Missä olit kun Diana kuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Kattelin kotona telkkaria, ohjelmaa en muista mut siinä ruudun alalaidassa rullas koko ajan teksti että ylimääräinen uutislähetys kello sillon ja sillon, Walesin prinsessa Diana kuollut. Ensimmäinen ajatus oli, että on ihan pakko olla toinen Walesin prinsessa Diana nimeltään, eihän nyt SE Diana voi olla kuollut!

Minä myös katsoin sitä ohjelmaa, ja se oli Emmerdale!

kotona, mies soitti että Di on kuollut. tuntui uskomattomalta että nuori, kaunis, rikas ja ex-kuniinkaallinen on kuollut.
nyt myöhmemmin tuntuu ihmeeltä että mies soitti ja kertoi tuon :D

aamulla heräsin ja ekana aukasin telkkarin..
äiti ja isäpuoli oli partsilla tupakilla..
luki että ylimääräinen uutislähetys ja sitten julkistettiin että Diana on kuollut.
(ja edelleenkin sitä mieltä että salamurha ei onnettomuus)

En muista missä olin, kun ekan kerran ko. aiheesta kuulin. Mutta hautajaisia (tulihan ne telkusta? vai olenko nähnyt unta...) muistan seuranneeni telkusta samalla pyykkiä silittäen.

kotona istuin keittiön ja takkahuoneen välisen oven raossa lattialla ja katsoin jotain sarjaa mikä silloin tuli telkkarista, jotain missä niillä ihmisillä oli hevosia, vissiin joku englantilainen. Nimeä en muista :D muistan vaan että ohjelma keskeyty ja tuli uutiset jossa ilmoitettiin että diana on kuollut

Makasin kotona (asuin vielä isän luona ) krapulassa. Laitoin radion päälle ja sieltä alkoi tulla heti juttua Dianan kuolemasta. Mä olin aivan mitä, onko tämä jotain sairasta vitsiä!? Sitten radiossa sanottiin, että pian tulee ylimääräinen uutislähetys yleltä. Mä en oo koskaan noussut niin nopeasti sängystä ylös (ja tosiaan krapulassa ). Äkkiä vaatteet päälle ja syöksyin olkkariin. Siellä sitten kysyin isältä onko se tosiaan totta.

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna-76:
ei mitään hajua :o miks sellanen pitäis muistaa :o

Missäs niin lukee, että pitäisi muistaa?

Ei sitä pidäkään muistaa, mutta mä en voi mitään sille, että se tapahtuma on painunut mun mieleen varmaan loppuelämäksi. Onhan ihmisiä jotka muistavat missä olivat, kun kuulivat John F. Kennedyn murhasta.

Olin mummon ja ukin kanssa mökillä ja lähdettiin aamulla ukin kanssa kalaan,sit ihmeteltiin siellä veneessä kun mummo juoksee hullua vauhtia laiturille ja huitoo ja huutaa että Diana on kuollu! Olin silloin 11 vuotias.

En muista, kotona varmaan. Mutta sen muistan että jälkimainingeissa jopa itkin, ja laitoin Dianan-lehtikuvan esille. :D :o

(täytyy muistaa että elin vaikeimpia aikojani, ja isänikin oli kuollut vastikään)

Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En muista, kotona varmaan. Mutta sen muistan että jälkimainingeissa jopa itkin, ja laitoin Dianan-lehtikuvan esille. :D :o

(täytyy muistaa että elin vaikeimpia aikojani, ja isänikin oli kuollut viime vuonna tosta)
Mitä??? :o :o Sinussako inhimillisiä piirteitä? ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D

Yhteistyössä