Missä saa ja ei saa sanoa että vihaa ja pelkää islam-uskontoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jatq
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jatq

Vieras
Minkä vuoksi Suomessa ja netissä ei ole sellaista sananvapautta, että saisi kertoa inhoavansa jotain tiettyä uskontoa.

Miksi siinä on selvä ero jos uskonto on vaikka taolaisuus tai islam.

Miksi islamia pidetään jossain pyhässä arvossa jopa Suomessa, hyssytellään, shhh...shhh... siitä ei saa puhua, se on tabu. Miksi?

Paskat. Saa sen sanoa, kunhan ei lietso vihaa islamia kohtaan, tai häpäise Allahia vaikka kuvaamalla se joksikin ihmisiä syöväksi örkiksi. Muslimit on hyvin herkkänahkaisia jos allahia häpäisee.

Alkuperäinen kirjoittaja sdf:
imaami vihkii 11 vuotiaita naimisiin vanhempien sululaispoikien kanssa, onko se reilua?

Muslimien mielestä on. Ja niiden mielestä on reilua kivittää nainen kuoliaaksi jos se pettää miestään, ja katkoa kädet irti jos varastaa, ja puhkoa silmät päästä, ja haudata hengiltä, ja hirttää julkisesti jalkapalloareenalla millon mistäkin. Niistä on ok murhata lapsia sotavakoilijiona, ja aivopestä lapsia ja nuoria itsemurhapommittajiksi, ja pitää naisia alistettuina huiviin peitettyinä olentoina, joilla ei ole oikeutta edes koulutukseen, saati tasa-arvoon työelämässä. Ne on barbaareja.

Jos arvon rasisti ei ole vielä huomannut niin netissä pätee Suomen lait. Sekä kunnianloukkaus että kiihotuskansanryhmää kohtaa ovat rikoksia.

Sananvapaus ei ole sitä, että sä saat käyttäytyä ketä tahansa kohtaan miten haluat.

Voi Tsiisus mitä idiootteja!!!

Jos nainen raiskataan, hänet saatetaan kivittää kuoliaaksi, ellei ole ollut 4 miespuolista silminnäkijää.

rais­­kauksella on oltava vähintään neljä miespuolista sil­minnä­kijää, muus­sa tapauksessa raiskauksesta syytteen nostava nainen voi jou­tua itse syytetyksi aviorikoksesta ja saada kivitys­tuomion.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos arvon rasisti ei ole vielä huomannut niin netissä pätee Suomen lait. Sekä kunnianloukkaus että kiihotuskansanryhmää kohtaa ovat rikoksia.

Sananvapaus ei ole sitä, että sä saat käyttäytyä ketä tahansa kohtaan miten haluat.

Voi Tsiisus mitä idiootteja!!!

Olenko muka rasisti jos inhoan islam-uskontoa, koksa se on barbaarinen, kuten joku edellä kirjoitti, julma, vanhanaikainen, joustamaton ja typerä uskonto.

Niin ja onko kivaa kirjotella lähes yksin koko ketju eri nimimerkeillä? Parhaat naurut saa taas tästä sun toiminnastas!

Mitä se sinua haittaa jos ilmaisee mielipiteensä? Naura pois vaan, mua ei pahemmin naurata.

Ei ole rasismia jos vihaa uskontoa. Itse tunnen joitan maltillisia muslimeita. He ovat hyviä tyyppejä. Täytyy kuitenkin sanoa että Islamin uskontoa vihaan. Samoin vihaan Katolista kirkkoa. Omaa Evluttiamme (ei minun oma tietenkään, olenhan ateisti) en voi sanoa vihaavani. Melko harmittomia ovat ja tekevät välillä hyvääkin. En kuitenkaan pidä siitäkään uskonnosta.

Koska rasisminvastustaminen on nykyään poliittisesti korrektia ja rasismia epäkorrektia, kaikki konformistit eli kiltit koulutytöt haluavat osoittaa paheksuntansa rasisteja kohtaan.

Mitään sen kummempaa logiikkaa tai salaliittoa ei tässä ole. Jos vallitseva normi olisi päinvastainen, nämä samat kympin tytöt esittäisivät vastaavasti täysin päinvastaisia poliittisia mielipiteitä. Useimmilla nuorilla naisilla ei ole mitään omia ajatuksia, vaan he haluavat vain manifestoida omaa konformismiaan kannattamalla hegemonisessa asemassa olevaa ideologiaa. Neuvostoliitossa he kannattaisivat kommunismia, Natsi-Saksassa natsismia, Iranissa islamia jne.

