Missä olit kun Diana kuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaa

Aktiivinen jäsen
17.07.2007
1 882
0
36
Suomikaksnelosen innoittamana:

Missä olit kun Diana kuoli?

Itse istuin Kainuun Portti -huoltoasemalla juomassa kaakaota. Oltiin katsomassa neliviikkoista koiranpentua, joka sitten kuukausi myöhemiin muutti siskoni luo. Muistan jopa vielä pöydän missä istuin ja katsoin töllöä.

Lisäys: meikäläinen pilkunviilaajana; siis sillä hetkellä kun kuulit Dianan kuolemasta...

:D

Olin just muuttanut omilleni ja olin ekaa yötä uudessa kämpässä silloisen poikakaverini (nykyisen mieheni) kanssa, ei ollut telkkaria vielä, radiosta kuulin uutisen. Pahvilaatikon päällä syötiin aamiaista kun ei ollut vielä pöytää :)

Kattelin kotona telkkaria, ohjelmaa en muista mut siinä ruudun alalaidassa rullas koko ajan teksti että ylimääräinen uutislähetys kello sillon ja sillon, Walesin prinsessa Diana kuollut. Ensimmäinen ajatus oli, että on ihan pakko olla toinen Walesin prinsessa Diana nimeltään, eihän nyt SE Diana voi olla kuollut!

Yöllä töissä, teksiteevesstä luin aamulla. Aamulla ilmoitin työkaverille että Diana on kuollut, en muistanut että hänen hyvä ystävä on kans Diana, piti äkkiä selventää että siis prinsessa Diana.

olin nukkumassa ja aamulla tv:stä näin otsikot. kuulin sen ennen porukoita kun olivat aamulla heti kaupassa. ei meinannu millään uskoo et diana on kuollut. on kyllä jääny muistiin toi kuolema,vaikka olinkin 14 vuotias.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
ei mitään hajua :o miks sellanen pitäis muistaa :o

:attn:

No onkohan joku sanonut että PITÄISI muistaa? Joillakin on vaan sattunut olemaan jotain spesiaalia siinä muutenkin ja siihen sitten tällainen uutinen, niin kai sen silloin muistaa...

Yhteistyössä