu kyllä tuo puoli vuotta aika pitkältä ajalta :o toisaalta onhan se kiva kun ei ne menkat ole siinä häiritsemässä, mutta kun ei tarkkaa syytä tiedä miksi ovat poissa niin välillä tulee mieleen mitä ihmeellisimpiä ajatuksia

Yhteistyössä