Missä myytte lasten vanhat vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "venla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"venla"

Vieras
Vihdoin sain kaapista kaikki pienet vaatteet pois. Ensin ajattelin kysäistä ystävältäni tarvitsisiko niitä, mutta tiedän ettei hän niistä mitään maksa (edellisetkin on vielä maksamatta)... Mutta siis missä te myytte lastenne vanhat vaatteet?

Huutonetissä. Meillä ei ole ketään tuttuja joilta saisimme vaatteita lapsillemme, joten joudun itse ostamaan kaikki. Muutama euro silloin tällöin takaisin päin auttaa todella paljon.

Mä oon käynyt yleensä pari kertaa vuodessa Myyrmäen kirpparilla (Vantaalla siis) myymässä yhtenä viikonloppuna ja se on kyllä semmonen paikka missä menee lasten vaatteet tosi hyvin kaupaksi... tai no, riippuu tietty vaatteiden kunnosta ja hinnasta. Olin sielä pari viikkoa sitten myymässä enimäkseen pojan vaatteita koossa 50-104cm ja sain viikonlopun aikana n.450e ja vaatteiden hinnat oli 1-4e.
Itsepalvelukirpparille oon kans joskus vienyt mut siin on mun mielestä enemmän hommaa kun siinä et viettää yhden viikonlopun kirpparilla ite myymässä ja tykkän kyllä ite enemmän shoppaillakin noissa missä pääsee hinnoista neuvottelemaan kun ostan yleensä kerralla isomman satsin samasta pöydästä jos on mieluisia vaatteita. Mutta toki itsepalvelukirppikselläkin saa hyvin tavaraa menemään kun jaksaa vaan hinnotella tuotteet, laittaa ne siististi esille, lisää tavaraa viikon aikana eikä laita pöytää liian täyteen.
Facebookissa (mikäli olet sinne liittynyt) on kans kirppisryhmä mutta siihen pääsee vaan jonkun kutsumana.
Ja onhan myös huutonet... sielä ilm menee myös hyvin vaatteet jos on jotain merkkivaatetta ja laittaa hyvät kuvat.

[QUOTE="Heidi";23975658]Ajattelin mennä myymään Rekolan Villa lyhtyyn lastenvaatekirpppikselle.[/QUOTE]Mulla on kans ollut sieltä pöytä, tosin sillon kun oli vielä niissä isommissa tiloissa ja hyvin pääsi vaatteista eroon. Kiva paikka kun on vaan lastenvaatteita niin jaksaa käydä kaikki pöydät läpi. Tosin miinusta tulee paikan ahtaudesta kun käytävät on todella kapeat entiseen verratttuna.

Annan kavereille ja jos heillä ei tarvetta niin vien SPR:n kirpparille.

Mieluummin haluan että vaate menee vähävaraisille kuin että siitä tapellaan esim. Huutonetissä. Tosin ärsyttää jos samat vaatteet sitten joku diileri ostaa, kun kuitenkin nättejä ja hyväkuntoisia vien mm. Marimekkoa, Reimaa jne.

[QUOTE="Tinka";23975629]En myy, lahjoitan neuvolaan.[/QUOTE]

hei, kerrotko lisää, minne nuo menevät loppupeleissä?
Itse olen tähän asti lahjoittanut paljon vaatteita venäjälle orpokoteihin, lastenkoteihin ja sairaaloihin, mutta mielelläni lahjoittaisin kotimaan kohteisiinkin kun vain tietäisin että mihin ja miten. Nytkin olisi paljon lahjoitettavaa, varasto tursuaa :)

[QUOTE="Anne";23975676]Mulla on kans ollut sieltä pöytä, tosin sillon kun oli vielä niissä isommissa tiloissa ja hyvin pääsi vaatteista eroon. Kiva paikka kun on vaan lastenvaatteita niin jaksaa käydä kaikki pöydät läpi. Tosin miinusta tulee paikan ahtaudesta kun käytävät on todella kapeat entiseen verratttuna.[/QUOTE]

Totta on, että nykyinen paikka on ahtaudessaan paljon huonompi entisiin tiliohin verrattuna. Silti en ole vielä parempaan lastenvaatekirppikseen törmännyt Vantaalla.

Yhteistyössä