O
outoa
Vieras
Siis pakko kysyä, nyt on niin outo tilanne. Avokin kanssa 2 lasta, vaikeaa ollut suhteessa pitkään, erottukin välillä mutta yritetty uudestaan. Avokille olen antanut vapauksia koska opiskelee ja aloitti nyt vielä osa-aikaiset työt, asuu esim. omassa yksiössä ja käy vain "apuna" täällä välillä. En jaksa koko kuviota selittää, mutta viimeisimpänä hän nyt tässä lähti ryyppäämään eikä tullut minulle avuksi niinkuin oli luvannut, suutuin tietty. Tuli tänne käymään ja käänsi asian sitten niin että hän ei ole ikinä mitään lapsia halunnut ja minä olen luvannut lapset hoitaa, että jos en pärjää niin soita lastensuojeluun niin kyllä ne hoitaa. Totta on, että lupasin päävastuun lapsista kantaa kun raskaaksi tulin, ja avokilla opinnot kesken. En kuitenkaan ihan tätäkään tarkoittanut että minä elän käytännössä yh:na ja avokki käy välillä täällä katsomassa lapsia tms.
No siis asiaan, nyt on jotenkin liian rauhallinen olo kun sovittiin että erotaan. Ei itketä, ei juurikaan ahdista, välillä jopa säälin exää. Niin onko tämä nyt totta, että tarkoittaako tämä että olen viimeinkin saanut tarpeekseni? Kertokaa jos olette olleet samassa tunnetilassa, kääntyykö tämä vielä huonompaan suuntaan, pelkään että iskeekö se kauhea ahdistus ja masennus kuitenkin jossain vaiheessa.... Nyt on niin hyvä olo, tuntuu että olen jotenkin vapaa, olo on paljon parempi kuin vaikka viikko sitten, kun ei vielä oltu erottu.
No siis asiaan, nyt on jotenkin liian rauhallinen olo kun sovittiin että erotaan. Ei itketä, ei juurikaan ahdista, välillä jopa säälin exää. Niin onko tämä nyt totta, että tarkoittaako tämä että olen viimeinkin saanut tarpeekseni? Kertokaa jos olette olleet samassa tunnetilassa, kääntyykö tämä vielä huonompaan suuntaan, pelkään että iskeekö se kauhea ahdistus ja masennus kuitenkin jossain vaiheessa.... Nyt on niin hyvä olo, tuntuu että olen jotenkin vapaa, olo on paljon parempi kuin vaikka viikko sitten, kun ei vielä oltu erottu.