Missä olit kun Diana kuoli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
En muista, kotona varmaan. Mutta sen muistan että jälkimainingeissa jopa itkin, ja laitoin Dianan-lehtikuvan esille. :D :o

(täytyy muistaa että elin vaikeimpia aikojani, ja isänikin oli kuollut viime vuonna tosta)
Mitä??? :o :o Sinussako inhimillisiä piirteitä? ;) ;) ;) ;) ;) :D :D :D

:whistle: :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mäkin lupaan olla kertomatta :D :saint:
Onks sullakin sormet selän takana ristissä? :whistle:

Eeeiiiiii..... :whistle: :whistle:

Mää en enää leiki teiän kaa!
d030.gif

Mä olin silloin 10-vuotias, mut muistan siltikin sen hetken selvästi, kun kuulin uutisen... oltiin menossa äitin ja pikkusiskojen, sekä naapurinäidin ja kavereittemme kanssa yhdelle laavulle paistamaan makkaraa. Tämä naapurin äiti oli sitten kuullut uutisen ja kertoi sen meille.. ehkä se silloin pienenä järkytti melkein enemmän kuin nyt, kun oli juuri siinä prinsessa-leikki-iässä... ja itse prinsessa oli kuollut...

nukuin meiksien sängyssä ku yöllä oli pelottanu ja tulin viereen, kelloradio pauhasi koko ajan päällä ja sen muistan että siihen havahduin ku puhuttiin että prinsessa Diana oli kuollut

Punttisalilla klo 13 aikoihin, kun siellä naiset puhui jonkun kuolemasta. Olin tulevan mieheni kanssa ja kysyin häneltä, kuuliko kuka on kuollut. Vastasi, että prinsessa Diana vissiin. Olin ihan ihmeissäni, ei kai? Mies vastasi ettei ole varma kenestä ne puhui. Kotona sitten avasin telkkarin ja siellä se sanottiin.

Heh, itseasiassa minä oli silloin yöllä bilettämässä kaupungin yöelämässä. Ei ole muistikuvaa, et millä tullut kotiin ja ketäkaikkia mukana. Uutisen kuulin yhdeltä kaverilta, kun tuli meille kuskatakseen mut tytön kummitädin luokse, jossa mun auto oli.
Itse olin jäänyt leskeksi reilu puoli vuotta aijemmin, jota myötätunto hovia kohtaan tuli ihan omakohtaisella kokemuksella.

Yhteistyössä