Islamin uskossa ja Koraanissa on selvästi löydettävissä se ajatus,että "maailma pitää valloittaa islaminuskoisille".Islamilaisia esim. kehoitetaan lisääntymään paljon eriuskoisissa maissa,jotta uskonto leviäisi.Kaikki islaminuskoiset eivät varmasti kannata mitään pommi-iskuja taikka väkivaltaa.Silti uskonnon ytimessä tuntuu olevan se,että kun se pääsee tarpeeksi valtaan jossain maassa,niin muita uskontoja ei oikein enää suvaita.Esim. kristillisissä maissa on uskonnon vapaus,mutta lähes kaikissa islamilaisissa maissa kristittyjä ja muita uskovaisia vainotaan ja tapetaan.Eikä uskontoa saa harjoittaa vapaasti,vaan se pitää piilottaa.Luin myös jostain koraanin suomennoksesta,että siellä sanottiin,että jos toisuskoinen ei käänny hyvällä,niin tappaakin saa tms.Ja että islamilaisille on luvallista valehdella näistä asioista toisuskoisille.Tämän olen myös kuullut.Että voivat siis antaa asioista eri kuvan,kuin miten se oikeasti on.
Uskoisin,että kun islam leviää Euroopassa,niin kun heidän lukumääränsä kasvaa tarpeeksi suureksi parlamenteissa ym.niin muille uskonnolloille aletaan asettaa pikku hiljaa rajoituksia ja Eurooppa islamilaistuu-islamilaisuudesta poiskääntyminenhän on kiellettyä,joten sekin on yksi syy,miksi he ovat niin tiukasti kiinni siinä.Maissa joissa on islamilainen hallitus annetaan kuolemantuomioita kääntymisestä ja lisäksi sukulaiset usein tappavat kristityksi kääntyneitä perheenjäseniään.Tämä on yleistä,mutta valtamedia vaikenee asiasta-miksi?

Vaikka islamin uskontoa vihaankin, en missään tapauksessa usko että muslimit valloittavat Euroopan sisältäpäin. Länsimaista Ranskassa on eniten muslimeita, ja sielläkin heitä on alle 10%. Paljon melua tyhjästä.

Itse katsot, että ITSEÄÄN ja OMAA KULTTUURIAAN saa arvostella rajustikin, mutta muiden henkilöiden ja kulttuurien arvostelu on tapana tehdä hienovaraisemmin.

Länsimaisena ihmisenä minä voin sanoa, että kristinusko on heikkomielisten hyväksikäyttöä, joka on aiheuttanut sodillaan miljoonien ihmisten kuoleman. Ja kaikki tuo pakkokäännytys, naisten alistaminen jne., josta islamia arvostellaan, pätee (tosin hieman eri tavoin) myös kristinuskoon.

Islamin arvostelun jätän musmilimaissa kasvaneille.

Alkuperäinen kirjoittaja täh:

Olenko muka rasisti jos inhoan islam-uskontoa, koksa se on barbaarinen, kuten joku edellä kirjoitti, julma, vanhanaikainen, joustamaton ja typerä uskonto.

Et ehkä rasisti, mutta sinulla on pelon kaverina tiedon puute.
Ei ole uskonnon vika, jos joku uskontoon kuuluva tekee julmuuksia tai valtio käyttää uskontoa vallankäytön välineenä.
Mietippä miten kristinusko on tuotu Suomeen.
OK, voi toki sanoa, että mä vihaan kristinuskoa, tavallaan vihaankin kaikkia uskontoja. Yritän kuitenkin pitää mielessä, että ei ole uskonnon vika, jos sitä käytetään väärin. JOten vihaan sitä, kun uskontoa käytetään vallankäytön välineenä ja jätän niille oikeuden uskoa mihin haluavat, vihaamatta heitä, jotka löytävät uskonnosta rakkauden sanoman.

Länsimaisena ihmisenä minä voin sanoa, että kristinusko on heikkomielisten hyväksikäyttöä, joka on aiheuttanut sodillaan miljoonien ihmisten kuoleman. Ja kaikki tuo pakkokäännytys, naisten alistaminen jne., josta islamia arvostellaan, pätee (tosin hieman eri tavoin) myös kristinuskoon.

PEESI!
Tätä(kin) tarkoitin vastauksessani. Taas joku oli osannu sanoa yksinkertaisemmin, mulla on aina liikaa sanoja ja selityksiä!

Alkuperäinen kirjoittaja lpktk:
Vaikka islamin uskontoa vihaankin, en missään tapauksessa usko että muslimit valloittavat Euroopan sisältäpäin. Länsimaista Ranskassa on eniten muslimeita, ja sielläkin heitä on alle 10%. Paljon melua tyhjästä.

Googletappa hakusanoilla "Islamin leviäminen Euroopassa". Saat tulokseksi Youtube-videon tulevaisuudennäkymistä. Saatat menettää yöunesi.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmenmutsi:

Googletappa hakusanoilla "Islamin leviäminen Euroopassa". Saat tulokseksi Youtube-videon tulevaisuudennäkymistä. Saatat menettää yöunesi.

No Youtube-videon takia tuskin kukaan menettää yöuniaan :laugh: Mä en viitti edes kattoa, yhtä luotettava tietolähde kun iltapäivälehdet.

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmenmutsi:

No Youtube-videon takia tuskin kukaan menettää yöuniaan :laugh: Mä en viitti edes kattoa, yhtä luotettava tietolähde kun iltapäivälehdet.

No, minä ainakin uskon omia silmiäni kun kuljen isoissa kaupungeissa Suomessa ja muualla Euroopassa. Siinä missä ei-muslimi nainen synnyttää 1-2 lasta, musliminainen synnyttää moninkertaisesti. Jotta ei-muslimiväestö säilyisi, nykyisten synnytysikäisten ei-musliminaisten tulisi kaikkien hankkia vähintään kolme lasta. Ei tarvita kuin muutama kymmenen vuotta ja useissa Euroopan maissa on väestönä muslimienemmistö. Puhdasta matematiikkaa.

Yhteistyössä