Missä te meikkaatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sprite
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sprite

Aktiivinen jäsen
18.08.2007
9 748
1
36
Niin, siis kysymys kuuluu että missä juuri sinä meikkaat?
Oletko tyytyväinen valaistukseen ja meikkien säilytystilaan?

Mä juuri tuskastuin, kun mun meikit ei mahdu vessan kaappiin. Eikä sieltä enää mitään voi karsia, kaikki voitava on jo tehty.
Yleensä meikkaan sitten vessassa tai eteisen ison peilin edessä, siihen kun tulee luonnonvalo isoista ikkunoista.

Aloin pohtia mahdollisuutta, että hommaisin makkariin jonkinlaisen peili-/meikkauspöydän ja säilytän meikit sitten myös siellä.

Onko kellään näin? Hyviä kokemuksia tai huonoja puolia?

Meikkaan olkkarissa sohvalla samalla kun juon kahvia ja oon koneella :D Jos on myöhäsempi aamu niin saa ikkunoista hyvin päivänvaloa. En meikkaa koskaan vessassa surkean valaistuksen takia. Mulla on meikeille oma kaappi (siis sellainen iso vaatekaappi), yleisimmin käyttämäni meikit on yhdessä meikkipussissa, jonka sit kuljetan tohon olkkariin meikkauksen ajaksi.

silloin kun meikkaan, niin joko keittiön pöydän ääressä tai tässä tietokonepöydän ääressä riippuen siitä, kumpi paikka on vapaana:) Näissä on molemmissa ikkuna suoraan edessä, joten saa hyvin valoa. Meikit ei ole vessassa, vaan olkkarin lipaston laatikossa.

Mie meikkaan keittiössä pöydän ääressä ja siinä pöydällä säilytän meikit kun ei oo oikein mitään hyvää tilaa missä säilyttää.. Siinä on sit semmonen "koululaisen valo". Mieluiten tietysti luonnonvalossa meikkaisin mut alkaa oleen jo pimeetä aamulla.

Mulla on meikkipöytä. Vessan kaappiin ne ei koskaan mahtuis :D Ennen lokerollista meikkipöytää säilytin kamoja kalastusboxissa, joka tarvi aina hyllytilan jostain kaapista. Ja levitin meikkiarsenaalini johonkin pöydälle, missä luonnonvalo tuli edestäpäin, keittiönpöytä on ollut tavallisin paikka. Nyt meikkipöytä kaipaa vielä kunnollista valaistusta, tällä hetkellä vähän pimeä paikka, niin on pakko välillä kääntyä meikatessa kohti ikkunaa tarkistamaan tilanne :D

Minulla oli meikkauspöytä mutta en koskaan meikannut sen äärellä.

Meikkaan useinmiten keittiön pöydän ääressä kahvia juodessa tai sitten sohvalla.
Meikit on isossa meikki pussissa ja pussi lipaston laatikossa.

Mä meikkaan joko eteisessä ison peilin edessä taikka sitten olkkarissa ikkunan vieressä.
Meikit kulkee meikkipussissa.

Mä en voi hommata mitään kiinteetä meikkauspistettä, lapsukainen tykkää liikaa mun tököteistä :D

Meikkaus pitäisi tehdä kirkkaassa valossa, päivänvalo on paras eikä kylpyhuoneessa, koska kylppärinvalo vääristää värejä. Itse oon kuitenkin sen verran taitava ja kokenut meikkaaja, että teen homman kylpyhuoneessa aamupuuhien yhteydessä. Meikit on pesukoneen päällä olevassa korissa.

Mulla on makkarissa meikkipöytä ja meikit on sen lapsilukollisessa vetolaatikossa. Joitain tavaroita pidän kyllä siinä pöydällä, mutta kaikki herkästi rikkimenevä on laatikossa turvassa lasten ulottumattomissa. Pöytä on ollut jo vuosia ja tykkään siitä :)

Meikkaan siis pöydän ääressä, siinä on sopivan kokoinen peili ja tykkään kun voi istua meikatessaan ja kaikki on kätevästi käden ulottuvilla.

Mä meikkaan keittiössä, ikkunan edessä. Syys- ja talviaamuina on siis kuitenkin tyydyttävä luonnonvalon sijaan keittiön halogeeneihin...

Samapa tuo missä meikkais, kunhan saa istua kunnolla ja valaistus olisi mahdollisimman lähelle päivänvaloa niin sävyltään kuin kirkkaudeltaankin.

Meikkaan vessassa, meikit säilytän eteisen lipastossa ja osan vessan peilikaapissa. Jos luonnonvaloa riittää, käyn aina tarkastamassa lopputuloksen ikkunan edessä.

Minä meikkaan vessassa...Ja eipä tuu luonnonvaloa...Meillä vessaa saatiin laajennettua ja nyt sinne mahtuu iso "hyllykkö"/pöytä jossa minulla koreissa meikit sun muut koruista lähtien... ja iso peili siinä meikkausvalolla höystettynä. Ihan hyvin sujuu! Ennen ei mahtunut purkit ja purnukat vessan kaappeihin millään!

Yhteistyössä