Missä PK-seudulla kirppari, jossa ei ole kieltoa myydä uutta tavaraa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "myyjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"myyjä"

Vieras
Missä on PK-seudulla kirppari, jossa saa myydä uutta tavaraa? Mulla nyt sattuu olemaan niin paljon uutta, avaamatonta tavaraa kotona, josta pitäisi päästä erooon. Useimmilla kirppareilla ohjeissa on, ettei saa myydä uutta tavaraa. Mulle on jopa monesti huomautettu asiasta.

Missä kirpparilla ei ole siis moista kieltoa?

En ole koskaan kuullut, ettei uutta tavaraa saisi myydä. Toki jos pöytä on täynnä niitä uusia, niin kai siinä kirpparin idea vähän hämärtyy...
Jäähallin kirppiksellä ainakin on myynnissä paljon uuttakin tavaraa, vai haluatko itsepalvelukirpparille?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29440250:
En ole koskaan kuullut, ettei uutta tavaraa saisi myydä. Toki jos pöytä on täynnä niitä uusia, niin kai siinä kirpparin idea vähän hämärtyy...
Jäähallin kirppiksellä ainakin on myynnissä paljon uuttakin tavaraa, vai haluatko itsepalvelukirpparille?

Haluaisin itsepalvelukirpparille, ei ole oikein aikaa tuhlata koko päivää seisoskelemalla. Kai kirpparin idea on nyt myydä pois tarpeetonta tavaraa? Ne vaan sattuu olemaan ihan avaamattomia. Mulla on paljon tavaraa nurkissa, jota en ole edes ehtinyt avamaan.

[QUOTE="vieras.";29445018]Myy huutiksessa tai torissa. Ei tartte seisoskella.[/QUOTE]

Olen siellä yrittänyt myydä, mutta kamalan työlästä, ei ole aikaa.
Haluan päästä eroon tavaroida ja dumpana ne myytiin halvalla jonnekin kirpparille.

Toinen Kierros kirppis Tapiolassa. Ainakin olen nähnyt siellä jonkun verran uuttakin tavaraa. Jos siis ihan normia etkä mitään piraatteja tms. ole menossa myymään..

Yhteistyössä