Jossain meidän alapuolella soi TAAS jälleen kerran musiikki todella todella lujaa!! Kello on vasta kymmenen -yhtiön sääntöjen mukaan hiljaisuus alkaa klo 22-07. Ei muuten haittaa, mutta meidän pikku tirppa ei nuku kun basso hakkaa..
Missä vaiheessa menisitte sanomaan? Varsikaan kun ei ole ollut mitään mainintaa mistään tupareista tms..
Missä vaiheessa menisitte sanomaan? Varsikaan kun ei ole ollut mitään mainintaa mistään tupareista tms..