MISSÄPÄIN OKSENNUSTAUTI LIIKKUU NYT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja milla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Wilmuska:
Ainakin kymenlaaksossa on jonkun verran. Sormet ristissä toivon, ettei rantaudu meille.

Auts...toivottavasti ei meillekään. Poju tosin lauantaina örppäs yöllä...ja isänsä päälle mut tais johtua ihan muista syistä ku taudista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap milla:
Onko Oulun suunnalla ollut??? Mä en todella toivo sitä tänne :/

On oulun suunnallakin ollut.. Meille ei onneksi vielä ole tullut!
Meillä on joku ihme kuumetauti nyt, kuopuksella nousi kuume su aamuna, ja esikoisella eilen illalla, kova yskä on myös.. Mulla myös vähä paska olo... :(

Voi elämän kevät, jos meillä jo kolmantena Jouluna peräkkäin tuo tauti tulee vierailemaan :( Viime vuonna putsasin ja desifioin ja yritin välttää kaikin mahdollisin keinoin, niin ei mikään auttanut! Koko suku sairasti NORON ja ruokaa meni kilokaupalla pilalle...

Me asutaan oulun kupeessa ja meidän kolme poikaa sairasti tuon kaameen taudin just.
Nyt voi sanoa et ollaan terveiden kirjoissa, pienimmällä (1v) on vielä maha löysällä, mut jo syö ihan ok eikä onneksi enää oksenna.
Viikon kesti ja oli tosi voimakas. Vanhinkin (6v) oli tosi voimaton makasi vaan ja oksensi yötä päivää. Milloinkaan aiemmin ei se jätkä oo ollu noin kipee vaikka onkin ollut vatsataudissa.
Kenenkään nukkumisesta ei tullut viikkoon mitään. Miehenkin piti jäädä saikulle kun yksin en mitenkään pärjännyt eikä sen työtehokaan ois ollut hyvä sen kotirumban jälkeen.
Nyt vaan toivotaan ettei meihin ukon kans tarttunut.
Miehen veli lääkärinä oulussa ja sanoi taudin tulleen vastaan monella potilaalla ja itämisajaksi n 5 vrk joten on vielä sekin siis mahdollista, toivottavasti ei...
Meillä toi alkoi flunssalla eli kova yskä ja sit pian jo oksenneltiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuruinen harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja ap milla:
Onko Oulun suunnalla ollut??? Mä en todella toivo sitä tänne :/

On oulun suunnallakin ollut.. Meille ei onneksi vielä ole tullut!
Meillä on joku ihme kuumetauti nyt, kuopuksella nousi kuume su aamuna, ja esikoisella eilen illalla, kova yskä on myös.. Mulla myös vähä paska olo... :(

Joo tuo kuumetauti ollut meilläkin,pienin 2v oli 5vrk:tta kovassa kuumeessa ja edlleen yskii niin että tuntuu kuin keuhkot tulis pihalle.Samoin mahatauti jo käynyt meilläkin,esikko oksenti pari kertaa ja ripuloi,muissa ei ole ollut paitsi sit mun vanhempien luona.Ja Kuopiossa asutaan

:/

Alkuperäinen kirjoittaja riitu79:
Me asutaan oulun kupeessa ja meidän kolme poikaa sairasti tuon kaameen taudin just.
Nyt voi sanoa et ollaan terveiden kirjoissa, pienimmällä (1v) on vielä maha löysällä, mut jo syö ihan ok eikä onneksi enää oksenna.
Viikon kesti ja oli tosi voimakas. Vanhinkin (6v) oli tosi voimaton makasi vaan ja oksensi yötä päivää. Milloinkaan aiemmin ei se jätkä oo ollu noin kipee vaikka onkin ollut vatsataudissa.
Kenenkään nukkumisesta ei tullut viikkoon mitään. Miehenkin piti jäädä saikulle kun yksin en mitenkään pärjännyt eikä sen työtehokaan ois ollut hyvä sen kotirumban jälkeen.
Nyt vaan toivotaan ettei meihin ukon kans tarttunut.
Miehen veli lääkärinä oulussa ja sanoi taudin tulleen vastaan monella potilaalla ja itämisajaksi n 5 vrk joten on vielä sekin siis mahdollista, toivottavasti ei...
Meillä toi alkoi flunssalla eli kova yskä ja sit pian jo oksenneltiin.

No voi kurjuus! Miksi ihmeessä nämä super ärsyttävät korkeat kuumeet ja oksutaudit jyllää aina Joulun aikana? Eli taidan luopua toivosta, että olisi terve Joulu tulossa...:(

Yhteistyössä