L
lady
Vieras
Minkä ikäisenä/pituisena/painoisena lapsi siirtyy korokeistuimelle autoon? Siis suositusten mukaan? Ja onko nuo autojen omat korokeistuimet mistään kotoisin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kun vyö tulee sopivasti olkapään yli, eikä osu kaulaan. Mun kohta 7-v on nyt korokkeella.
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Reilu 4v oli esikoinen kun siirtyi turvavyöistuimeen ja 8v kun siirtyi pelkälle korokkeelle turvavyönohjaimen kanssa.
Mitä on autojen omat korokeistuimet??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Valaja:Kun vyö tulee sopivasti olkapään yli, eikä osu kaulaan. Mun kohta 7-v on nyt korokkeella.
Minkä kokoinen teidän melkein 7-vuotias on?
Mikäs sitten olisi hyvä vaihtoehto kun turvaistuimessa kilot loppuu, eli siis lapsi painaa enemmän kuin istuimen suositukset on?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Reilu 4v oli esikoinen kun siirtyi turvavyöistuimeen ja 8v kun siirtyi pelkälle korokkeelle turvavyönohjaimen kanssa.
Meillä ainakin volvossa on sellainen oma korokeistuin keskellä takana. Saa siis vedettyä sieltä penkin sisältä esiinNäin olen käsittänyt että tuo olisi korokeistuin...
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Reilu 4v oli esikoinen kun siirtyi turvavyöistuimeen ja 8v kun siirtyi pelkälle korokkeelle turvavyönohjaimen kanssa.
Meillä ainakin volvossa on sellainen oma korokeistuin keskellä takana. Saa siis vedettyä sieltä penkin sisältä esiinNäin olen käsittänyt että tuo olisi korokeistuin...
Epäilen kyllä, että se on ennemmin käsinoja kuin korokeistuin...
Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Reilu 4v oli esikoinen kun siirtyi turvavyöistuimeen ja 8v kun siirtyi pelkälle korokkeelle turvavyönohjaimen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Miracles:Reilu 4v oli esikoinen kun siirtyi turvavyöistuimeen ja 8v kun siirtyi pelkälle korokkeelle turvavyönohjaimen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja olen testannut:ja nimenomaan Volvossa korokeistuinta. Oli tosi kätevä.