Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:lle:No, jopas on äidillä asiat sekaisin.
Millainen sinun lapsuutesi oli?
Oliko vähän pakka sekasin ja turvattomuutta silloinkin vai karkasiko mopo käsistä vasta sitten kun te lapset aikuistuitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Onneksi löyty :hug: Sun äitis pitäs kyllä nyt ottaa itteensä niskasta kiinni ja koittaa saada asiat järjestykseen. Tuli tunne että sinä oot kuiten melko vastuuntuntoinen, ottaen huomioon tuon lapsuutesi tilan ja huolehtimisen siskosta jne. :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:Onneksi löyty :hug: Sun äitis pitäs kyllä nyt ottaa itteensä niskasta kiinni ja koittaa saada asiat järjestykseen. Tuli tunne että sinä oot kuiten melko vastuuntuntoinen, ottaen huomioon tuon lapsuutesi tilan ja huolehtimisen siskosta jne. :flower:
No sitä on sille koko suvun voimin toitotettu, mutta eipä se mittän auta. Kun pulloon on niin helppo turvautua kun elämä mättää :headwall:
Onhan toi lapsuus kasvattanut, ehkä enemmän mitä toivoisin :/
En ihmettele vaikket jaksa. Minäkään en jaksaisi.Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Ei kaikki sitten ihan kunnossa ollutkaan![]()
Äidin ystavä oli mummulle eilen soittanut, ja kertonut että äiti oli viime perjantaina niin pahasti siltä exältään saanut turpaan, että ambulanssilla oli ensiapuun viety. Poliisit oli käyny hakemassa rautoihin sen exän äidin asunnolta.
Eikä äiti sitten mulle mitään viitsinyt sanoo |O "Kaikki on ihan hyvin, ei mitään hätää"
Tää äidin ystävä on nyt sitten äitiä auttelemassa ja pitämässä seuraa.
Mää en enää jaksa ymmärtää tätä touhua!!!
Niin, joskus voi napsahtaa niin pahasti että henki lähtee. :/Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Kyllä se joskus vielä niin pahasti selkäänsä ottaa, ettei siitä enää selviä :/
Ei ollut eka kerta, kun ampparilla viedään ensiapuun...
"Mutta kun ei se paha mies ole, sillä vaan välillä napsahtaa" sanoo äiti :headwall: :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Onhan toi lapsuus kasvattanut, ehkä enemmän mitä toivoisin :/
Mä pesin käteni oman äitini touhuista heti kun nuoremat sisarrukset muuttivat omilleen/isänsä luo. Siihen asti jouduin kantamaan huolta, se touhu oli ihan älytöntä. Nyt mulle on ihan sama vaikka joisi itsensää hengilta/tapattaisi itsensä. Kuulostaa julmalta, mutta mä en enää jaksanut. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Tarvis pestä kätensä koko hommasta!
Ei jaksaisi toisen elämällä itseään liikaa stressata, kun omakin elämä tässä olis elettävänä.
Alkuperäinen kirjoittaja Muurarin Vaimo:Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:Onhan toi lapsuus kasvattanut, ehkä enemmän mitä toivoisin :/
Tiedän mistä puhut. :hug: Koeta jaksaa, ja jos suinkin mahdollista otat vähän etäisyyttä äitiisi.